Dagens "kupp" på www.finn.no !!! - Side 57

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 57 av 90 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 ... SisteSiste
Viser resultater 1,121 til 1,140 av 1787
    Newcomer Chris_ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Uansett siden det ennå ikke er solg så er nok annonsen feil. For det der er grisebillig og skulle vært solgt ikke mange minuttene etter det hadde blitt lagt ut

Newcomer yazfat sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Synes du det der var dyrt? (For det er jo overprisede annonser denne tråden handler om)
    Har ikke lest alle trådene jeg. Men når overskriften på tråden er "Dagens kupp på FINN.no !!! " syntes jeg at jeg kunne legge ut en link.

Synes det var grise billig selv, kunne tenkt meg å kikke på de da det bare er 20min unna. Men PGA fruen er det uaktuelt med de høyttalerne i stua

Newcomer zobeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung le40m87 Full HD - FINN Torget

Jeg må le av alle disse optimistene :-D

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FINN.no - Mulighetenes marked

REP OBJEKT! Finn deg en annen bil! DU ER ADVART!!

Den perfekte familiebil for deg som liker uforutsette stopper, havari og masse påkost. Med denne bilen trenger du aldri å lure på hva du skal bruke pengene dine på. Bortsett fra kolektivtransport og reperasjoner. God komfort, iskald AC, 7 seter og plass til bagasje. Husk telt og tannbørste. Med denne bilen vet du aldri hvor lenge du blir borte. Du bør ha som vane og starte 2-3 dager før du ville dratt med en annen bil. Det samme gjelder på hjemturen. Sørg for ekstra feriedager i bakhånd. Baserer du deg på denne bilen vil du neppe komme til avtalt tid noe sted, noensinne igjen. Men for all del. Spennende er det alltid å kjøre Windstar. Er du i tillegg plaget med LAVT blodtrykk, vil du i fremtiden være helbredet. Uten engang å besøke Snåsamannen.
    Bilen er pen å se til. Men sku ikke hunden på hårene. Dette er en ulv i fåreklær.. Ikke rust. Byttet alle deler opp til flere ganger. rådelager i motor 2008. Men litt bankelyd ved pådrag. Veiv er nok kanskje litt skjev? Men har brukt den slik uten problem siden Desember 2008. Det har vært så mange andre problemer at det har vært en bagatell.
    Girkasse er overhalt for litt siden. Kvitteringer for ca 100000kr.
    Masse utstyr. Kodelås for å låse/åpne dører i tillegg til fjernstyrt sentrallås. Har forresten rotet bort koden.
    Helårsdekk kjørt max 30mil. Siden har den kun blitt kjørt på bilhenger.
    Perfekt for ungene på lange turer. God å sitte i mens man venter på veihjelp.
    AC stilles uavhengig foran og bak. Orginalt sykkelstativ for 3-4 sykler følger også med. Kjekt når man har fått motorstopp. Masse bil for pengene (tung og stor). Moderat forbruk. Utgiftene til bensin blir ditt minste problem.
    Oppgitt km stand= Miles. Multipliser km med 1.7?? Ikke sikker. Hadde jeg vært smart, hadde jeg ikke kjøpt Windstar.
    Servicehefte og alle orginale bøker følger med. Instruksjonsboka er delvis uleselig pga slitasje.
    Bilen er kjøpt av nordmann som jobbet i USA, tatt med til Norge som flyttegods.
    (Av alle bilene man kan velge i, tar du med Windstar) Og regjeringen er redd for munn og klovsyke??
    Bilder viser samme bil og sommerfelger. (Arkivfoto)

Bilen har gåen startmotor, og utslitte bremsebånd venstre bak.
    Skiltene ble tatt av før nyttår. Den sto øde parkert i to måneder i håp om at noen skulle stjele den, eller rasere den. Men ikke engang pøbel eller tyver ville nær den selv om jeg la to tusenlapper lett synlig i framsetet.
    GI BUD!
    Kan selge deler hvis interesse. Men har du maken bil, så kvitt deg for all del med den umiddelbart. Ting blir ikke bedre. Beklager å si det, men vi som har valgt Windstar. Har bevist at vi har absolutt ingen peiling overhodet når det kommer til bil og vårt eget beste.
    Jeg kunne gjerne betalt for å bli kvitt den, men man får 1500kr i vrakpant selv om det er Windstar, og dekkene er meget gode. Så litt bør jeg ha.
    I tillegg bør det nevnes at den er utstyrt med så dårlige lys, at kjøring i mørket er direkte livsfarlig. Men med tanke på driftsikkerheten så blir dette neppe et problem.
    Windstar er egentlig latinsk og betyr koldbrann. Det lever den jaggu opp til.
    Er du fortsatt ikke overbevist?
    Lyst på koldbrann?
    Ring for mer info.. Men kun seriøse sådan. Skadefro mennesker som vil stø salt i sårene, kan ringe noen andre. Ikke sikkert jeg tar telefonen engang. Men du kan jo prøve..
    Noen ganger må man velge mellom pest og kolera. Her får du begge deler.
    Lekestue for ungene kunne kanskje vært noe hvis man var sikker på at de ikke fikk mareritt, bivirkninger eller tilpasningsproblemer når de vokser opp pga Windstarekspansjon. Leste en Amerikansk studie der man konkluderte med at Windstareiere heller ville leve med en notorisk utro kone, enn å kjøpe Windstar på ny.. Men har du ingen kone, er valget lettere.
    God bil når den virker, men det kan vel sammenlignes med enkeltes forhold til sex. Du husker ikke sist og når det først skjer, rekker du ikke nyte det før det er over.
    Hører fra deg da!
    Tenkte jeg skulle avslutte med løp og kjøp, men det passer bedre med røm og gløm..
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hahahaha tidenes kupp! :P

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vis man på utskikk etter en ny bil så er vel dette ett kupp.

kjedelig endret prisen nå. gikk ned 4 mill nå.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som går på den? Eller?
    Nypris 25 000

De er jo er ikke verdt stort mer enn et såpestykke og to sild ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fanken at jeg handlet den brukte W5000en, burde jo skrapet sammen litt ekstra og fått denne i stedet ...
    Sony Video Projector - FINN Torget
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Fanken at jeg handlet den brukte W5000en, burde jo skrapet sammen litt ekstra og fått denne i stedet ...
    Sony Video Projector - FINN Torget
    Ja nå fikk jeg også vondt i magen Får sende en mail og høre om vedkommende er interisert i bytte mot min benq 5000 og da selvsagt 4000-5000 kr jeg må ut med? Men sikkert solgt

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vrir meg i smerte.....

Hjemmekino High End - FINN Torget

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja SKAL bort forstår jeg??

Nesten kriminelt att noen selger dette for den prisen SKAL bort forstår jeg godt!! Synd og skam når noen rett og slett prøver seg på slike priser!! Eller er det jeg som tar feil og ikke ser verdien i annonsen?
    Sony VPLHS3 Prosjektor 1080i med Stort 3d lerret - FINN Torget

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vi fant samme annonse sammtidig ser jeg :-o Ja litt sykt og trist og se slike annonser!!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Toshiba MT200 stående her, lurer på å legge den ut til 5-6 tusen, må være verdt såpass?

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel være noen år den der...

http://avforum.no/forum/produkt-pris...html#post99672

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Toshiba MT200 stående her, lurer på å legge den ut til 5-6 tusen, må være verdt såpass?
    Snart veteran status på den nå Jan..

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sand19
    vis man på utskikk etter en ny bil så er vel dette ett kupp.

kjedelig endret prisen nå. gikk ned 4 mill nå.

Hehe... Uansett så er vel ikke dette akkurat en bil med motor som "drar skinnet av pølsa" med sine voldsomme 109hk på en V70

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :shock:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...?product=64139

15.000 kr for en prosonhøyttaler med tweaket delefilter?!?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rå billig Toshiba projektor skal selges nå! - FINN Torget

Og jeg som tenkte å gi bort den jeg har liggende til en kompis ... Jeg sitter jo på en gullgruve

Side 57 av 90 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 87 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •