Halloween

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Halloween

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Halloween

Æsj, nå er den snart her igjen. Kvelden hvor alle drittungene i gata og omkringliggende kommer rekende for å tigge godteri. Og de gir seg ikke ved vanlig leggetid, heller. De kommer snikende til langt på kveld.

Nei, i år skrur vi av alt lys, pakker sekken med snop og drar på hytta, og spiser alt godteriet selv.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du sier noe. Jeg tror jeg skal ta og jobbe overtid den dagen. Hvis jeg husker riktig så kom de dagen etterpå også og det irriterte meg. Hehe.

Det er litt rart at resten av året er det livsfarlig for unger å ha kontakt med fremmede mennesker, men 31 oktober så får de lov til å ringe på hos fremmede og få godteri.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    halloween fest er jo konge!! å kle seg ut er konge....kostymer er konge! ser ikke noe galt i dette...

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri hatt noe forhold til halloween selv, men har noen kompiser som i flere år, i det de fleste vil kalle for i voksen alder, kledde seg ut så stygt som de kunne og gikk julebukk. Ikke med sjokolade & drops i tankene, men med en kopp i snor rundt halsen. Så gikk de da på dørene til folk og sang(!) og tigget dram! Og det slo aldri feil... de ble kanon hvert år

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Julebukk ja, vi hadde et par sånne inne i gangen i fjor. Jeg forsøkte å tilby Pitu, men de avslo. De var imidlertid stup fulle fra før og klarte ikke gjøre rede for seg. Vi bor nest sist i veien, og så vidt jeg kunne se på sporene i nysnøen gikk de ikke til sistemann, så de hadde sikkert fått nok.

Men dette er liksom tradisjon så det blir gjerne godkjent. Men jeg liker uansett ikke "fremmede" ved døra som tigger, enten det er tradisjon eller ikke. Mulig jeg bør flytte lenger inn i skogen

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halloween er i mine øyne en uting. Hater å måtte åpne døren 80 ganger i løpet av en halv time for å si at jeg ikke har sjokkis.

Det som er greit derimot er at i Tyskland er dagen derpå (1. november) fridag, og det er derfor et hel****s kalas på halloween. Og det pleier å være moro.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •