Paintball / Reball

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Paintball / Reball

Noen her som spiller paintball eller Reball?

Vi var en gjeng for noen år siden som spilte paintball et par ganger ute i skauen. Det var utrolig gøy. I denne uka var vi seks stykker som skulle spille Reball. Reball, tenkte jeg, WTF er Reball?

Googlet litt og fant ut at Reball er Paintball uten malingskuler, men med gummikuler. Ble mildest talt skeptisk, og kledde på meg mye klær på overkroppen og prioriterte ikke beina annet enn en tynn treningsbukse. Tabbe.

Smakebit: YouTube - reball

Reball var utrolig gøy! Man kunne stå å skyte fra den enen enden av banen og til den andre uten problemer. Når man sate i gang spillet var vi 3 på hvert lag. Og etterhvert som man ble tøffere, så gikk man nærmere og nærmere hverandre og fyrte av disse gummikulene på fienden. I enkelte nærkamper pepret vi på hverandre bare et par meter fra hverandre. Om det gjorde vondt? Jepp, så det sang.

Spillet pågikk i 1 time.

Nå, to dager etterpå, har jeg så utrolig gangsperr i lårene etter å ha gått rundt i "hockeystilling" 1 time. Klarer knapt gå ned ei trapp. Og beina...de er fulle av blåmerker og røde ringer etter treffene.

Men, var dette gøy? Ja, definitivt! Anbefales.

Tips: Kle godt på deg. Jeg hadde 4 lag med klær på overkroppen, men fikk alikevel "skuddmerker".

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg spiller paintball for moro skyld har markør osv! er konge!!

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arangeret et utdrikkningslag for kompisen min i sommer, og da ble det en tur i skauen med fult ustyr. Jeg hadde aldri spiltt dette før da og jeg sikret meg med å dytte 2par med ullsokker mellom 2lag med boxere, og det angrer jeg ikke på for jeg ble jo selvfølgelig truffet midt i rognpåsan

Men som du sier etter litt spille tid så blir man tøffere og kan komme oppi noen skikkelig vonde nærkamper, hehehe..

Men synes Painball er et bedre navn enn Paintball

Men alt det vonde ble jo fort glemt den dag

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Paintball er for pingler. Dette er for oss gutta...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •