da er kaos igjen ( snøen kommer )

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

da er kaos igjen ( snøen kommer )

Første snøfall skaper trafikk-kaos

Like morsomt hver høst dette.. skulle nesten tro at folk hadde lært seg! Når man merker kulden og man må skrape is bør det ringe en bjelle mener jeg.. Klart uhell skjer MEN det er mange som tror at de er verdens beste sjåfører uansett vær..

Idag måtte jeg ligge i 50/60 der jeg normalt sett ligger godt over 80.. Morsomt land vi bor i

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha, må bare le til dette. Ikke annet å gjøre.

Får vel komme igang med å legge om til piggdekk på min trampsykkel jeg også da. Var j***i å sykle til skolen i dag. Hadde hele tiden følelsen av at framhjulet skle unna. (Som det også gjorde en gangops: )

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt jeg har en bedreten arbeidsbil...kanskje jeg hilser på det samme jordet igjen:P hehe

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ingenting mot hva som skjer når det kommer sne lenger sør i Europa hvor ingen aner hva piggdekk eller glattkjøringskurs er for noe. Der er det bare å ta med seg popkorn og stille seg opp ved nærmeste kryss...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Dro på skitur til Sveits i fjor med noen kompiser og andre bekjente fra Tyskland i fjor. Alle hadde piggfri vinterdekk, og stolte på det. Vi kom selvsagt trygt frem, knapt snø.

Så kom det. Snødde sikkert 50-60cm første natten, og vi merket dette mens vi satt og øllet. Da skulle ALLE sjåførene ut, 2 på natten etter sikkert 6-8 øl, og legge snøkjettinger.... Prøvde å fortelle at det sikkert var brøytet dagen derpå, men neida, snø og bil var en farlig kombo. Man kunne ikke være for forsiktig...

Dagen etter var det vann igjen på asfalten etter intense brøyte- og salteaksjoner fra sveitsisk veivesens side. Jeg fikk meg i det minste en god latter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •