Frustrert samboer selger CV høyttalerene hehehehehe :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    haha dama sa hu sku slåopp om jeg solgte mine cerwin høytalere :P hun sa at det var pysete med mindre høytalere hehehee

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, reimers, er det som er litt fint med vår generasjon, jentene er jo musikkinteresserte, går ikke bare på listemusikk lenger. De forstår behovet for skikkelig lyd da. Tror mye av sølvstangdamene som omtales her på forumet er i tredveåra.

Sitat Opprinnelig postet av Christianrr
    Edit: Pogwaq; Er enig i at de aller aller fleste serier fra Cerwin Vega er stygge som f**, men V serien derimot synes jeg er ganske så sexy.
    Hehe, sant de, helt klart de beste fra den produsenten. Men likevel, å få de der til å gli inn i en stue er ikke kjempelett. Høyttalere på den størrelsen er avhengig av en litt mer forseggjort finish, siden de blir så vanvittig synlige. Men det er meg da, kan ikke si jeg forstår meg på folk som vil ha små sølvfargede plastbokser heller.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle likt å sett hvem denne duden er som lar dama gjøre noe sånn! Hva blir det neste...? Ikke godteri før maten...ikke stå og tisse, toalettpapirflikken inn mot veggen, ned med toalettlokket, ikke snakk med han, ikke snakk med henne, ikke gjør ditt og ikke gjør datt. Fra den salgsannonen der går det bare en vei min venn, NEDOVER:P haha

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Hehe, reimers, er det som er litt fint med vår generasjon, jentene er jo musikkinteresserte, går ikke bare på listemusikk lenger. De forstår behovet for skikkelig lyd da. Tror mye av sølvstangdamene som omtales her på forumet er i tredveåra.
    hehe dama mi digger rock som feks ac/dc maiden å slik så det passer utmerket med cerwin vega til henne.. hun skal få ta over mine cerwin vega v-15f når jeg skal oppgradere en gang i fremtiden :P

Newcomer opus sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 par rent spillende og lettdrevet Cerwin Vega AL- 750 høyttalere selges, grunnet sur kjerring, kr 2.000.
    Var nå ikke så verst denne annonsen heller da:::::::

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

var snakk om....

Å ha Clsc-215 er morsomt det, noen her inne som nevnte å ha både og....

Jeg Tror jeg må opp på JBL array serien med tillhørende subb for å få like mye trøkk som i CV og det blir over 100laken
    Missforstå meg rett jeg ønsker meg slike men prisen klarer jeg nok ikke, det er dessuten mye enklere å gjøre kjøpene gradvis.

Tenkte på å ha et system med Patos Lyric 402 i tillegg til CVene som kan brukes til fest. ka dok tru ? dama mi har ikke sagt noe om CVene men regner med at hun bare er høflig om saken

Patos har da en viss waf faktor har de ikke det?
    tenkte hjemmekino med 402, 302, patos senter og subb drevet av 5st midgard blokker kanskje med Cambridge audio 540r som pre. det blir da Kone/Dame venlig eller hva?

Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christianrr
    Ja, det finnes stativhøytalere til denne prisen som gjengir lyden med mye, mye bedre hvis du tenker hifi. Det er imidlertidig veldig mange førstegangskjøpere som er villige til å ofre litt "hifi" mot tilstrekkelig bass. Det er jo nettopp derfor CV er så ekstremt populære blandt ungdom. Mange "guruer" som ikke respekterer det, og det synes jeg er dumt. CV er ikke dritt høytalere - som Jaune skrev i alles øyne.

Edit: Pogwaq; Er enig i at de aller aller fleste serier fra Cerwin Vega er stygge som f**, men V serien derimot synes jeg er ganske så sexy.
    Jeg har all respekt for CV, de fyller en del av markedet som ingen andre produsenter har like stor fokus på. Og de gjør en glimrende jobb, de leverer MYE lyd til en overkommelig pris.
    Jeg syns ikke CV er dritt på noen måte, men det er ikke til å komme bort fra at størrelsen og trykket fra CV går på bekostning av den generelle kvaliteten, dette er helt sikkert en kalkulert nedprioritering fra CV sin side.
    Og det har vel gått rykter om at de skal komme med modeller for voksne folk som har bedre råd og ønsker CV trøkket uten at det nødvendigvis skal gå like hardt utover hifi aspektet til høyttaleren?

Det jeg prøvde å poengere er nettopp det at man trenger ikke bruke så mye mer penger for å få mere hifi-kvaliteter over høyttalerene sine :-D

Og dette med trykket fra CV syns jeg personlig er overdrevet, det er da ikke så mye mer trøkk i CV enn mange andre høyttalere. Men man trenger ofte mere effekt for å få skikkelig trøkk ut av andre høyttalere ;-)

Og jeg har eid flere CV produkter, blandt annet en gammel CV professional forsterker, som jeg angrer litt på at jeg solgte.
    Har hørt mange forskjellige CV modeller og lyden kan bli ganske bra hvis man prioriterer riktig dimensjonert forsterker, dvs noe annet enn NAD.
    Den nye forsterkerserien fra CV kan være det smarteste de har gjort på lang tid, dersom disse er i nærheten av den gamle CV-forsterkeren jeg hadde så er det håp

A

PS! En ting som hvertfall er sikkert som banken: Det er mye følelser involvert når det gjelder CV eiere, langt mere enn andre merke-entusiaster. Og jeg syns denne entusiasmen er veldig positiv, bare synd at det kan få litt negative utfall i diskusjoner med "fienden" :lol:

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stakkars kar , han fikk jo ikke en sjikklig pris for di engag .

Newcomer naboklikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tøffelhelt

jeg har også gitt klar besjed til min samboer at cerwin 1515 og oldsmobile hobbybilen blir aldri solgt uansett hva hun finner på,og de tygget hun i seg etter hver med et par sure miner. hehe

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •