Jeg trodde jeg spilte høyt av og til.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg trodde jeg spilte høyt av og til.

Reality check!

I går var jeg på besøk hos han som kjøpte min gamle MEC HT1000 projektor for å hjelpe han med kalibrering. etter at vi var ferdig satte vi på startsekvensen til Toy Story 2.

HERREGUD SÅ HØYT HAN SPILTE! Spesielt subwooferen spilte så jeg trodde taket skulle ramle ned.

Jeg er livredd for at naboen skal bli plaget når jeg spiller film eller musikk hjemme, men jeg har aldri vært i nærheten av så høyt som det jeg opplevde i går. Jeg ble litt sjokkert og begynner å lure om jeg virkelig spiller høyt når jeg tror jeg gjør det. Hehe.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tahustvedt
    Reality check!

I går var jeg på besøk hos han som kjøpte min gamle MEC HT1000 projektor for å hjelpe han med kalibrering. etter at vi var ferdig satte vi på startsekvensen til Toy Story 2.

HERREGUD SÅ HØYT HAN SPILTE! Spesielt subwooferen spilte så jeg trodde taket skulle ramle ned.

Jeg er livredd for at naboen skal bli plaget når jeg spiller film eller musikk hjemme, men jeg har aldri vært i nærheten av så høyt som det jeg opplevde i går. Jeg ble litt sjokkert og begynner å lure om jeg virkelig spiller høyt når jeg tror jeg gjør det. Hehe.
    Spilte han høyt og bra eller var det bare HØØØØYT? hehe... :P Liker faktisk ikke å ha mæd høyt når jeg f.eks ser på film..liker en lett blanding rett og slett:P kommer også ann på humøret og hvem som er i etasjen under.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HØØØØYT. Men anlegget hans hang godt med. Det var litt forvrengning i bassen når Toy Story 2 logoen kom forbi og da gikk han og skrudde ned suben litt. Det er Patos høyttalere og sub, vet ikke hvilke modeller.

Akurat nå er naboen min borte så jeg slipper å bekymre meg, men jeg spiller ganske moderat i forhold.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare gøy! Drit nå i naboene da, du ser jo sikkert ikke på film/hører på musikkk med full guffe hele tiden så de får tåle litt av og til. Det er sånn det er her hvertfall ;-)

Men det er noen som har nivået LITT høyere enn andre. Og det er en opplevelse i seg selv ja...

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kylling!

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke gøy før murpussen på peisen i 1.etg sprekker opp og taklamper må etterstrammes

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og bilder henger skjevt, ofte faller ned..

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så har man gjerne en tendens til å dra til litt ekstra når noen kommer innom for demo, alltid gøy å skremme folk litt
    Men jeg ser gjerne en hel film på hårfønervolum, selv om det er vel ikke akkurat hver dag det skjer...

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe morsomt når husverten kommer inn å spør om jeg kan skru ned pga mye bass i uthuset utafor der jeg bor hehehehe

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Skal ha hele gjengen fra jobben på besøk snart for å se film. Heldigvis jobber naboen ofte nattskift fra klokka 21.30 så jeg kan begynne da. Må jo imponere litt da, så jeg begynner med sekvensen i begynnelsen av Toy Story 2 tenker jeg.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanksje han du kjenner er døvere enn deg og det oppfattes for han som at det ikke er så høyt alikevel? Uansett er det rett og slett ubehagelig å høre på For høyt volum!

Men var en gang jeg spilte en demo fra flight of the phoenix, den scenen hvor flyter går opp ned og rundt og tjo og hei=) uansett, bra mye bass i den, og det endte med at den ene glasset datt ned fra hylla > knuste

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg spilt så høyt at både vinduer og bod-dører her i huset rister, og hver gang gruer jeg meg for at jeg skal finne en aggresiv nabo bak ytterdøra. Men faktisk har dem aldri klaga, så jeg tør ikke nevne det når jeg prater med dem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •