Electroworld

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Electroworld

Newcomer Jona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Electroworld

Noen som har vært der ennå ?

Noen vits med å dra ditt ??

Så dette på vg tv : VG TV - måler båndbredde

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke verdt det

Etter min mening var denne messen ikke mye mer enn et glorifisert kjempe elkjøp.
    De fleste standsa jeg pratet med beklaget seg over store begrensninger pålagt av elkjøp.
    Den første messen jeg har vært på hvor man gikk igjennom en kasse på vei ut^^
    En messe av denne typen bør arrangeres av entusiaster,så det ikke blir så håpløst som dette.
    Er du generelt avfil er det kanskje verdt turen,men for entusiaster mener jeg det var for lite.
    Jeg så ikke et skikkelig lydrom,og det var vel maks et av 3 prosjektor rom som var duganes.

Fikk med meg noen blader,dvd'er og et billig hjemmekinoabb

Thriz

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tok en liten tur dit jeg også.. men makan til dårlig messe skal man se lenge etter.. Masse skjermer og kameraer til utsilling, og hundrevis av nintendo DS er ikke så morro.. Fikk så vidt hørt på summit.. men med alt bråket i bakgrunnen så var det ikke så lett å høre så mye.. Ellers var de ikke mye morro.. var jo en del utstilte ting, men alt for lite demo.. hvis man ville sett noen høyttalere kunne man like godt sett på bilder av dem på internett..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke innom for å lære å sette opp hjemmekino da? Så på programmet at de skulle holde Kurs :lol:
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sålenge vi snakker om forbruker messer, så har det lett for å blir litt "Elkjøp" tedenser ja. Fagmesser pleier å være mye bedre. Tar sannsynligvis turen til IS Europe 2007. IS Europe 2007 - Europe's No.1 Show for professional AV and Electronic System Integrators

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var der en tur i går for og se litt HD DVD og blei veldig skuffa over måten det blir vist frem på

Ble kjørt fra en laptop med HD DVD og det hakket noe forferdelig, stod en vanlig HD DVD spiller unner PCn men den var ikke i bruk Var den nye HD E1

Så også på den nye Mitsubishi HC 5000 og bilde var jo bra med HD DVD signal men irisen på projen ble "litt" iriterende for meg i hvertfall.

Blu-Ray kjørte jo også demo og det så selvfølgelig bra ut, og Panasonic viste frem sin Blu spiller til 13000,- som faktisk er på vei ut i butikk i disse dager.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •