Snodig drøm om Proson

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Snodig drøm om Proson

I natt drømte jeg lenge om en ny type proson høyttaler (av alle ting). Det var et svar på CV's CLS215/1515. Det rare var at det var en ganske lang og detaljert drøm. Høyttaleren hadde naturlig nok 2stk 15" bassere, 2stk 8" mellomtoner, en 1" softdome diskant i et lite horn samt en 1" ringradiator diskant. Terminalene var også litt uvanlige. Var biwireing men i tillegg hadde man justering fra -2db til +2db for både bass,mellomtone og diskant. Innvendig var det et nett av avstivninger omtrent som et stilas men ikke overdreven mange. Uførelelsen var selvfølgelig Cherry som alt annet Proson men husker at den var "relativt" pen. Synd jeg ikke kan sketchup eller no så skulle jeg ha tegnet den.

Man kan kanskje kalle denne drømmen et slags mareritt? Har ikke proson selv, har aldri hatt det og tviler på at jeg kommer til å skaffe meg det.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du faktisk drømmer om sånt, trenger du en lang og god pause fra alt som har med lyd og bilde å gjøre. Logg av AVforum et par uker! Kroppen har en tendens til å si i fra når det er noe galt :-)

Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    I natt drømte jeg lenge om en ny type proson høyttaler (av alle ting). Det var et svar på CV's CLS215/1515. Det rare var at det var en ganske lang og detaljert drøm. Høyttaleren hadde naturlig nok 2stk 15" bassere, 2stk 8" mellomtoner, en 1" softdome diskant i et lite horn samt en 1" ringradiator diskant. Terminalene var også litt uvanlige. Var biwireing men i tillegg hadde man justering fra -2db til +2db for både bass,mellomtone og diskant. Innvendig var det et nett av avstivninger omtrent som et stilas men ikke overdreven mange. Uførelelsen var selvfølgelig Cherry som alt annet Proson men husker at den var "relativt" pen. Synd jeg ikke kan sketchup eller no så skulle jeg ha tegnet den.

Man kan kanskje kalle denne drømmen et slags mareritt? Har ikke proson selv, har aldri hatt det og tviler på at jeg kommer til å skaffe meg det.
    Mulig vår herre sendte deg byggetegning på årets høyttaler......
    Du får hive deg rundt og starte produkduksjonen.....:-D !

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe med en slik konstruksjon spørs det hvor sannsynlig det er for at denne type høyttaler blir noe mannen i gata spør etter. Men jeg tror Motoman kan ha rett, har sittet veldig mye å diskutert her de siste dagene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •