Prisklassen hjemmekinoen skal sette i...(?)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prisklassen hjemmekinoen skal sette i...(?)

Hva skal man ta med av utstyr når man bergner hva den store sum av kinoen er?
    Har kjøpt en del brukte ting, men skal man gå ut ifra ny pris?
    Jeg har selv en effektforsterker jeg ga 2500kr for, den er 6-7år gammel og kostet 11000kr den gang. Men idag koster den 13000kr. Hva skal jeg da regne den som, 2500kr, 11000kr eller 13000kr?
    Skal man ta med kabler i den stor sum? Skal man ta med ekstra utstyr som dB måler, pc, ipod, ps2 og alt det greiene der?
    Kom til og tenke på det, har ikke satt min kino i en oppgitt prisklasse. Og er litt usikker på hvor jeg skal plassere den. Mulig denne tråden kan være til hjelp for andre også!
    Vet ikke helt hvor tråden hører hjemme, så satt den bare inn her.
    Håper på noen fornuftige svar!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror svært få tar denne vurderingen superseriøst, man ser jo sånn ca. hvilken prisklasse det ligger i. Jeg ville regnet nypris på produktene du har, samt det av multimedia som måtte bli brukt i selve kinoen. Software/Filmer/Musikk hadde jeg ikke tatt i vurderingen, men spillkonsoller og lignende synes jeg burde integreres i prisen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler selv sterkt på at dette blir tatt noe superseriøst som du sier. Men vil ikke gjøre "feil" heller;-)
    Men så har du det igjen, ps2`en ga jeg vel 3k for i si tid. Idag får du den for rundt en høvding. Hehe. Skulle noen stusse på prisklassen jeg setter kinoen i får jeg vel heller bare sende en prisliste på komponentene via pm.
    Takk for svar kid!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •