Pissing contest??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pissing contest??

Hva har skjedd med AVforum? Det virker som om nesten alle tråder ender med å spore helt av. Folk kaller hverandre tulling, idiot, drittsekk og det som værre er over en lav sko.
    Jeg tror vi må ha strengere moderatorer.
    Senest idag var jeg med i en tråd der uttalelser som: "er det noe ALVORLIGT gale med deg??? er du ikkje vell bevart, mast foreldrene deg i golvet som liten???" og "Det er definitivt noe gærent med deg hvis du mener scarface har fått ufortjent legendestatus"
    Jeg gadd ikke å finne frem flere absurditeter, men fler og fler tråder er fulle av slike uttalelser.
    Jeg synes at vi skal holde oss for gode til slikt.

Kim

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, det er vel desverre generellt sett slik folk har blitt 'der ute' - i tillegg til at det er enklere å si slike ting på internett enn om man måtte si det ansikt til ansikt. Jeg mener det viser litt mangel på argumenter dersom man må ty til sånt. Klart man kan bli provosert av noe man leser, og kanskje også tenker "hva for slags idiot er dette!?", men da er det nok uansett bedre å rolig argumentere for sitt syn. Kan man ikke det, har man tapt mener jeg - for da har man jo øyensynlig ikke gode nok argumenter. Enkelte blir jo da bare enda verre - for å måtte innrømme at 'motparten' har rett er gjerne en sur pille å svelge.
    Obs: dette gjelder generellt - jeg har ikke peiling når det gjelder de eksemplene som kom frem her.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jupp er enig i det der, fikk denne nå nettopp selv : "Hvor lite oppdatert er du egentlig?"

Virker som en flokk med unger som ypper opp til bråk.
    Kunne nok ha vært en ide å engasjert noen fler moderatorer. Har moderatorene som er her nå ansvars områder?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle moderatorer kan moderere i alle kategorier, men jeg må ærlig innrømme at jeg stortsett "henger" i bildekategoriene.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kunne det kanskje vært lurt å hatt en person som for det meste diskuterer i audio teknisk til å ha det. Og en annen i Produkt/Prisjakt osv osv osv

Og gjerne flere innenfor samme kategori men som er aktive på forskjellig tidspunkt.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å rapportere slikt? Det finnes mulighet til å rapportere ufine innlegg, så ansvaret påligger vel alle deltakere på forumet.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Hva har skjedd med AVforum? Det virker som om nesten alle tråder ender med å spore helt av. Folk kaller hverandre tulling, idiot, drittsekk og det som værre er over en lav sko.
    Jeg tror vi må ha strengere moderatorer.
    Senest idag var jeg med i en tråd der uttalelser som: "er det noe ALVORLIGT gale med deg??? er du ikkje vell bevart, mast foreldrene deg i golvet som liten???" og "Det er definitivt noe gærent med deg hvis du mener scarface har fått ufortjent legendestatus"
    Jeg gadd ikke å finne frem flere absurditeter, men fler og fler tråder er fulle av slike uttalelser.
    Jeg synes at vi skal holde oss for gode til slikt.

Kim

TAKK WOTG!!!!!!

Herlig at ikke bare eg var den eneste som reagerte på den! Fikk den slengt i trynet fordi eg mente at star wars var overvurdert! Hjelpe meg! Blir krig av slikt i verden! har ikke hørt noe fra luringen siden, gav vel beskjed tilbake på den mest ordnede måten eg klarte akkurat da!

Det er noen som bare....

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Hva med å rapportere slikt? Det finnes mulighet til å rapportere ufine innlegg, så ansvaret påligger vel alle deltakere på forumet.
    Bingo Gorm!

Det nytter ikke at vi alle syter og klager over ufine medlemmer som slenger kvalme rundt seg i diverse tråder. Ser man at dette er noe som gjentar seg så er det bare å si ifra, så blir det tatt tak i. Jeg gjør ihvertfall dette selv, og det har gitt resultater. Forøvrig så synes jeg det er veldig god tone her på forumet:-D

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en stund siden jeg har blitt moderert, men mener jeg ikke fikk noe melding om at jeg ble moderert. Og det var ikke noe "spor" etter modereringen i ettertid.

Hva med å sende ut en standard "kjefte" mail til de som blir moderert og at inlegget blir merket som moderert p.g.a upassende innhold eller noe? Tror det vil ha en forebyggende effekt, litt som å ha uniformert politi i gatene? Urokråkene vil kanskje beherske språket sitt.

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er umulig å moderere et innlegg uten at det syns. Innlegget vil alltid være merket med hvem som har moderert det.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Det er umulig å moderere et innlegg uten at det syns. Innlegget vil alltid være merket med hvem som har moderert det.
    Gjelder dette når hele innlegg slettes også? Husker jeg våget meg ut i å spørre noen sprøsmål om nedlasting og torrents. Da ble plutselig mitt innlegg og et innlegg som gav svar slettet. Og jeg mener det ikke var noe spor etter dette!?

Finner ikke igjen tråden, og det var en stud siden, så jeg kan selvfølgelig ta feil.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var i en av 24 trådene jozho! Ingen tegn på at innlegget var slettet nei!

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mulig å slette et innlegg fullstendig, men det skal en ikke gjøre uten å legge kommentar i tråden. Jeg trodde du mente at et innlegg var moderert, ikke slettet. Det eksisterer to måter å slette innlegg på, den ene er "sletting", der innlegget blir stående som slettet (teksten er borte selvsagt). Den andre muligheten er fysisk fjern innlegg, og det er dette jeg mistenker er brukt i dette tilfellet.Jeg skal ta dette opp med de andre moderatorene, for sletting uten kommentar er en uting.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke vært på dette forumet lenge, men merket ganske raskt at seriøsiteten her er langt høyere enn på andre forum jeg er registrert på. Grunnen til det tror jeg må være at gjennomsnittsalderen på dette forumet virker rimelig høy. Legger merke til at de fleste som slenger dritt ikke er så fryktelig gamle. Men man kan jo nesten ikke hindre oss yngre i å delta her, siden det nok bare er en brøkdel som ikke klarer å oppføre seg.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MuV
    Men man kan jo nesten ikke hindre oss yngre i å delta her, siden det nok bare er en brøkdel som ikke klarer å oppføre seg.
    Alder spiller vel ingen rolle Ingenting er bedre enn å se at det kommer yngre, ivrige medlemmer som virkelig har interesse for dette. Og det er overasskende mange yngre medlemmer som virker veldig seriøse, og som faktisk allerede har opparbeidet seg mye kunnskap, så selvfølgelig skal dere bli tatt imot med åpne armer. Velkommen hit

Newcomer MuV sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klar det, alder spiller ingen rolle så lenge det man skriver både er seriøst og sant, men blir like oppgitt (generelt sett på alle forum) hver gang jeg ser nye brukere komme med useriøse innspill.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •