Fisking, Hifi, Hjemmekino. Store Opplevelser. Invitasjon!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fisking, Hifi, Hjemmekino. Store Opplevelser. Invitasjon!

Da det ble veldig mye off-topic i tråden: Hva gjorde du i førstegangstjenesten, så lager jeg en ny.

Det er jo svært hyggelig å se at mange av forumsmedlemmene har samme interesser, bortsett fra hifi- og hjemmekino. Så hvorfor ikke bruke litt fritid til å kombinere disse interessene. Legger da herved ut en invitasjon til Nord-Norge for sommeren 2007. Er du glad i storslått natur, flotte fiskeopplevelser og selvfølgelig hifi og hjemmekino, så kan dette være den rette tråden. Jeg klistrer innlegget fra Akto i den andre tråden.

AVForum på fisketur 2007.

"AVForum har gleden av å invitere sine ytterst respektable medlemmer til en sjelerensende naturopplevelse i Midt-Troms. Kom deg vekk fra stressende Hi-Fi og Video, slipp flesket løs i naturskjønne opplevelser sommeren 2007. Turen vil ha en varighet på 7 dager, og i løpet av denne perioden vil man leve på naturens premisser, med kun det nødvendigste i sekken. Vi bor selvfølgelig under åpen himmel, og vi har denne gang vært så heldige å få en lokal kjentmann - Vetteman - til å lede ekspedisjonen. Turen innledes med en kveld hjemme i kinoen til Vetteman, hvor turen planlegges. Etter endt tur vil man demobilisere hos den lokale guiden, med øl og spekemat i nevnte kino"

Påmeldingsliste så langt:

Akto
    Anfield
    CFD

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det frister stort det må jeg si. er ikke umulig jeg melder meg på. men avventer det litt.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det frister stort det må jeg si. er ikke umulig jeg melder meg på. men avventer det litt.
    Du har jo god tid å avvente Pahf, planleggingstiden skulle det ihvertfall ikke være noe å si på:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •