Flere som liker øl? - Side 87

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 87 av 573 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 ... SisteSiste
Viser resultater 1,721 til 1,740 av 11447
    Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hansa har jeg akdri likt.. Men det fins jo heldigvis ørten andre merker å velge mellom..

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Qrt
    Frydenlud er nam nam, så ikke fortvil..
    Ja det smakte bra - blir vel laget av Ringnes, som det meste av ølet om dagen.

Det står på boksen:

Tradisjonsrikt øl for kjennere. Frydenlund har vært verdsatt av erfarne ølkjennere gjenom generasjoner.

Må bare instemme i det, erfaren ølkjenner som jeg er hehe
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hansa har jeg akdri likt.. Men det fins jo heldigvis ørten andre merker å velge mellom..
    Hansa var vel d første eg begynte å drikke, før eg i årevis rotet rundt med alt annet... men etter år i utroskap så tok eg meg en Hansa igjen og siden har d bare vært oss to:-D

Neida, drikker mye annet også men det er fort gjort å dra med seg Hansa'en fra butikken av gamel vane.

Men godt mørk øl er toppen når en er ute, men d holder med en halvliter eller to...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lokie
    Hansa var vel d første eg begynte å drikke, før eg i årevis rotet rundt med alt annet... men etter år i utroskap så tok eg meg en Hansa igjen og siden har d bare vært oss to:-D

Neida, drikker mye annet også men det er fort gjort å dra med seg Hansa'en fra butikken av gamel vane.

Men godt mørk øl er toppen når en er ute, men d holder med en halvliter eller to...
    Har ikke smakt noe særlig Hansa tidligere. Men kjøpte noen bokser av den lille røde typen tidligere i sommer - Hansa spesial? Det smakte veldig bra så det har jeg kjøpt flere ganger.

Mørkt øl er godt, sitter bra med en Guinnes når en er sulten

Jeg ser frem til de mørke, gode og sterke juleølene kommer.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Har ikke smakt noe særlig Hansa tidligere. Men kjøpte noen bokser av den lille røde typen tidligere i sommer - Hansa spesial?
    Tror d er snakk om Hansa Premium tynn rød 0.33 boks, lyst lite smakfullt øl synest eg. Liker at det smaker litt, men vær sin smak heldigvis ellers hadde vi ikkje hatt store utvalget.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror d er snakk om Hansa Premium tynn rød 0.33 boks, lyst lite smakfullt øl synest eg. Liker at det smaker litt, men vær sin smak heldigvis ellers hadde vi ikkje hatt store utvalget.
    Premium heter det ja. Fint med små bokser - de blir fort kalde i kjøleskapet

Jeg liker veldig godt å prøve noe nytt, ser jeg et uprøvd slag så kjøper jeg gjerne det. Men safer ved å kjøpe en sixpack med en banker for sikkerhets skyld

Det er noen typer jeg ungår, typisk kjedenes eget øl for eksempel Seidel o.l. Plukker ikke med meg Ringnes heller.

Ellers er jeg altdrikkende

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noen typer jeg ungår, typisk kjedenes eget øl for eksempel Seidel o.l. Plukker ikke med meg Ringnes heller.
    Dette er ting eg også holder meg unna, men Ringnes ute på byn går ann, men der går d meste nedops:

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er visst en stund siden jeg har nevnt det, så; tømmerhus og ingen naboer er en veldig, veldig, god kombinasjon..

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er visst en stund siden jeg har nevnt det, så; tømmerhus og ingen naboer er en veldig, veldig, god kombinasjon..
    Nye høyttalere under innspiling, damen ute på besøk hos systo også egen enebolig er ikkje så værest heller Og The Boss med live in dublin på full guffe får meg i drikkestemning:-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ting eg også holder meg unna, men Ringnes ute på byn går ann, men der går d meste nedops:
    Nå skal det sies i Hansas forsvar at når jeg har fårset (nok) og får servert hansa på byen så glir det ned lett som bare det.. :P

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det sies i Hansas forsvar at når jeg har fårset (nok) og får servert hansa på byen så glir det ned lett som bare det.. :P
    Hehe

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, er som regel godt ladet når jeg entrer et utested. Pleier sjelden å få med meg hva det står på tappekranen

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, er som regel godt ladet når jeg entrer et utested. Pleier sjelden å få med meg hva det står på tappekranen
    Er vel mest opptatt av å få med seg ka som står på displayet på kasseapperatet da... "Ka sssa du deet kosssstet sssa duh?"

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men vet jeg at det er hansa på fat der så sliter jeg, for da blir det drinker i stedet. Og alle vet jo at drinker må være minst doble hvis de skal duge når man er full.. :P

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel mest opptatt av å få med seg ka som står på displayet på kasseapperatet da... "Ka sssa du deet kosssstet sssa duh?"
    150 koster der jo, såpass burdte dere da ha lært..

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel er stortsett fornøyd med fatølet dem server ute, ble positivt overrasket sist eg var i Stavanger og ble servert Tau. Synest d smakte dårlig tidligere da eg gikk på skole der et år. Men d kan jo være alderenops:

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    150 koster der jo, såpass burdte dere da ha lært..

Tror d er 105 kr halvliteren for Bergens by dyreste øl. Plass for piffen kalt Metro.

Never been there, and never will....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og alle vet jo at drinker må være minst doble hvis de skal duge når man er full.. :P
    Ja - det gjelder å gå hardt ut - også bare øker man etterhvert

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel er stortsett fornøyd med fatølet dem server ute, ble positivt overrasket sist eg var i Stavanger og ble servert Tau. Synest d smakte dårlig tidligere da eg gikk på skole der et år. Men d kan jo være alderenops:
    Husker jeg var i Stavanger for noen år siden, var innom et par steder, de hadde kun Tau.

Til slutt kom vi til et sted vor det stod et stort skap stappet med Lysholmer flaskepils. Vel vi holdt oss der resten av kvelden :-D

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker jeg var i Stavanger for noen år siden, var innom et par steder, de hadde kun Tau.

Til slutt kom vi til et sted vor det stod et stort skap stappet med Lysholmer flaskepils. Vel vi holdt oss der resten av kvelden :-D
    Ja takk gud for flaske pilsen... Koster ut gjør den, men en vet ka en får

Side 87 av 573 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 83 84 85 86 87 88 89 90 91 97 107 117 127 137 147 157 167 177 187 197 207 217 227 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •