Flere som liker øl? - Side 54

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 54 av 573 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 554 ... SisteSiste
Viser resultater 1,061 til 1,080 av 11447
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Word Perfekt as a matter of fakta! hahaha

Takk til santa claus for den

Det nevnes RETURN her. Har en historie om de også jeg

Dette skjedde på "tingvoll brygge" Husk plassen tingvoll ( 500 pers )

De hadde live band greie svensker, jeg og en kompis var full?? og vi ville synge, vi gikk bak scenen i en pause de hadde og lurte på om de kunne return og de svarte TJA lite kanskje.. Det endte opp med at vi stod foran hele Tingvoll og sang BAY BAY JÅNNI BAY BAY Sikkert en utrolig opplevelse for de som måtte lide seg igjennom,.

Problemet er at ALLE KJENNER ALLE på denne plassen så det sliter i meg enda

Men når vi snakker om ordtak jeg har et til; I DON`T CARE!!!!!!!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, tror du en får damer ved å synge "jag trodde englarna fans, bara bara i himmelen" ? Neh, men vi ler fortsatt godt av episoden og hun er en av mine beste venninner

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å komme det.. ikke sant svante? Tror vi skal få til ett meget godt lag..

Ringte voldsomt til ekser før... uff.. tragisk.. nå prøver jeg å holde meg i skinnet i forhold til deg, men noen sms kan det for bli... det verste er når jeg treffer tlfsvarere til ekser, for da kan det bli lange avhandlinger og ytringer om hvor glad jeg er i de.. Engang så sjekka jeg på mobilen, og hadde ringt til ikke mindre enn 10-11 mer eller mindre faste kvinnelige bekjentskaper.. det hagla inn med sms dagen derpå, akkurat som ikke jeg da hadde nok med å forholde meg til fylleangsten min...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Det verste er at jeg såfremt jeg er velkommen lett blir med på en slik fest, for denne gjengen vil jeg virkelig møte ja.

Vi skal ha et treff i Ålesund i høst og DA ER DET FEST PÅ KVELDEN!!! KOM

Hvis ikke så har jeg en kompis i Tr. Heim.. SÅ vi kan ta en helg der! Jeg stiller!! jeg ønsker å treffe AV venner

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten

Ringte voldsomt til ekser før... uff.. tragisk..

Jeg har sluttet!!! Sist gang jeg gjorde det ( mange år siden faktisk ) Ringte jeg til en av mine første forelskelser og det endte opp med rå tunge aktivitet med en pølse og brød mellom oss=??????

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

De hadde live band greie svensker, jeg og en kompis var full?? og vi ville synge, vi gikk bak scenen i en pause de hadde og lurte på om de kunne return og de svarte TJA lite kanskje.. Det endte opp med at vi stod foran hele Tingvoll og sang BAY BAY JÅNNI BAY BAY Sikkert en utrolig opplevelse for de som måtte lide seg igjennom,.

Det er rett innstilling, det som skjer det skjer.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dæven den var ikke dum Spørs om ikke det minnet sitter spikret for resten av livet ja.

Det er slike opplevelser som gjør oss til ydmyke og gode samfunnsborgere.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sluttet!!! Sist gang jeg gjorde det ( mange år siden faktisk ) Ringte jeg til en av mine første forelskelser og det endte opp med rå tunge aktivitet med en pølse og brød mellom oss=??????
    Den må nok utdypes!! Jeg tar en nattpatrulje med doggisen, og er snart tilbake..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi skal ha et treff i Ålesund i høst og DA ER DET FEST PÅ KVELDEN!!! KOM

Hvis ikke så har jeg en kompis i Tr. Heim.. SÅ vi kan ta en helg der! Jeg stiller!! jeg ønsker å treffe AV venner
    har jeg muligheten så stiller jeg gjerne! Det er sikkert!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er rett innstilling, det som skjer det skjer.
    Nettopp lev mens du kan!! det er målet! er ikke vits i å sitte i en krok å være sur

Dæven den var ikke dum Spørs om ikke det minnet sitter spikret for resten av livet ja.

Det er slike opplevelser som gjør oss til ydmyke og gode samfunnsborgere.
    Nettopp!!!! Det er jo ikke vits i å være en person som ikke liker å drite seg ut!! jeg er ekspert på å drite seg ut, og jeg liker det.. Jeg er ikke PR kåt men jeg liker å gjøre det jeg tenker... Problemet er at hodet mitt er fylt av dritt og jeg gjør det jeg vil så lenge det ikke er noe som kan gjøre meg til idiot eller kriminell

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er at hodet mitt er fylt av dritt og jeg gjør det jeg vil så lenge det ikke er noe som kan gjøre meg til idiot eller kriminell
    Hørte ut som et bra ordtak
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har jeg muligheten så stiller jeg gjerne! Det er sikkert!

Alle er velkommen dit!! Det er jo et treff som skal gjøre oss lokale på av-forum bedre kjent.. Det er snakk om at AKTO skal komme hot og ha et foredrag på dagen da det er treff på hifiklubben i ålesund.. Hvis du vil kan vi booke oss inn på hotell sammen, jeg vil gjerne ta en fyll sammen med deg i virkeligheten også ikke bare på forumet

Etaten.. Jeg har mange historier som passer inn i den sammenhengen vi snakket om den helgen du fikk besøk av disse damene i jakuzzien

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg, en må tørre å stå for det en gjør, å gjøre det en har lyst til.
    Har sikkert 1000 fylle historier jeg har gjort, og jeg står for hver av de, for det var morro da, å de er morro nå!

Hva folk sier om det driter jeg i, for jeg hadde det ja, nemlig MORRO!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hørte ut som et bra ordtak
    Man lever kun 1 gang ( så vidt jeg vet ) så da er det bare og gjøre det beste ut av det!!! Seriøs og en pådriver på jobben og stein hakke gal på fritiden

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva folk sier om det driter jeg i, for jeg hadde det ja, nemlig MORRO!

ENIG!! men kun 99,99 % jeg har 1 historie jeg ikke er stolt av, den er i nyere tid så denne plager meg enda faktisk, og den er egentlig stygg!! men jeg står for det jeg har gjort og vil ta følgene som en mann PS: det er ikke kriminelt

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle er velkommen dit!! Det er jo et treff som skal gjøre oss lokale på av-forum bedre kjent.. Det er snakk om at AKTO skal komme hot og ha et foredrag på dagen da det er treff på hifiklubben i ålesund.. Hvis du vil kan vi booke oss inn på hotell sammen, jeg vil gjerne ta en fyll sammen med deg i virkeligheten også ikke bare på forumet

Etaten.. Jeg har mange historier som passer inn i den sammenhengen vi snakket om den helgen du fikk besøk av disse damene i jakuzzien

oioioi........ :-) Den kvelden var jeg litt børst.. og det var kongelig, ja en meget interessant natt... holy s h i t :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av og til driter du i feil reir, det er menneskelig, spesielt når du er mann på fylla Slik er det bare,

Morro å ha interaktivt vorspiel med dere gutter Gidda ikke å på byen i dag, så da blir jeg hjemme å fester med avforum, å det er jaggu ingen dårlig erstatning til tider gitt.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det høres utrolig morsomt ut! Si ifra i god tid så jeg får bytta hvis jeg har arbeidshelg, for dette vil jeg gjerne delta på. Skal ikke se bort ifra at jeg får med meg et par semi audiofile kompiser som er av samme kaliber som meg De trenger å lære litt om lyd!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en ting er sikkert, vi er bare mennesker, og mennesker GJØR feil til tider.. men en kan gjøre bot for seg, og da skal en kunne gå med ryggen rak.. dagens visdomsord fra Etaten :-) Nå er det tissetur og rett i bingen igjen... i'll be back :-)

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,382
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av og til driter du i feil reir, det er menneskelig, spesielt når du er mann på fylla Slik er det bare,

Morro å ha interaktivt vorspiel med dere gutter Gidda ikke å på byen i dag, så da blir jeg hjemme å fester med avforum, å det er jaggu ingen dårlig erstatning til tider gitt.
    100% enig, har ledd i massevis av mange eminente innlegg!

Begynner å gjespe litt her da

Side 54 av 573 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 50 51 52 53 54 55 56 57 58 64 74 84 94 104 114 124 134 144 154 164 174 184 194 554 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •