Flere som liker øl? - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 53 av 573 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 553 ... SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 11447
    Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fytti, nå begynner jeg å bli full..

Prata nettopp med mamman på telefonen, prøvde å skjerpe meg - men når tilogmed hun hørte at jeg snøvla, ja - da er det ille....

-Skål da jenter.. :-D

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,438
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Neste auksjon på denne slutter om 20 min ca.. Lurer på om den blir mitt neste kjøp!! Neste helg er det kjempe helg på Tingvoll med øltelt og full pakke ( to dagers ja ) da SKAL jeg ha denne
    Haha

Gjør det !

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Har jo hørt om folk som har kommet til seg selv med buksa på knærna og sett nedover kroppen og sett et hode gå opp og ned.

Har da hatt et eneste ønske: Jeg håper det er ei dame!

Dette mitt i sentrum med bra med folk rundtom.

Håper dette aldri skjer meg
    Hahahahaha!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Fytti, nå begynner jeg å bli full..

Prata nettopp med mamman på telefonen, prøvde å skjerpe meg - men når tilogmed hun hørte at jeg snøvla, ja - da er det ille....

-Skål da jenter.. :-D
    Da vi var på 10dagers skoletur i england/irland/skottland fikk jeg for meg at jeg skulle ringe hjem. problemet var at jeg var for full til å stå å for full til å snakke i det hele tatt. Så en kompis holdt meg opp, mens enn annen holdt røret.
    Budskapet ?

"Mamma, dette er din eneste sønn, men fortsetter det som nå er du snart barnløs, engelsk øl tar livet av meg. Takk for meg, Per Anders has just left the building" Å da la jeg på. Meget trivelig å ringe hjem dagen etterpå

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hehe

Hadde en kompis som stadig ble så full at han sloknet på vorspielet - det vanlige var at han kviknet til når vi kom tilbake til nachspiel.

Han ble like lang i trynet hver gang....
    Det er nesten litt synd på slike, kjenner et par jeg også. Jeg er en person som blir FULL på forspill og er KANON på nachspill Men når klokken slår ca slik at solen står opp bruker jeg å få en gedigen hodepine.. slår ikke feil

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, er det ølen eller er hun kor dama til idol litt kinky ?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,438
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nesten litt synd på slike, kjenner et par jeg også. Jeg er en person som blir FULL på forspill og er KANON på nachspill Men når klokken slår ca slik at solen står opp bruker jeg å få en gedigen hodepine.. slår ikke feil
    Me too, pleier ofte å måtte gå hjem fra nachspiel på grunn av en gedigen hodepine rundt 06.00. Ikke at det gjør noe da
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare benytter sjansen til å promotere HDCD-spilleren min.

-Den første som slenger tre lapper på kontoen min får denne fantastiske spilleren.

http://avforum.no/avtorget/showprodu...?product=20480

Selges grunnet oppgradering til Electrokompaniet CD-spiller.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Da vi var på 10dagers skoletur i england/irland/skottland fikk jeg for meg at jeg skulle ringe hjem.

Hr to historier som er

NR 1 : En barndomsvenn av meg og meg var i syden ( 18 år begge to ) vi var drita!! og han fikk for seg å ringe hjem til mora si som sikkert var bekymret for sønnen.. Han slo et nummer og snakket sikkert i 10 min på norsk om hvor glad han var i mora si osv.... PROBLEMET var at han brukte telefonen på hotellet og hadde ringt til Hotel baren så han hadde snakket så lenge med bartenderen i hotellet.. Resten av det oppholdet ble vi kalt for LOST IN SPACE

NR2: Jeg bor nå på TIngvoll som er en liten bygd ( 500 innbyggere?? ) og denne personen var i syden og var full, han bestemte seg for å sende brev hjem. Han skrev mye og til mottaker stod det : Til Mamma og Pappa 6630 TIngvoll NORGE .. Hilsen Bendik.... Det værste var at kortet kom frem Dette var fra den tiden at posten var personlig og at det lokale postkontoret hadde ansvaret for posten

Sykt!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, er det ølen eller er hun kor dama til idol litt kinky ?
    Hun er kukklein som vi sier her.. Hun vil ha *** nå!! hu er KINKY ja

Me too, pleier ofte å måtte gå hjem fra nachspiel på grunn av en gedigen hodepine rundt 06.00. Ikke at det gjør noe da
    Bra det er flere Har holdt ut til 1600 dagen etter 1 gang, det var sykt tror jeg var små full i en uke etter det var min BESTE HYTTETUR!!!! å herregud jeg savner den helgen.. MY god... gode minner kom strømmende nå

Jeg har HDCD spiller

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,438
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hr to historier som er

NR 1 : En barndomsvenn av meg og meg var i syden ( 18 år begge to ) vi var drita!! og han fikk for seg å ringe hjem til mora si som sikkert var bekymret for sønnen.. Han slo et nummer og snakket sikkert i 10 min på norsk om hvor glad han var i mora si osv.... PROBLEMET var at han brukte telefonen på hotellet og hadde ringt til Hotel baren så han hadde snakket så lenge med bartenderen i hotellet.. Resten av det oppholdet ble vi kalt for LOST IN SPACE

NR2: Jeg bor nå på TIngvoll som er en liten bygd ( 500 innbyggere?? ) og denne personen var i syden og var full, han bestemte seg for å sende brev hjem. Han skrev mye og til mottaker stod det : Til Mamma og Pappa 6630 TIngvoll NORGE .. Hilsen Bendik.... Det værste var at kortet kom frem Dette var fra den tiden at posten var personlig og at det lokale postkontoret hadde ansvaret for posten

Sykt!

Haha kanon...

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Mamma, dette er din eneste sønn, men fortsetter det som nå er du snart barnløs, engelsk øl tar livet av meg. Takk for meg, Per Anders has just left the building" Å da la jeg på. Meget trivelig å ringe hjem dagen etterpå
    Hahahahaha

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hr to historier som er

Sykt!

hahahaha, jævli* bra! Til mamma å pappa faktisk, den likte jeg.

En kamerat jeg gikk vernepleien sammen med ringte bestandig hjem til foreldrene i skitfylla. Å engang vi var på vei hjem måtte han slå lens, å samtidig ringte han sin mor. "maaaaama, at jeg slutter vernepleien å blir gartner" Mor:"hva er det du sier, å hvorfor det?" "Jo, fordi nå har jeg pissa i over 2 minutter og da slipper du å bruke hageslange".

Et annet eks:
    "Pappa, ikke bare fordi at farmor har mye penger, å at jeg ikke arva noe fra mormor, men jeg anser farsiden på slekta som mest fruktbar å dyrke. Å forresten så har jeg brukt opp alle pengene mine på pils i kveld, gidder du å overføre noen kr". Begge disse var rundt 04.40 på natta

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,438
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha

Men alvorlig: du ringer ikke foreldrene dine i fylla....

Da ringer du ekser og slikt

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste er å slå av telefonen i fylla

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi er en nydelig forsamling av personer her ja... tror vi kunne hatt ett meget godt of fuktig lag om vi fikk til det.. ingen tvil !!

Svante: Billy skal kjøres når det blir partai i åleby'n.. Tenker Cossirs, stiller med lokalet sitt.. han har vel for tiden meget anstendig anlegg og lerret på vel 100 " om ikke større:

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/COSSIERS

Han har sansen for litt rock'n roll den karen der... spytter IKKE i glasset..

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,438
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste er å slå av telefonen i fylla
    Word Perfekt as a matter of fakta! hahaha

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opphavet er kun ringt den historien jeg skrev ovenfor, men har ringt mange rare samtaler. Som oftest ender det opp i rent å greit helvet*, Har som vane å ringe opp gamle flammer å true den nye typen deres. patetisk å tragisk.

Har blitt bedre i den siste tiden, men en stund var jeg glohersk.

Samtidig som jeg var en konge på å ringe på veninner å synge åge tekster i skitfylla. Eller da jeg tok en medley til ei jeg var litt hypp på.
    Aerosmith - bon jovi - åge - return - ole ivars. hehe

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Vi er en nydelig forsamling av personer her ja... tror vi kunne hatt ett meget godt of fuktig lag om vi fikk til det.. ingen tvil !!

Svante: Billy skal kjøres når det blir partai i åleby'n.. Tenker Cossirs, stiller med lokalet sitt.. han har vel for tiden meget anstendig anlegg og lerret på vel 100 " om ikke større:

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/COSSIERS

Han har sansen for litt rock'n roll den karen der... spytter IKKE i glasset..
    Det verste er at jeg såfremt jeg er velkommen lett blir med på en slik fest, for denne gjengen vil jeg virkelig møte ja.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,438
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller da jeg tok en medley til ei jeg var litt hypp på.
    Aerosmith - bon jovi - åge - return - ole ivars. hehe
    Fungerte det? Ble det noe fart?

Høres helt fjernt ut men hvis det funker skader det ikke å prøve hahaha

Side 53 av 573 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 123 133 143 153 163 173 183 193 553 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •