Flere som liker øl? - Side 51

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 51 av 573 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 551 ... SisteSiste
Viser resultater 1,001 til 1,020 av 11447
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    snart skjer det!

Vi har rundet de første 1000!!!!! Må de neste 1000 være like informative

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,403
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Har ikke tall på alle de morgener/ettermiddager jeg har våknet med sinnsyk fylleangst.. Bare vet at ting har blitt sagt, og at det har vært frenetisk bruk av mobiltelefon til sms og ringing... Kan bli mørkeredd av mindre...

Been there done that hehe
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    at det har vært frenetisk bruk av mobiltelefon til sms og ringing... .
    Hehe... kjenner den ja.. Og jeg som har firma telefon da Om noen søker opp så står nummeret hos "Tingvoll Elektro" hehe.. Ikke bra reklame alltid Dessuten så har jeg endel kontakter på den mobilen som er 100% jobbrelaterte kontakter. Jepp det er morsomt å ringe disse i fylla også

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,403
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jess - jeg smokket inn øl-relatert inlegg nr 1000
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Hehe... kjenner den ja.. Og jeg som har firma telefon da Om noen søker opp så står nummeret hos "Tingvoll Elektro" hehe.. Ikke bra reklame alltid Dessuten så har jeg endel kontakter på den mobilen som er 100% jobbrelaterte kontakter. Jepp det er morsomt å ringe disse i fylla også
    Jeg jobbet i en periode som sosialsjef i en mindre kommune utenfor ålesund.. med medfølgende tjenestetelefon til fri bruk... uff, det skjedde mye rart i forhold til det abonnementet... nesten for traumatisk å tenke på :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fae*, den ville jo jeg ha
    jaja, sprette meg en ny øl isteden for jeg da.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,403
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Du tar nr 2000 hehe

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe kjenner den ja Telefonene som er med i netcom bedrift løsningen vi har er med i en ordning der alle er på samme nummeret og motsatt. Som i verste fall betyr at mine telefoner som ikke blir tatt blir overført til andre i firmaet

Og at andres samtaler kan bli overført til meg. Det er noe vi skal gjøre for å slå av dette i helgenen men jeg husker ikke hvordan

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf

Hadde planer om den jeg også ja

MEN første innlegg i går var på 774 eller noe slikt. så det er skrevet et par innlegg i helgen også

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,403
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved en feil la telenor inn mitt nummer som første valg når du søkte etter det nettselskapet jeg jobber i.

Det har skjedd noen tilfeller hvor jeg har blitt oppringt av folk som har mistet strømmen når jeg har vært møkkings - tviler på om de fikk særlig oppegående service da hehe

Feilen er heldigvis rettet

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan jo bli direkte pinlig ja.. det nr jeg har nå er av en eller annen grunn ikke oppført slik at det er søkbart, og det er like greit egentlig :-) Men du gode gud, det har ramla inn mye rart av meldinger på natta og dagen derpå.. alt i fra pikante bilder, til SURE tilbakemeldinger om at jeg er en drittsekk av dimensjoner... men det kan jeg nok til tider være på de klokkeslettene meldingene sendes :-)

Ellers er det jo like morsomt å sjekke telefonlisten avogtil da, og en finner jentenavn, selvfølgelig bare fornavnet jeg har gidda å lagre der og da :-) Og har ikke snøring på hvem i all verden det kan være...... gud, jeg kan til tider føle for å stikke hodet i ett stort hull i bakken :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en uvane med at jeg lagrer nummrene til alle jeg møter og i fylla betyr det katastrofe. Og de får ofte navn som "something" "pina colada" "mr øl" "frøken pen" osv... Hva skal jeg gjøre med det??? hehe kan ikke ringe eller sende sms... Vet jo ikke hvem det er OG hvis jeg gjør det og de sjekker hvem jeg er så står det jo Tingvoll Elektro

Beste eksemplet er fra bulgaria tror jeg da.... "mohito" er navnet og nummeret er : 00316110943814 HAHAHA hva er det?? hehe

PS: Byttet ut to tall!! Nummeret er slik men med to tall byttet plass

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en uvane med at jeg lagrer nummrene til alle jeg møter og i fylla betyr det katastrofe. Og de får ofte navn som "something" "pina colada" "mr øl" "frøken pen" osv... Hva skal jeg gjøre med det??? hehe kan ikke ringe eller sende sms... Vet jo ikke hvem det er OG hvis jeg gjør det og de sjekker hvem jeg er så står det jo Tingvoll Elektro

Beste eksemplet er fra bulgaria tror jeg da.... "mohito" er navnet og nummeret er : 00316110943814 HAHAHA hva er det?? hehe

PS: Byttet ut to tall!! Nummeret er slik men med to tall byttet plass

Jeg hadde en morgen lagret tre numre, og de var lagret som Marianne1, Marianne2 og Marianne3.. Genialt vettu... Kunne liksom ikke slette de heller, for iallefall en av de var jeg interessert i, men visste ikke om nr hennes var nr 1,2 eller 3 :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ang ukjente navn. Både jeg og kompisen fant ut at vi hadde en jentes nummer, men ingen klarte å komme på hvor vi hadde det ifra, og tok en voldsom research med både facebook å nettby. Der fant vi personen, men det så ikke kjent ut i det hele tatt.

Dette holdt vi på med lenge å ble nesten på grensa til sinnsyk. Før det viste seg at vi hadde funnet navn og nummer på veggen på hytta vi leide på østersund camping, hehe

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,403
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tidligere hadde jeg problemer med at jeg tok mye bilder bilder når jeg festet. Flittig bruk av selvutløseren på kameraet.

Etter en tur på Ibiza besto halvparten av bildene av meg sammen med masse folk jeg ikke husker å ha truffet.

Har sluttet å ta med kamera ut - heldigvis har ikke kamera på mobben blitz

Har også en del videofilming i fylla - det verste jeg har vært borti er å høre meg selv prate et kvarter i fylla med en taxisjåfør på vei hjem. Videokameraet hadde slått seg på i kamerabagen så den tok opp lyd.

At det går an å si så mye dumt hehe

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bilder ja? Tar bilder i alle retninger, kjente og ukjente... sømmelig og usømmelige.. og kameraet på min tlf har blitz :-) Har en slik k800i, så uff ja...... skulle til å skrive mer om dette, men det blir regelrett pinlig!!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    At det går an å si så mye dumt hehe

Hehe, snakke engelsk i fylla er min spesialitet hadde en samtale med noen fra Nederland når jeg var i Bulgaria nå, tror de er merket for livet

Ellers så hadde jeg en periode et kontantkort som ikke var registrert som tok seg av alle slike "pinlige" samtaler med folk jeg ikke husker

Har faktisk 3 nummer fra forrige helg når jeg var i TR.heim men de får ligge.. Det eneste jeg husker derifra var TIGER og noen bergensre som elsket Braastad

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bilder ja? Tar bilder i alle retninger, kjente og ukjente... sømmelig og usømmelige.. og kameraet på min tlf har blitz :-) Har en slik k800i, så uff ja...... skulle til å skrive mer om dette, men det blir regelrett pinlig!!

Enig, da holder jeg munn ( tenker på det du skriver og hvor sant det er )

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er billy kommet på her, herrejesus for en fyr. Skakk ler av all dritten han serverer, men mye gode minner med musikken da.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, da holder jeg munn ( tenker på det du skriver og hvor sant det er )
    Uff, ja du vet det jo... kan bli totalt ukritisk jeg.. men på en god måte da :-)

Make love, not war :-) :-)

Side 51 av 573 FørsteFørste ... 11 21 31 41 47 48 49 50 51 52 53 54 55 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 181 191 551 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •