Flere som liker øl? - Side 458

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 458 av 573 FørsteFørste ... 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 448 454 455 456 457 458 459 460 461 462 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 ... SisteSiste
Viser resultater 9,141 til 9,160 av 11447
    Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er generelt svært fornøyd med hjulopphenget i Mondeoen - det funker knallbra. Det som ikke har vært like bra er bremsene. De er over gjennomsnittlig utsatt for saltlaken som er på veiene. Skiftet calippere bak når bilen var tre år, rett etterpå skiver og klosser.

Hadde en kassebil(Touran) som firmabil en periode. Syns faktisk bilen hadde kurante kjøreegenskaper til biltypen å være... Og DSG-gearkassen var bare en drøm! For de som vurderer en slik på grønne skilt(mens det er mulig) - gå for minste motoren og invester i DSG. 140 og spesielt 170hk versjonen drikker betydelig mer diesel, sporer mye mer og sliter VELDIG mye framdekk.

DSG på VW Golf GTi er om mulig enda bedre - jevnere gearskift - men SVÆRT farlig for førerkortet.... 8)

Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Har mondeoen din gått langt da? Skiftet bærebroer sist vinter i min '98 mod, men mulig det er en annen konstruksjon. Ble påpekt på EU kontroll, og fyren på NAF sa at dette var gåent på 2 av 3 Mondeoer rundt 100k.
    Den har gått akkurat 100'. Vi får se... krysser fingrene for at det er is og at det plutselig forsvinner.. Bortsett fra bremsene har det vært veldig lite krøll med bilen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel mulig at det er gjort noe med understellet og ikke bare karroseriet i forhold til den jeg har.

Er stort sett fornøyd med bilen jeg og, selv om den ikke akkurat har voldsomt godt rykte
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Er vel mulig at det er gjort noe med understellet og ikke bare karroseriet i forhold til den jeg har.

Er stort sett fornøyd med bilen jeg og, selv om den ikke akkurat har voldsomt godt rykte
    Nei... men det virker som om ryktet ble en del bedre etter 2001. Ford ødela mye for seg selv med å dumpe masse firmakjørte stasjonsvogner i markedet slik at bruktprisen falt som en stein...

Håper jeg får et langt og hyggelig forhold med denne Mondeoen - har ingen planer om å skifte den ut med det første - bilen er billig å eie(hvis ikke noe alvorlig skjer), knallgod å kjøre, går bra nok, bruker lite bensin og er støysvak.

Hvis jeg blir voksen og får hus, kjerring og unger skal jeg ha meg en V70 med automat - du snakker om praktisk og komfortabel familiebil!

Ah... da sprettes Hansa #2... Endelig fikk jeg til den fordømte matte-oppgaven også som har plaget meg som en mare!

Edit: Ved nærmere ettertanke har jeg nok ikke råd til V70 hvis det blir kjerring og hus....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, er gutten sin som kan og si nei det....eller.....anyways!
    Har vært i trondheim og hørt masse ML, elsker de fortsatt!
    På turen hjem var det et hinsides til vær hvorpå jeg og kompisen påpekte til venninna i baksetet "Nei, i kveld skal det bli godt å være edru"!

Kl 19.20 er slaget tapt, vi skal faktisk drikke vin og spille kort, jøssenavn for en gamling jeg er blitt? hahahaha!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Jada, er gutten sin som kan og si nei det....eller.....anyways!
    Har vært i trondheim og hørt masse ML, elsker de fortsatt!
    På turen hjem var det et hinsides til vær hvorpå jeg og kompisen påpekte til venninna i baksetet "Nei, i kveld skal det bli godt å være edru"!

Kl 19.20 er slaget tapt, vi skal faktisk drikke vin og spille kort, jøssenavn for en gamling jeg er blitt? hahahaha!
    Hehe...

Skal du i vei 4. desember? Da er det visst full pupp med demoer på Tonart - flere leverandører som kommer.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Hehe...

Skal du i vei 4. desember? Da er det visst full pupp med demoer på Tonart - flere leverandører som kommer.
    Sier du det? hmm, har jeg ikke hørt noe om, men får jeg til det så kanskje det ja!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier du det? hmm, har jeg ikke hørt noe om, men får jeg til det så kanskje det ja!
    Martin Logan-lyttekveld. Representant fra Audiocompaniet kommer og det vil bli spilt på Purity/Elektrocompaniet, Vantage/Marantz og Spire/Marantz. Kl. 1800-2100.

Edit: Flere leverandører ble feil - det er Audiocompaniet som kommer..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Egon
    Martin Logan-lyttekveld. Representant fra Audiocompaniet kommer og det vil bli spilt på Purity/Elektrocompaniet, Vantage/Marantz og Spire/Marantz. Kl. 1800-2100.

Edit: Flere leverandører ble feil - det er Audiocompaniet som kommer..
    Låter bra! Så fremt jeg har anledning så drar jeg! Var Spire jeg hørte på idag mener jeg, de som ligger på ca 85k veiledende.

Men nå må jeg tilbake i kampen mot kotelettene, jeg og kompisen foretok et snik angrep isted, men de små jævlene er slue som bare de, de har forårsaket 4 brannsår på meg hittil, driver og leter febrilsk etter hjelmen min nå, for de kødder fae* ikke med hamax'n min! Men er stygt redd for at karbonadene er ute etter meg de og, sneaky fockkers!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men nå må jeg tilbake i kampen mot kotelettene, jeg og kompisen foretok et snik angrep isted, men de små jævlene er slue som bare de, de har forårsaket 4 brannsår på meg hittil, driver og leter febrilsk etter hjelmen min nå, for de kødder fae* ikke med hamax'n min! Men er stygt redd for at karbonadene er ute etter meg de og, sneaky fockkers!
    Har noen merker etter bacon-steking i sommer jeg.. Får ikke kjøpt skikkelig bacon i Norge lenger!

Noen som har vært i Royal Albert Hall forresten? Hvor er det bra å sitte? Vurderer om jeg skal dra på Clapton-konsert.

Ellers var nok bankingen i bilen is ja... Det ble bra etter at jeg jekket opp bilen - isen datt sikkert ut da. Så nå er det ikke annet å høre enn et stabilisator-stag som slamrer litt...

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah - deilig med en juleøl etter en dags mattelesing! Og jammen ble det ikke Royal Albert Hall på meg også. Ikke drømmeplassen, da det begynte å bli utsolgt, men jeg kom hvertfall nært scenen(se pil).. Fikk med meg svært hyggelig selskap også, kan bli en bra tur!

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først øl, så gin, så vodka, så rødvin, så mere øl....
    Jeg husker ikke at jeg kom hjem, og dama var ikke akkurat snakkesalig når hun dro på jobb.
    ...fine søndagen.

(og dassen er spraylakkert, så det er tydelig at nattburger ble for mye)

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer hjem fra Oslo mikrobryggeri. Møtte opp skrubbsulten, i håp om at det er mye god mat i godt øl. Blei iallefall godt brisen. Stouten er meeget god.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Kommer hjem fra Oslo mikrobryggeri. Møtte opp skrubbsulten, i håp om at det er mye god mat i godt øl. Blei iallefall godt brisen. Stouten er meeget god.
    Da er det fredag og helg igjen gitt. Har litt problemer med forsterkeren min, så må muligens se litt på den i kveld. Uansett så blir det vel en fredagspils, i dag Frydenlund Fatøl.

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Si hva **** dere vil, men etter å ha fått opp BG808s'en på nytt lerret hos en kamerat, er det fremdeles ikke en lampeventil i verden som slår CRT verken på kontrast, farger, kinofølelse, driftsvolum eller generell tøffhet!!!

I kveld ble det bestemt, etter å ha sett div didgitalprosjektører, at jeg skal ha meg en ny CRT!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestemte meg for å være litt fin i kveld og smake foie gras(gåselever) i kveld på julebordet. Himmel og hav - smakte som en svært fet leverpostei.. Angret sekundet etter jeg fikk det på bordet at jeg ikke bestilte lutefisk i steden... Velvel - godt det var pils og akevitt ved siden av... Skål!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal på julebord i kveld, og jeg fikk fryktelig lyst på lutefisk når du nevnte det!

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri vært noe glad i lutefisk - men lutefisken på "To rom og kjøkken" var faktisk veldig bra - og så enormt mye tilbehør! (Måtte selvfølgelig smake litt på lutefisken til borddamen når lever-kladden var pirket litt i.. ) Potetlefse, lutefisk, sirup, to typer sennep, erterstuing, bacon... alt blandet sammen og spist som en fajitas - var faktisk meget bra!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lutefisk smaker helt jævlig. Det er jo nettopp derfor de må ha så vanvittig med tilbehør til.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Lutefisk smaker helt jævlig. Det er jo nettopp derfor de må ha så vanvittig med tilbehør til.
    Hehe... jeg har ikke vært noen stor lutefisk-spiser jeg heller, men ta deg en Trondheimstur og spis lutefisk på To rom og kjøkken - kanskje du får et annet syn på saken da...

Side 458 av 573 FørsteFørste ... 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 448 454 455 456 457 458 459 460 461 462 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •