Flere som liker øl? - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 42 av 573 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 542 ... SisteSiste
Viser resultater 821 til 840 av 11447
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,604
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Elendige drukkenbolter. Holde på slik når jeg sitter her med colaen min :-(
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, du er bare sjalu.
    Men ærlig talt så syns jeg synd på deg, å være sengeliggende så lenge.. Tror jeg hadde tørna for lenge siden. Verste jeg vet er å være syk, og sengeliggende.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Elendige drukkenbolter. Holde på slik når jeg sitter her med colaen min :-(
    Er vel ingen som tvinger deg til å bare drikke cola ?

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jakv: Vi avholdsfolka må bare stå sammen i denne syndens verden hvor folket ruser seg bort fra livets tilværelse :-)

pahf: Ja, begynner å bli lei nå........

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det skjønner jeg godt, det verste er at jeg er halveis spent på hva det er som feiler deg.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Skål ja! Sitter og ladder opp med ac/dc - live at donnington nå! Deilig!

ac/dc ruler, ingen tvil om det nei.. Jeg for min del lar annlegget bryne seg på DJ Shadow akkurat nuh

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,604
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ingen som tvinger deg til å bare drikke cola ?
    Er egentlig det som er det verste av alt ;-)
    Begynner å bli gammel tror jeg. Får ta det igjen i morgen;-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det skjønner jeg godt, det verste er at jeg er halveis spent på hva det er som feiler deg.

Symptomer heller i retning mot kyssesyke... Men den totale sannheten er vel at jeg har kjørt på for hardt over flere år med veldig mye jobbing og krevd mer enn kroppen har godt av.. Er vel kanskje også derfor immunsystemet har vært litt labert siste knappe året.. Hadde f.eks. en MEGET stygg episode på vakt i mottak av pasinet.. uten å gå i detaljer, så utvikelt det seg iallefall takiardy i hjertet, og jeg kan gå og veksle i puls mellom 60-180 på no time.. Kort sagt, så sier legen at det kan bli ei LANG sykemelding..

pahf: Du er vel relativt nyutdannet? Godt råd fra en som har vært lenge i mye av det samme gamet som du er i: Ikke brenn lyset i begge ender, du skal jobbe i mange år :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Symptomer heller i retning mot kyssesyke... Men den totale sannheten er vel at jeg har kjørt på for hardt over flere år med veldig mye jobbing og krevd mer enn kroppen har godt av.. Er vel kanskje også derfor immunsystemet har vært litt labert siste knappe året.. Hadde f.eks. en MEGET stygg episode på vakt i mottak av pasinet.. uten å gå i detaljer, så utvikelt det seg iallefall takiardy i hjertet, og jeg kan gå og veksle i puls mellom 60-180 på no time.. Kort sagt, så sier legen at det kan bli ei LANG sykemelding..

pahf: Du er vel relativt nyutdannet? Godt råd fra en som har vært lenge i mye av det samme gamet som du er i: Ikke brenn lyset i begge ender, du skal jobbe i mange år :-)
    Huff! Det verste er at det du skriver kunne fint vært meg, er utrolig glad i jobben min og storkoser meg med den, men det er utrolig mye selvpålagt stress til tider.
    Har jobbet på samme plass i 5 år, men som terapeut i 1år. Jeg har kun 70% fast og kan derfor jobbe utrolig mye ekstra + overtid. Derfor skal jeg få øket til 100% i løpet av 2-3 uker så jeg blir naturlig begrenset, for det tar nesten kaka til tider. Var student til juni i fjor med litt jobbing, enda tippet jeg over 300k, så du kan tenke deg at jeg bodde nesten der siste halvår.

Kjenner det på kroppen, var til og med til lege pga stress i mars, men så roet det seg greit ned. Men nå har det begynt å ta seg opp igjen, og de samme symptomene jeg hadde i fjor er litt snikende i bakgrunn. Så jeg gleder meg til en låst turnus der jeg rett og slett ikke får lov til å jobbe mer enn 100% noe som ikke er stort i forhold til hva jeg jobbet. Ikke sunt for en 24åring, men vi i helsevesnet er vel de som driver mest rovdrift på kroppen vår.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Typisk dette med brøkstillinger, og masse ekstravakter og overtid osv... Rovdrift kalles det også.. Pass deg.. Bra du får fyllt opp til full stilling for da "låser" du deg litt som du selv sier... Har jobba turnus i mange av de årene jeg har vært i arbeid innen ulike institusjoner.. OG ser det overalt, rovdriften... Når jeg jobba sist på den plassen jeg jobber nå (i 2000-2001) så var akutten helt nystarta.. Det var mangel på fagpersonell, så vi med utdanning kunne jobbe det vi makta.. Det var så sinnsykt med jobbing at jeg var oppe i nesten 70 lapper brutto i måneden noen måneder.. Insane!! Bodde der nesten.. Jobbet der frem ut juli -01 for da flytta vi sørover, og hadde på 7 mnd 340 000.- brutto... Mye penger? Ja, bra i lengden? Nei!!

Nok om det.. Hvordan er formen gutter? Begynner dere å bli brisne og tullete nå? Begynner dagliglivets mandager å bli visket ut?? Hehehe :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt rett Etaten, penger er ikke alt

Men nok om det, her er formen stigende, folket har begynt å komme.
    Pløyd igjennom foo fighters, acdc,billy idol,eagles og litt bruce nå på slutten,.

Jeg kosa meg med billy idol, mannen snakker jo regelrett bare bullshit mellom nummrene, men den gikk ikke ismak hos alle, så jeg må vel føye meg litt etter de.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billy Idol hadde også en storhetstid helt på tampen av 80-tallet og rundt 1990.. Aggressiv musikk noe av det, virkelig noe å dra på til :-) Og det gjorde vi......... u bet :-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, da er kroppen tom for krefter her i gården... Dere får drikke med måte :-) Og ikke finne på noe jeg ikke ville ha gjort :-)

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er dette? Den syke holder ut lengst ops:
    Jeg har vel nesten ikke rett til å poste her nå, klinkende edru ops: ops:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    neida, har har ingen gitt seg, bare brukt laptopen smo mediacenter, slik den var ment å gjøre. Men dire straits gjør seg best orginalt å ikke mp3.

En flask st.remy er tømt, +++ Men trivselsfaktoren er høy!

Og yamaha1700 er et ******* når det gjelder å delegere optiske innganger, fatter **** ikke hvordan det skal være så vanskeli å få til dette.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Billy Idol hadde også en storhetstid helt på tampen av 80-tallet og rundt 1990.. Aggressiv musikk noe av det, virkelig noe å dra på til :-) Og det gjorde vi......... u bet :-)
    det gjorde jeg å, men det ble ikke like populært blant alle, kresent publikum i kveld, men men

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sagt det før, og sier det gjerne igjen: Ingen over, og ingen ved siden:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fysj! Var på guiness bryggeriet i 2001, det verste jeg har opplevd i min tid.
    Fysj han skam å være! Kan like godt servere meg nykokt motorolje.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må muligens kjøpe ny surround reciever pga en i øl rus knotet med knappene.

Gjorde det slik at de to optiske lyd inngangene ikke fungerer.

edit..

Da var lyd tilbake etter å ha lastet ned engelsk bruksanvisning takket Download User's Guides, Owner's Manuals and Operational Instructions

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva skjedde i går!?

Side 42 av 573 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 162 172 182 542 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •