Flere som liker øl? - Side 37

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 37 av 573 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 537 ... SisteSiste
Viser resultater 721 til 740 av 11447
    Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Klynk.......

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har min dypeste medfølelse :cry:
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, men det var vel ikke forventet at du skulle være i toppform idag

Tror du trygt kan slå av svs'n til i morgen, den gjør ikke saken bedre.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    piXel: Dette er ei venninne av en kompis av meg sin tattis i front.. Kanskje litt på kanten på dette forumet, men denne er rå da...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget rå og gjennomført,,

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, hadde ikke så lyst til å se piercede brystvorter i dag akkurat, men greit nok.. ;-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Hehe, hadde ikke så lyst til å se pircede brystvorter i dag akkurat, men greit nok.. ;-)
    Du klarte det tydeligvis akkurat :-) Lykke til med fyllesyken.. hehehe....

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, bikkja må vel ut en tur..

Har så fylle nerver at det er bare såvidt jeg tør å stikke hodet ut døra her.....

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen balader fra Phil Collins hjelper....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyllesyke og ut å lufte hund ja :-) I know the feelin.. Angsten kommer krypende ut av porene og en kjenner svetten pipler frem på pannen... Been there, done that...... Men bare vent, etter turen er du i mye bedre form, garantert...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hundelufting å fyllesjuke er en prøvelse når det gjelder nervene ja, prøver som oftest å få med meg beistet en plass unna folk, men trollet i han skal som regel til sentrum for å vise fram det tragiske oppsynet av eieren

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe... heldigvis så liker min seg mest på turer bort ifra sentrum... (Dette med toalettbesøk og asfalt-problematikken) :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ler fortsatt når jeg ser for meg en stor schæfer som springer rundt som en gal for å komme seg unna asfalten. Snakket med nabodama i går som har verdens mest behagelig labrador, den går stort sett løs i nabolaget og er bare en fryd. Men den klarer ikke gjøre bommelomm når den er alene, kun hvis den har med seg noen

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT... Tok ett bilde av en bil jeg så i kveld når jeg var ute og lufta hund...

Ene naboen min tror jeg har for mye penger... Han har en superfet hummer, og har i tillegg nå kjøpt seg en chrysler 300?? Eller noe sånt? Iallefall med enorm hemi-motor og insane felger... tok ett lite impulsbilde med mobilkameraet, så her er det ikke snakk om noe speilrefleks nei... Tror det er 23-24" felger......

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alvor, da har han for mye penger ja gitt!

Kunne solgt den ene å kjøpt seg den kinoen Men det har jeg sjokkerende nok lagt merke til i det siste. At det er utrolig mange som anser det å sitte på en 28" med tv høytalere er faktisk helt kurrant. Den skjønner jeg ikke helt.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    labradorer og golden'r ser ut som verdens mest snille og med fredelige doggiser, men stol ikke på de... de biter fort og i mange tilfeller uten foranledning.. Det er en myte at disse rasene er de beste å ha for familier.. Da kommer faktisk schæfer og rottis mye høyere på listen.. Men den historien med han som ikke klarer å gjøre fra seg uten sin herre, den var litt god da :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den er litt morro. Jeg er ingen direkte fan av labrador, har sett så mye rart ifra den sorten. Dessuten har jeg en forkjærlighet for muskelhunder, eller litt bredere hunder. Rottweiler, Bulldog, Schæfer, mastiff etc etc

Men må vel innrømme at vi har hatt 3 mopser å. Å den mest uredde hund vi har hatt noen gang var ei bitte lita mopsetispe. Hun hadde lett gått imellom meg og en semitrailer. 11år gammel, hørte dårlig, så dårlig, men hadde livsgnist til tusen. Den dagen hun ikke logra lengre, så sovna hun å inn.
    Fantastisk hund gitt.

Tror denne tråden snart bør døpes til Øl og GPP tråden.
    Hører du Svante

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Alvor, da har han for mye penger ja gitt!

Kunne solgt den ene å kjøpt seg den kinoen Men det har jeg sjokkerende nok lagt merke til i det siste. At det er utrolig mange som anser det å sitte på en 28" med tv høytalere er faktisk helt kurrant. Den skjønner jeg ikke helt.

Det verste er at han har den kåken også.. To øverste etasjene i en bygård her.. Nylig totalt ombygd.. Og en sinnsyk R-sykkel... Har vært innom der på nachspiel, og jeg skal love deg, han har ett insane kinorom på toppen av det hele....... karen er vel rundt 30 år... Men er visstnok sønn til en av disse rederne her oppe som har MYE pæng, og har visstnok arvet meget mye... Noen som får det både i hodet og rævva vettu.... Den kinoen hans er noe av det råeste jeg har vært innom, og der kjørte han musikkdvd'r på ett lerret som iallefall var rundt 3.5 meter bredt.. krystallklart lyd OG bilde.. Skal ta meg en tur opp til ham og sjekke ut hvilket utstyr han kjører ved en passe anledning..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samme som disse ovnsrørene det, dachsene.. de er tøffe altså.. min er vel mest tøff i trynet, men om noen prøver å "rear-ende" ham, ja da er det game on og veldig fort game over.. :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tjukken min har totalt oversett andre dyr inntil forrige mandag, tror han anså seg selv overlegen ift til de. Så det blir spennende å se resultatet.

Men hans far som vi hadde tidligere var snedig på det viset, totalt uredd for andre dyr. Engang kom det en stoor rottweiler gående som ville leke, og Samson kuet seg ned så rottweileren slappet av, og da plutselig så hoppat han opp på siden på rottweileren og bokstavelig talt fikk han på rygg. Jeg lo så tårene trillet, og eieren av den andre hunden som var en typisk macho fyr ble helt fra seg, og kom med 1000 unnskyldninger. Herre jesus en skal vel ikke ha hund for at den skal være sintest ?

Aldri før har jeg sett en slik seiersgang som Samson hadde da. 30kg, 30cm høy og oppesen som fy. Var et rent mareritt å ha i hus etter den gangen, da han satte seg selv høyest av alle

Side 37 av 573 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 47 57 67 77 87 97 107 117 127 137 147 157 167 177 537 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •