Flere som liker øl? - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 30 av 573 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 530 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 11447
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,383
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du har jo mange fine der da.

En jeg har spilt mye er "Toto - Live In Amsterdam" bra bilde og lyd. Bra vorspiel skive.

Det er jo også en del "klassiske" konserter som jeg har sans for, Roy Orbison - Black & White Night (for en gjeng musikere han har med seg ), Elvis 68' comeback special, Live Aid - originalen fra 85' .
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei folkens... Ligger syk her så det er nok ikke noe alkoholbasert fludium på meg :-( Men ville bare kommentere de tmedsære hunder.. Og det er jo litt konge at de er sære da, eller som jeg heller kaller det: Det har personlighet :-) Min hund klarer for eksempel ikke å gjøre fra seg på asfalt, han må ha ei busk eller gress. Tror han er litt sjenert, for han gjemmer eg liksom :-) Ellers, når det gjelder tur? Legger hunden din seg, så må du få ham opp.. Det er du som er sjefen, og ellers blir dette bare verre med årene.. Jeg lover..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etaten : Ja, han har en kongelig personlighet, litt hoven og nedlatende mot de han ikke liker. "Gidder ikke bry meg med deg", mens han er overlykkelig når kjentfolk kommer.
    Lo litt angående asfalten, da vår forrige bulldog fikk kjempeproblem når han var 5mnd å snøen smeltet, siden han ikke viste hvor han skulle gjøre fra seg.
    Vi gikk engang i 2 t for å finne en snøflekk, lo så tårene trillet når jeg så hvor trengt han var.

Angående at han legger seg så er det ikke hos meg det er størst problem.
    Det er jeg som har stort sett tatt han med på de lengre turene da jeg går turnus og har vært mer fleksibel ift han, men han er 35kg kun muskler, og ca 30cm høy så det sier seg selv at han har et utrolig lavt tyngdepunkt som ikke er så enkelt å flytte.
    For min del har det ikke vært noe problem siden jeg er rimelig stor så jeg har enten fått han opp eller tatt den enkle måten å direkte løftet han fra plassen å satt han ned bortenfor. Det har virket greit.

Men min mor sliter mer gitt, da han har en forkjærlighet for gress og elsker å bare ligge på gress å rulle rundt og rundt og rundt å hun ikke har nok muskelkraft til å flytte pluggen. Men han er i en pubertetsfase nå og de blir roligere etterhvert, forhåpentligvis Hvis ikke får jeg bare hente han hjem hos meg for godt.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du krabaten når han var 1år og 3mnd en kan formelig se staheten og opprørern i krabaten min!

Dette var forøvrig når jeg fikk focalene i hus, han var slett ikke fornøyd og prøver fortsatt å unngå de så bra han kan.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gotta love them.. jeg ligger mer eller mindre sengeliggende på tredje uken med lungebetennelse her, men han skjønner at jeg er syk, og vi går minimalt ut bare så han får gå på do, ellers ligger han nedfor senga mi og passer på.. KOmmer opp i senga avogtil for litt kos da som i kveld.. Og trust me, denne karen er nærmere 50 kg... og verdens snilleste.. dog, ikke mot hannhunder og katter :-) legger ved ett bilde av kveldens sengekos..... :-)

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hansa Ultra "Lavkarbo" påmeg i kveld! :-D

Leo på 8 mnd og 60 kg har slokna for kvelden, men våkner straks far rører på seg... ;-)

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Våkner ja, de er jo i operativ tjeneste bare en snur seg når de ønsker noe...... Ser bare håpet lyser i øynene deres.. For tiden blir det lite ut på min som sagt, men han er tålmodig... Og når jeg er bra igjen, da skal han få turer så det monner fordi han har vært så tålmodig...... :-)

Hilsen en som akkurat våkna, men som kaster i seg mer medisin og satser på å slokne igjen......

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å se det ikke er bare jeg som har hunder som blir tatt bilder av i spesielle posisjoner Etter en stygg photoshoot med mye blitz for en tid siden anser han kameraet som sin verste fiende som skal og må dø før dagen er omme.

Så jeg må ha et slr kamera med hinsides lukketid for å få tatt bilder når han er våken Nei, tror jeg hopper i bilen, kjører hjem å går tur med grisen før jeg skal på jobb Så kan jeg ta en pils når jeg kommer hjem igjen

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Etter en stygg photoshoot med mye blitz for en tid siden anser han kameraet som sin verste fiende som skal og må dø før dagen er omme.
    :lol:

Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Så kan jeg ta en pils når jeg kommer hjem igjen..
    Fant meg nettopp en iskald Ringnes Akairyu i kjøpeskapet selv, ;-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den var ukjent ? :-)

blir sikkert noen pils i kveld å, er egentlig åge konsert som jeg kunne tenkt meg på, men pga jobb blir det nok hjemmepils. Samtidig fått meg et kamera som er mellom pocket å slr, men får det ikke til å starte. Fujifilm kamera.

Har ligget i noen år, har prøvd andre batterier, men får prøve å lade de som var med å se om jeg får start på det. Vet jeg får fine bilder av det, såfremt det virker. Men kjenner jeg meg selv rett så gjør det sikkert ikke det

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, rare greier, det virker som om batteriene som hører til er akkurat bitte litt større enn de jeg prøvde isted. Sikkert placebo effekten som spiller meg et puss, men det er aa, og det er vel ingen som er bitte litt mindre enn de?

Er et fujifilm S5000btw.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm.. Kameraer vet jeg lite om.

Har et Canon IXUS på hele 4 pixler

Speilrefleks frister voldsomt om dagen..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et hp kamera på 4 pixler og det er ikke noe å rope hurra for, tar fine bilder ute i naturen, men innom hus syns jeg det blir alt for kornete og sliter virkelig med å ta bilder.

Vurderer canon 400kit, el nikon d40. Usikker på hvilket jeg velger egentlig.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes mitt på 4 pixler suger både ute og inne jeg..
    Som du sier, veldig kornete.
    Blasse farger gir det også.

Får vel kjøpt moblitelefoner i dag med flere pixler en de 4 jeg har nå...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jepp,. men velger fortsatt å tro at de ikke kan pakke gode kamera inni en liten tlf

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -eller gode telefoner inni et kamera... :razz:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,505
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4 pixler kan umulig bli helt bra ;-) 4 MEGApixler derimot er ikke så ille ;-)

Er vel helst optikken og ikke oppløsninga som avgjør hvor bra bilder det kan bli når det er kompaktkamera det er snakk om.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe,

Mente 4 mega pixler da. :-)

Nei, ned på butikken å handle øl! :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg det til å virke, var tydeligvis noe med de andre batteriene ja.

Tatt noen få bilder bare siden jeg er på jobb, men det ser veldig lovende ut ja. Gleder meg til å komme hjem å prøve der å se om de blir bra, og ikke minst når jeg skal på laksetur igjen til helga!! Det minner meg om at jeg må en tur på polet å handle div til turen og ikke minst en masse pils. Blir kun laks med litt innabords har tidligere erfaringer vist.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som jakv også skriver, er det nok ikke bare antall megapiksler som teller nei, optikk er bl.a. meget viktig.. Snakka med en kompis som er fotograf, og han påstod faktisk at en ikke behøver noe særlig mer enn 3-4 megapiksler til "husbruk" om resten av kameraet er av god kvalitet... Ellers så blir jeg lettere frustert av denne tråden for tiden da jeg ikke orker å nærme meg alkohol om dagen... Er for dårlig.. Skal karre meg opp å se Brann-Rosenborg nå, og vet så utmerket godt at det hadde gjort seg med noen kalde da ja.... :-(

Side 30 av 573 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 530 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •