Flere som liker øl? - Side 176

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 176 av 573 FørsteFørste ... 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 172 173 174 175 176 177 178 179 180 186 196 206 216 226 236 246 256 266 276 286 296 306 316 ... SisteSiste
Viser resultater 3,501 til 3,520 av 11447
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Øl smaker alltid godt..

Men det stemmer ikke Den personen som hadde sagt det til meg i dag tidlig hadde fått juling

Men det er bedre nå, rusler opp til en kollega tror jeg og der var det visst snakk om karsk med BRENNEVIN.. hva nå han mente med det?!?!?! 96% muligens
    Øy, nå har du bomma, det er ikke ølet sin feil at du er syk? Øl smaker bestandig godt.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant nok det, men i dag tidlig hadde jeg ikke klart å nyte en kald en

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde den vært så kald at den var nær frysepunktet tenker jeg det hadde gått hur fint som helst.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser forresten at vi har bikka 3500 også

Det er ikke værst for en tråd av dette kaliberet... Synd at det ikke er flere som er med oss. Selv om vi idag har et imponerende klientell

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,492
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Karsk med brennevin var en ny variant. Finnes det karsk uten brennevin? Er ikke det det samme som kaffe?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hadde den vært så kald at den var nær frysepunktet tenker jeg det hadde gått hur fint som helst.

Hvis den hadde vært pakket inn i en STOR ibux så hadde den gått ned ja
    Men dette er glemt, og nå smaker det godt Tror ikke jeg går til naboen heller. Stolen er SÅÅÅÅÅÅ god idag

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Karsk med brennevin var en ny variant. Finnes det karsk uten brennevin? Er ikke det det samme som kaffe?

Vel det var BRENNEVIN og ikke brennevin... Det er en liten forskjell, les små/store bokstaver

Men stolen ble for god gitt. Sitter her å hører musikk å har et teppe godt ballet i rundt meg

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,492
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Vel det var BRENNEVIN og ikke brennevin... Det er en liten forskjell, les små/store bokstaver

Men stolen ble for god gitt. Sitter her å hører musikk å har et teppe godt ballet i rundt meg
    Skjønner

BRENNEVIN er mer den typen drikke man får når man blander like deler flybensin og kaustisk soda?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og her er det kaffi................

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kun kaffi.......... Blir en bayer på sengekanten i morra tidlig også.. Det var faktisk sært, men godt

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For noen trøttinger.. Er det dølleaften på dere i kveld? Hehehe..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I kveld har jeg prøvd noe nytt!
    Skulle jo egentlig ikke ut i det hele tatt, så jeg og en kompis tok oss et par øl og delte en flaske vin og mer enn det var det ikke.
    Før kompis nr 3 ringte og spurte om vi ikke kunne komme på pubben for da skulle han sponse oss med konjakk. Vi tenkte vel ikke særlig lenge før kjakan fikk seg en runde med barbermaskina og vi var good2go
    EDIT: Kompis nr 4 som er selvskreven på alle festiviteter var heller ikke vanskelig å be når vi lokket med konjakk

Tatt en par konjakk og irish + noen øl mot slutten og det var en helt ny opplevelse. Å sitti forholdsvis edru å se hvilken form jeg vanligvis er i!
    Tror jeg skal prøve dette igjen, for det var like morro, mye mer sunt dagen derpå og ikke minst så slipper en angsten dagen derpå, men en og annen utsklielsen blir det vel

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åherrejesusoggudogalledager! Nå tok jeg meg selv i å sitte og snakke med katta!
    Ser det ut som hun er interresert i hva jeg har å fortelle? Ikke vet jeg for hun svarte ihvertfall ikke

Goddamn, nå er grensen nådd snart altså!

Appropo hvor er pix hen i aften? Har den unge herremannen forlatt oss for noe bedre? Eller er han hardt opptatt med å tjene penger til sitt nye oppsett

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åherrejesusoggudogalledager! Nå tok jeg meg selv i å sitte og snakke med katta!
    Ser det ut som hun er interresert i hva jeg har å fortelle? Ikke vet jeg for hun svarte ihvertfall ikke

Goddamn, nå er grensen nådd snart altså!
    Innenfor min profesjon og nåværende fagkrets så kan dette du beskriver så godt også kalles hallusinering.. Skal vel alltids klare å trylle frem ett rom til deg på skjermingen, men der er det ikke nett-tilgang.. hehe... Nå er jeg vel hjemme, har også denne morgenen vært innom 7-11 for litt frokost.. Har akkurat åpnet morgenbayeren min og skal lese litt nyheter på nettet før det er "natta" for meg....

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Skjønner

BRENNEVIN er mer den typen drikke man får når man blander like deler flybensin og kaustisk soda?

Stemmer!!!

Pahf. Det er ikke unormalt å snakke med katten det er vanlig i slike nattetider. Jeg har hatt mange samtaler med ilderen min. Der var det ihvertfall ikke svar å få

Igår hadde jeg vel den roligste Lørdagen på 15 år Resultat: våknet klokken 1000 trøtt som F og bankende hodepine. Hvorfor?? Tror ikke kroppen min tåler å slappe av jeg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    puh, flott å høre at jeg ikke er alene
    Ikke rart du er syk Svante, kroppen din er jo vant til at hver 5dag så får den input.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den fikk jo plenty input på fredagen jo... Fatter det ikke, nei det som min kollega sier det. uten en liten en på fredag og lørdag så er ikke livet så mye verdt

Men idag så fikset en god lang dusj og en gedigen frokost biffen. Nå er klokken lite så jeg tror jeg starter med det nye hjemmekino rommet jeg gitt

Litt rydding å så er det bare å gi gass

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvordan går det med ekornet eller katten eller hva det nå var. Du var litt usikker leste jeg

Liker den tilværelsen? har hun hilset på grisen din enda?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun har det som plummen i egget Er ekstremt husvarm blitt nå, og vært en par turer ute, men kresen på været.

Bortsett fra at hun aaaaaldri forstår at pc,stereo,bord er off limits er alt greit.

Hun har ikke hilst på grisen enda, men tror ikke det blir noe problem. For hun er ikke redd noe som helst, og han er redd alt som rører på seg

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hun har ikke hilst på grisen enda, men tror ikke det blir noe problem. For hun er ikke redd noe som helst, og han er redd alt som rører på seg

Det er en typisk situasjon samme med hund/ilder hos oss også det
    Hadde en rottweiler gutt på 55kg her og han tok halen mellom beina og gjemte seg når den STORE 800g ilderen kom for å si hei

Side 176 av 573 FørsteFørste ... 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 156 166 172 173 174 175 176 177 178 179 180 186 196 206 216 226 236 246 256 266 276 286 296 306 316 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •