Flere som liker øl? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  7
Side 12 av 573 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 512 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 11441
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,357
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Heter Per Anders btw når vi først deler på tingernes tilstand.
    Hei Per Anders!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heihei! Da har vi byttet til bruce springsteen, samt truet en kollega at jeg setter han opp på kun nattvakter hvis han ikke kommer å tar seg en pils. (noe som ikke er helt sant, men det vet ikke han) Skal sitere en libygg fra revyfestivalen i 1år.
    "Nå har vi det så morro at vi må spise flatbrød" Så her står korni'n på bordet!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,357
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Ja, stasjonær pc har jeg kastet ut for lenge siden.. Nå har jeg en "flyttbar" laptop med 17 widescreen inkl numerisk tastatur.. Her går det i flatt ja.. blir det inne på soverommet også innen ett par uker... Svantekiller ja, hvor i all verden kommer det fra? Jeg kaller meg jo Etaten, og det ha rogså sin historie :-) Kom igjen, fortell... og btw: SKÅL :-)
    Eeh er litt bakstreversk jeg da, har en ny stasjonær pc. Bruker en 10kg tung 19" lcd på stuebordet. hehe Men har koplet den til projen og receiveren og hifien - funker bra.

Bortpå skrivebordet har min datter en stasjonær med 22" widescreen med 5.1 til å spille Sims 2 på.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For 3,5 år siden flyttet lille bondeknølen Kjetil Til Østlandet og fikk seg jobb hos Sæther elektriske ( morsomt da jeg har samme etternavn ) Der ble jeg sendt ut til Lysaker Brygge som da var Norges største byggerprosjekt ) Sjekk Lysakerbrygge.no

Der var vi i gjennomsnitt 20 elektrikere og med min merkelige karisma så ble jeg fort løpegutten til han som var bas ( BAS : fra vårt firma som var sjef )
    ALLE problemer som oppstod ordnet jeg UANSETT.. løpegutt...
    Dette betydde jo også at jeg fikk all kjeft for alle feilene, selv om jeg ikke hadde gjort de men jeg var der og han måtte få ut frustrasjon..

Etter hvert ( gikk der i 2 år ) så fant denne basen ut at jeg hadde bein i nesen og talte han i mot dette likte han så jeg ble den personen som fikk kjeft for alt, på det værste så kranglet vi hverdag... Jeg dro ofte hjem fra jobben i sinne

Så kom det som startet alt. Basen var Svensk og alle vet at en gjennomsnittlig Svenske Heter SVANTE....... og jeg var så forbannet på denne personen... Jeg sa rett ut til han at jeg hatet han og kalte han din forbanna det Svante jævel... da kom det tørt fra han... JAHA DU DU E VEL EN SVANTEKILLARE DU DA...

Fra den dagen har jeg vært Svantekiller

Har til og med svantekiller.com Ikke oppe å går nå tror jeg.. MEN den er min..

Ikke så hysterisk morsom, men jeg har et nick med Bakgrunn

puh..Dette tok 1 øl det

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. oppsummering

Per anders
    Tommy
    Kristian
    Tom

Da har vi i det minste et navn..

Jeg er 25 år men 18 i hodet tror jeg

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,357
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    For 3,5 år siden flyttet lille bondeknølen Kjetil Til Østlandet og fikk seg jobb hos Sæther elektriske ( morsomt da jeg har samme etternavn ) Der ble jeg sendt ut til Lysaker Brygge som da var Norges største byggerprosjekt ) Sjekk Lysakerbrygge.no

Der var vi i gjennomsnitt 20 elektrikere og med min merkelige karisma så ble jeg fort løpegutten til han som var bas ( BAS : fra vårt firma som var sjef )
    ALLE problemer som oppstod ordnet jeg UANSETT.. løpegutt...
    Dette betydde jo også at jeg fikk all kjeft for alle feilene, selv om jeg ikke hadde gjort de men jeg var der og han måtte få ut frustrasjon..

Etter hvert ( gikk der i 2 år ) så fant denne basen ut at jeg hadde bein i nesen og talte han i mot dette likte han så jeg ble den personen som fikk kjeft for alt, på det værste så kranglet vi hverdag... Jeg dro ofte hjem fra jobben i sinne

Så kom det som startet alt. Basen var Svensk og alle vet at en gjennomsnittlig Svenske Heter SVANTE....... og jeg var så forbannet på denne personen... Jeg sa rett ut til han at jeg hatet han og kalte han din forbanna det Svante jævel... da kom det tørt fra han... JAHA DU DU E VEL EN SVANTEKILLARE DU DA...

Fra den dagen har jeg vært Svantekiller

Har til og med svantekiller.com Ikke oppe å går nå tror jeg.. MEN den er min..

Ikke så hysterisk morsom, men jeg har et nick med Bakgrunn

puh..Dette tok 1 øl det
    Oi stilig historie - respekt for kallenavnet ditt!

Jeg har jobbet i Gøteborg i 7 år, har hatt mitt med merkelige svensker også

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,357
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er 44, vet ikke helt hvilken alder jeg er i hodet. Men min datter beskriver meg ganske ofte som barnslig i forhold til hennes mor som er 34

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 24år. mentalt mellom 18 og 70

morro historie svante!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg er 44, vet ikke helt hvilken alder jeg er i hodet. Men min datter beskriver meg ganske ofte som barnslig i forhold til hennes mor som er 34
    Ingenting kan være bedre, tro meg. har en far som er akkurat likedan dog litt eldre, men fryktelig morsom

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg studerte ett år i sverige, i ørebro.. Der ble jeg beryktet på studentkrogen, for jeg var tørst :-) Det første de sa når jeg kom var: Her kommer norrbaggen, en stor och sterk?

Hehe... Etaten er også fra real life.. Fikk det tilnavnet når jeg gikk på fengselssskolen... Var litt paragraf-rytter da... Uff, nå har jeg vært innom 3 etater hittil sånn sett, jobba i politiet,fengsel og i forsvaret.. Hva blir det neste?? Kanskje ennå en ny skole? Skååål

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Jeg er 44....
    Jeg er jo 25.. Men om 14 dager skal jeg til Bulgaria sammen med et par som er 47 og 44...

Tror de er på samme nivå som deg

OG DET ER IKKE NEGATIVT!!!

BTW: historien er 100% sann...

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, svensker ja. Hadde noen på jobben for en tid tilbake. Gidder ikke skrive hele forløpet, men dem hadde jobbet med innstalasjon av en ovn ganske lenge (3år) Den ene holdt då på med programering av denne ovnen og pc'en hang seg. Han var ikke bli for å si det mildt, så da kom dettørt fra meg: "Har du prøvd svenskeknappen?" Han sa da: "svenskeknappen?"
    Jepp svenskeknappen sa jeg, og viste han hva jeg mente. Da skal jeg si deg at han ble sint, jeg lo så jeg holdt på pisse på meg :twisted:

Kansje ikke så hysterisk morsomt nå, men det var det der og da :-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har jobbet sammen med svensker så jeg skjønner deg

HEHEH

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe, 31år men 16 mentalt

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,357
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Jeg studerte ett år i sverige, i ørebro.. Der ble jeg beryktet på studentkrogen, for jeg var tørst :-) Det første de sa når jeg kom var: Her kommer norrbaggen, en stor och sterk?
    Se der ja hehe jeg og kompisene hadde det samme ryktet på studentpuben i Gøteborg. Også ga vi tips - noe ikke den kjipe svensken pleide.

Skåål!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahaha..... Svenskeknappen... Den må jeg huske på, for vi har noen svenske eger og sykepleiere der jeg jobber nå i sommerperioden... Svenskeknappen :-)

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    16 ja, noen flere øl nå så nærmer jeg meg 14

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er visstnok født i 1970, men innvendig er jeg en ungfole :-) Nå hopper jeg i dusjen og stikker avgårde på ett sent vorspiel... Men kommer nok på i natt om jeg ikke skulle være så heldig å........... finne på noe annet :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er jo bare barnet du da?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,357
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aah svensker.

Da må jeg fortelle om det som skjedde under vinter Ol i 1992. Det gikk jo forferdelig dårlig for svenskene da, mens Norge sanket medaljer.

Vel Gøteborgs-Tidning spurte sine lesere til å sende inn Norbagge-vitser, for å på en måte bøte på smerten.

Det de ikke hadde tatt høyde for var at det bor et ganske stort antall normenn i Gøteborg.

Følgen ble at det kom in et titall vitser fra svenskene mens vi normenn sendte inn hundre vis.

Dette ble vist på forsiden med overskrift: "Norge vi ger oss" også spanderte de hele midtoppslaget til en haug med svenskevitser.

Å det var fett å lese avisa på jobben i Sverige hehe

Side 12 av 573 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 152 512 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •