Guiding i Oslo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active EirikBækken sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    372
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Guiding i Oslo

Skal være i Oslo 11. august, og tenkte jeg skulle bruke store deler av dagen på "hifi" loffing.
    Dessverre er jeg fra de dype skogene i Østerdalen, og kunnskapene om hovedstaden er svært begrenset.

Lurte derfor på om det var noen lokalkjente som kunne tenke seg en dag med å guide rundt i Oslo's Hifi verden...

Det ultimate hadde vell vært om vi hadde vært flere, men dette er kanskje vanskelig å få til på en fredag, nå som fellesferien er slutt(?).

Det bør muligens nevnes at jeg er femten år.....Så ingen føler seg lurt

Moderator, slett dette!!

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finn deg en utkant kebabsjappe....også kjøper du den største og værste kebabbalubaen, men den skal du ikke spise! for for hver gang du går 40skritt, så kaster du en smule kebab kjøtt eller noe rart fra babben på bakken. Så kan du gå hvorhen du vil i Oslo, også trenger du bare følge smulene tilbake til der du begynte. Å går du tom så er det ikke noe problem! Oslo er så og si full av el babbar sjapper, så du kan stoppe på hvert gatehjøren og reloade nytt sti finner middel. Så lett....så enkelt

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Finn deg en utkant kebabsjappe....også kjøper du den største og værste kebabbalubaen, men den skal du ikke spise! for for hver gang du går 40skritt, så kaster du en smule kebab kjøtt eller noe rart fra babben på bakken. Så kan du gå hvorhen du vil i Oslo, også trenger du bare følge smulene tilbake til der du begynte. Å går du tom så er det ikke noe problem! Oslo er så og si full av el babbar sjapper, så du kan stoppe på hvert gatehjøren og reloade nytt sti finner middel. Så lett....så enkelt
    Er du fra oslo??

Har du vært i noen andre storbyer?

Jeg synes egentlig at det er svært lite kebab sjapper i oslo.. jeg spiser aldri kebab så legger kanskje ikke så mye til det.. Men Det har vel litt med hvor i oslo man er.. Men oslo vest og sentrum er det ikke mye kebab sjapper.. Og det er hvertfall i sentrum at det ligger flest hifibutikker..

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt OT.
    Da jeg var i Oslo kjøpte jeg meg "grilled Chicken panini" på Burgerking i den store lange gaten "hvadennåheter" Det var jettegådt!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mardil
    Litt OT.
    Da jeg var i Oslo kjøpte jeg meg "grilled Chicken panini" på Burgerking i den store lange gaten "hvadennåheter" Det var jettegådt!
    hehe.. er mange store lange gater.. men om du mener gå gaten så var det sikkert Karl Johan!!

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mardil
    Litt OT.
    Bønder i byen! :-D

j/k. Panini på burgerking er godt, men jeg hadde nok heller dratt på litt Tandorii chicken. DET er snacks.

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, Bønner i by'n ja, satt på buss i 12 timer kun for å ta en tur på de mange Hi-Fi butikkene.. mmmmmm det var deilig det:-D

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Er du fra oslo??

Har du vært i noen andre storbyer?

Jeg synes egentlig at det er svært lite kebab sjapper i oslo.. jeg spiser aldri kebab så legger kanskje ikke så mye til det.. Men Det har vel litt med hvor i oslo man er.. Men oslo vest og sentrum er det ikke mye kebab sjapper.. Og det er hvertfall i sentrum at det ligger flest hifibutikker..

Ehhh...det var ment som en spøk...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Ehhh...det var ment som en spøk...
    Man vet jo aldri da.. Finnes mange påstålige folk på dette forumet som mener mye rart..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •