"Kinoen" på Stena Line

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Kinoen" på Stena Line

Kom nettop hjem fra bilferie i europa. Tenkte det måtte være en frei måte å få tiden på danskebåten til å gå med en tur i "kinoen" ombord... Men - For det første. Var det pirat-film? og VHS? Eller, pirat var det vek ikke, men når de spoler over "KUN TIL PRIVATE HJEM" på begynnelsen begynte jeg å lure... Lurte faktisk VELDIG da det var x-men - the last stand vi tittet på. Ekstisterer VHS enda?? I og med at de spoler og man ser snøstorm må det jo være VHS??? Stilig film var det da, men hele greia virka som en godt brukt VHS-kvalitet... VAr direkte slitsomt å følge med! Og "vhs-susing" i lyden... Men tiden gikk ihvertfall!

BTW - det er billigere å handle mat og drikke på shell i norge enn i tax-freen ombord, tilogmed kvikklunch er billigere på shell!

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok selv nettopp ferja, og kan bekrefte at prisene på mye untatt alkohol og røyk er rimelig ville ja.
    Så på en mp3 spiller, de skulle ha 1790 kr for den på ferja, denne koster 1700 hos expert. Cola bokser var temmelig dobbelt så dyre som på den lokale Rimi butikken. Snakker om rip-off.

K

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å gud bedre, de kinoene på de forskjellige fergene er dårlige!! JEg har vært på den som går fra oslo til køben, oslo-kiel og LArvik fredrikshavn, og alle sammen er så utrooooolig dårlige.......

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De suger rimelig heftig de kinoene der...eller ihvertfall kvalitetsmessig på filmene. Jeg så faktisk The Matrix for første gang på en ferje, da med helt ok kvalitiet...og blei frelst fra første stund!! Så noe godt har kommet ut av de... :P

Newcomer Raymond sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OhmRecs; Da tok vi sikkert samme ferge;-) Jeg vurderte å se filmen, men tok meg en tur innom tidligere på dagen for å se om kinoen egentlig var bra! Ble ganske skeptisk. Stolene var vell heller ikke bygd i Amfi, så tenkte at hvis det kommer en høy fyr foran meg, kunne jeg jo lik så godt ta en blund! Og med det samme; Ble OGSÅ skuffet over prisene på tax-free'en..

Raymond

Active OhmRecs sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja... Tipper at stolradene var 2 cm hevet pr rekke!

Husker en annen gang, mener det var DFDS der jeg skulle se National Treasure... For å si det sånn, så tror jeg de fint kunne spandert på seg noe annet enn ett nedtrekkbart lerret! Blir man ikke sjøsjuk av bølger blir man det ihvertfall når lerretet dingler fram og tilbake i takt med bølgene!

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OhmRecs
    For det første. Var det pirat-film? og VHS? Eller, pirat var det vek ikke, men når de spoler over "KUN TIL PRIVATE HJEM" på begynnelsen begynte jeg å lure...

Nja ossen er loven om piratkopiering i internasjonal(kanskje ikke internasjonal da) sjø....

Og folkens, hvem drar på danskebåten for å kjøper cola-bokser å kvikklunsj?
    Men det er billigere på å kjøpe i land i Denmark.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok nylig DFDS til Køben. Så av prislisten i baren at Long Island ice tea kostet 179 danske, det blir vel litt mer i norske. Drikker ikke denslags, men kan ikke tro det kan være mye billigere enn på land. Og så gikk også rundt å pushet ferdigblandede drinker på dekk. De gikk til og med rundt og pushet drinker under den elendige frokostbuffeen. Synes det hele var upassende.

De kunne heller fått noen ansatte til å fjerne litt av det tykke støvlaget på kabinene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •