Fiskebilder/fiskehistorier - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 65 av 65
    Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her var det mye flott å se..

Er ikke noe stor fisker, men hadde en fin tur i fjor sommer oppe ved Rosskreppfjorden. Her settes det Kanadis Bekkerøye (samt finnes noe ørret, men den så vi ikke noe til). Vi gikk et stykke innover vannet og fisket med stangstang og makk i småelvene. Dokumentasjonen er litt laber men mener at vi var oppe i en 12 fisk som var verdt å ta vare på, fikk også en haug med småfisk som på sportslig vis ble satt ut igjen. De to fineste ble middag.

Jeg setter alle kortene på munningen av elva.

Tullingen av en kompis skal selvfølgelig ha fisk oppe i steinura, det fikk han ikke.

De eneste fiskene som ble dokumentert

Kan ikke fatte at Lars Monsen spiser så mye fisk på tur... det er greit, men ikke noe mer enn det. Vi kjørte joikakaker og vaffler for å spe litt opp ;D

My kind of fishing.. skal bli godt med vår og sommer nå.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stillg at det er flere her ine som er intrisert i fiske:-D

jeg er selv 17år og har utstyr for rundt 10k, men jeg har sansynligvis sløstbort ca 1-2k i slukker snøre og andre sakker

Har vert litt slakk i det siste med fiskingen, da lyd og bilde interessen har slått ut for fult

Jeg driver for det meste med ørret, sjøørret og laksefiske. Har prøvd meg et par ganger etter laksen i suldalslagen uten hell, men jeg håper på og ta en der i sommer

ellers har jeg en pers på 1,7kg på sjøørret og 1,2 på vanlig ørret. Ellers så fikk jeg en steinbit på 8,1 kilo på stang for noen år siden, med 0,25 sene

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nesten Ny Norgesrekord!

Hadde min livs havfiskeopplevelse i sommer. Vi kom borti en stor stim med bare storsei. Vi dro cirka 30 storinger på alt fra 9-15 kilo. Alt på stang.
    Enden på visa ble denne giganten på 22 kilo. Utrolig morro, men litt surt og da siden norgesrekorden er 22,7

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WOW! Det er STOOOR sei det!

Gratulerer med kjempefangsten!
    Kan tenke meg at dette var en spennende tur ja. Største seien jeg har "tatt" var vel på rundt 5 kg her utenfor Kristiansand. Men det blir jo nesten småfisk i forhold til fangsten din. 8)

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    WOW! Det er STOOOR sei det!

Gratulerer med kjempefangsten!
    Kan tenke meg at dette var en spennende tur ja. Største seien jeg har "tatt" var vel på rundt 5 kg her utenfor Kristiansand. Men det blir jo nesten småfisk i forhold til fangsten din. 8)
    Takk for det

5 kg er jo ikke hverdagskost akkurat det heller. Ihvertfall ikke i Kristiansand:-D

Beste matfisken på sei synes jeg er den som blir klassifisert som stabbsei 3-5 kilo.

22 kilo er ikke ny pers. Jeg har tatt torsk på 26 kilo, men det er jo ikke i nærheten så gøy som å fiske sei:-D

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •