Landis tatt i doping!!Eg Blir Gal!!!!!! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snakker om å ta ting på forskudd, det KAN jo være han er uskyldig, eller bare litt uheldig? :grin: Er det ikke det de pleier?

Jeg skjønner uansett ikke hvorfor folk gidder å kikke på dette VM i doping. At Armstrong var like dopet som de andre finner man jo bevis på i årets tour. Utenom dopingen må man også ha et av de beste team'ene for å kunne hevde seg. Hvor ble det av Discovery teamet uten Armstrong? Om de ikke klarer noe uten ham så beviser det egentlig at han var dopet...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er blitt mer og mer av den oppfattning av at doping burde tillates. Hvis dere bare tror det er sykling, styrkeløft og bodybuilding som har problemer med doping må dere tro igjen.
    Jeg tror jeg med ganske stor sikkerhet kan si at de fleste sporter idag har et doping "problem" Til og med i "sporter" som biljard og dart bruker utøverene beroligende middler for å skjerpe konsentrasjonen.
    Tror dere virkelig at f.eks johan olav koss ikke brukte bol?
    Nei vi må nok ikke være så naive. Hvis pengene skal gjennomsyre sporten slik det er idag kan de likeså godt tillate doping.
    Når du kan tjene en milliard i året på å spille golf så sier det seg selv at veldig mange er villig til å ta noen ekstra sjangser for å vinne.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til og med klassiske musikere bruker jo knark for å konsentrere seg og roe seg ned før og under konserter...

Latterlig....

Synd å si d, men mennesket er vel sånn at har det muligheten til å jukse så gjør man d.... Tragisk utvikling i sportens verden synest nå eg!!!!

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For toppidrettsutøvere betyr å ikke dope seg at de bare bruker substanser eller metoder (høydehus og slikt) som enda ikke er forbudte. Og ett år senere er dette også forbudt og de må finne på noe nytt.

Om man skal fortsette med toppidrett er nok det beste å bare la dem dope seg så mye de vil. Det kan jo bli ganske spektakulært etterhvert... ;-)

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde de fått lov hadde de dopet seg til døde alle mann om de visste at de kunne vinne VM/OL/EM/KM e.l....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •