Hvorfor må det bestandig skje MEG?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Hvorfor må det bestandig skje MEG?

Har vært på noen konserter i det siste, senest Sting, i Molde i dag. Mannen leverte varene, men som alltid mått den verste tullingen på hele Romsdalsmuseet stille seg ved siden av meg. Måtte trenge seg helt inntil, enda det var god plass rundt oss, prøvde nesten å trenge seg mellom meg og W, hun sto rett foran meg. Når dette mennesket skulle klappe var det med livet som innsats, vårt liv selvsagt, albuer i ansiktet, hopping opp og ned osv... Virket som om denne fremtoningen hadde røkt et eller annet rart tidlig på 70 tallet og ikke landet helt enda.

Var på Mannfred Mann her i Nordmørsbyen for noen uker siden, og de som sto i nærheten av meg var selvsagt mye mer opptatt av øl og sladder enn av musikken. Hjalp det å flytte seg? Neihei, da kom de svina etter!!! Jeg så neppe særlig blid og imøtekommende ut der jeg sto, men det tror jeg ikke affiserte dem i hele tatt. Hadde jeg enda kjent dem.

Så skulle jeg på Big Bang med D'sound som oppvarming, og da var det en tulling som prøvde å sjekke meg opp, enda jeg sto side om side med W og så utrolig heterofil ut.

Hvorfor i H.... skal dette skje meg bestandig? Kan jeg ikke få gå på en eneste konsert uten at alle tullingene skal plage meg? I Molde i dag var det 8999 andre dette mennesket kunne ha plaget, men neida, det må gå utover meg denne gangen også.

Åhh, det var godt å få det ut. Det er da egentlig greit, men jeg blir bare en smule fortvilt noen ganger.

PS! Var på Madrugada forresten, og der fikk jeg stå i fred, bare lyden som var plagsom:-(
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner nesten til det, var på en konsert for et år siden, og der var det noen fjortiss jenter forran meg som hoppa og dansa helt ukontrollert, tydelig berusa.. Uansett, drikka klarte dem ihvertfall ikke holde i glasset/flaska, det var vått i en 2 meters radius der de stod, og mange andre som uheldigvis stod ved siden av ble også sølt alkohol på.. Og så skulle de jo være verdenes beste venner med alle som stod rundt..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det verste er at det skjer når jeg er på kino også. Hederlig unntak på premieren på Dead man's chest, da var vel alle gærningene pakket inn i trøyer med uvanlig lange armer. Vanligvis sitter byens mest sladresjuke kjerring bak meg, eller så er det en fjortis som bare MÅÅÅÅ sende melding i hytt og gevær mesd et lysshow av en mobil på raden foran meg. Alternativt en som ikke har spist noe annet enn hvitløk siste uka, og som tydeligvis bor en plass uten dusj og tannbørste.

Er det meg eller er dette vanlig?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    ..enda jeg sto side om side med W og så utrolig heterofil ut.
    (

hehe

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner til dette jeg og. Men vi har jo visse personer som lukter litt mer enn andre, mye pga. den maten de spiser, og de går på kino og står i køer. Ofte samme kino og kø som meg. Og det lukter, det lukter gamp som vi kaller det på godt norsk, ikke litt, men helt ekstremt! Da gikk jeg faktisk ut av køen og stilte meg bak der lufta var ren. Det har skjedd et par ganger nå. Dusj? Deodorant? Parfyme? Anyone? Any?

(håper dette ikke var rasistisk)

Kjenner også til fjortis jenter, men har møtt oftere på 40-50 år gamle kvinner som skal stå og hyle og skrike, men også gjerne prate høylytt, presse, lukte vondt, prate i mobil, være drita fulle som er mer plagsomme enn fjortis jenter under konserter osv..

nei, det er mye frustrasjoner som er ute og går... huff

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på nevnte Sting-konsert på Romsdalsmuseet og var meget fornøyd både med lyd og låt valg. Meeeen...

Hvorfor i he***te betaler noen 500 kroner for å stå og prate høylytt i nesten to timer - for derved å ødelegge halve konsertopplevelsen for et par hundre tilhørere som dessverre har vært så uheldig å plassere seg innenfor disse noldusenes lydrekkevidde? Først etter at W og jeg beveget oss noen meter ned mot scenen fikk vi oppleve en konsert slik den skal oppleves... Møkkafolk!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVsmurfen
    Hvorfor i he***te betaler noen 500 kroner for å stå og prate høylytt i nesten to timer - for derved å ødelegge halve konsertopplevelsen for et par hundre tilhørere som dessverre har vært så uheldig å plassere seg innenfor disse noldusenes lydrekkevidde?
    Kan du skjønne det?
    Skulle nesten vært konsertavdeling og fylleavdeling. "Kan dere som er her for å drikke og slarve trekke bakerst i salen, takk!"

Ellers var det bra at du var fornøyd med mannen, musikken og lyden da. Var jo mest positivt da. :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MemoII: Enn om du kunne kommet med et konstruktivt innlegg engang ? Bare en gang ? Du sprer jo mer dritt en en gjødselsspreder.

La folk like nad uten at du må påpeke det du mener er feil med de hver jævla gang... Er det ren provokasjon du driver med eller er det ren og skjær nødvendighet for deg å dele disse meningene dine?

Samt så er jeg litt nysjerrig på hva slags utstyr du har?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm... innlegget hans forsvant på mystisk vis.....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Like greit, har ikke bruk for slik oppførsel her på forumet spør du meg

Jakv: Du er ikke den eneste, slikt skjer meg hele tiden Sist gang var når jeg var på Åge å Terje konsert
    henholdsvis Aleksandersen og Tysland. Så hadde jeg faktisk berget min hvite genser hele kvelden helt til en liten gnom fant det for godt
    å tilfeldigvis slenge rundt seg med øl. Det var den genseren

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg HATER alle de som skal bråke, le, snakke eller ha på lyden på mobilen når dere er på kino! Til ******* med dere!!!!!!!!!!!!:twisted:

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

Så skulle jeg på Big Bang med D'sound som oppvarming, og da var det en tulling som prøvde å sjekke meg opp, enda jeg sto side om side med W og så utrolig heterofil ut.

Hvorfor i H.... skal dette skje meg bestandig?
    Hehehe, jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt! Og slapp av det skjer ikke bare deg. For 8 år siden var jeg i USA i 3 uker. Skulle i bryllup til en meget hyggelig amerikaner, som ble min bestis, da han spilte proff på laget mitt.
    Han fikk en sønn året etter, som fikk samme mellomnavn, som jeg har fornavn, (en stor ære forøvrig)den gutten blir mobbet for sitt rare mellomnavn:-D
    Uansett 2 dager etter bryllupet skulle vi inn til New York, jeg hadde så lyst å se Frihetsgudinnen på NÆRT hold. Velvel, på båten over til Staten Island, så kom det en mann bort til meg og sa at jeg hadde så rar aksent, men at den var veldig spesiell. Harry (som kompisen min heter) forklarte at vi hadde spilt volleyball ilag i Norge og at jeg hadde vært så mye sammen med han og at jeg derfor hadde litt aksent. Mannen virket veldig hyggelig, og jeg ble sittende og prate med han hele båtturen.
    Harry holdte på å le seg skakk og jeg skjønte ikke hvorfor. Da vi kom over til frihetsgudinnen, så fortalte han at han hadde sett den samme mannen stå å råkline med en annen mann, før han gikk ombord i båten.
    F... mann har jeg stor tiltrekningskraft på samme kjønn. HVORFOR MEG:twisted:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Hehehe, jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt! Og slapp av det skjer ikke bare deg. For 8 år siden var jeg i USA i 3 uker. Skulle i bryllup til en meget hyggelig amerikaner, som ble min bestis, da han spilte proff på laget mitt.
    Han fikk en sønn året etter, som fikk samme mellomnavn, som jeg har fornavn, (en stor ære forøvrig)den gutten blir mobbet for sitt rare mellomnavn:-D
    Uansett 2 dager etter bryllupet skulle vi inn til New York, jeg hadde så lyst å se Frihetsgudinnen på NÆRT hold. Velvel, på båten over til Staten Island, så kom det en mann bort til meg og sa at jeg hadde så rar aksent, men at den var veldig spesiell. Harry (som kompisen min heter) forklarte at vi hadde spilt volleyball ilag i Norge og at jeg hadde vært så mye sammen med han og at jeg derfor hadde litt aksent. Mannen virket veldig hyggelig, og jeg ble sittende og prate med han hele båtturen.
    Harry holdte på å le seg skakk og jeg skjønte ikke hvorfor. Da vi kom over til frihetsgudinnen, så fortalte han at han hadde sett den samme mannen stå å råkline med en annen mann, før han gikk ombord i båten.
    Du ler du, men gråten tar meg.....

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman

Hehe. Fruen va ute på ein av de lokale pub'ene (Mack kjelleren) vi har her i Haugesund. Og det va ein litt kraftige dame som dunket borti na slik at hu mistet pilsen i gulvet. Hu som hadde gjort dette beklaget kraftigt og kjøpte ny pils til na. Og spurte om hu kunne sette seg ned og slå av ein prat. Noe som hu kunne. Etter ein stund begynnte venninnene å flire og le, dama mi skjønte ikke hvorfor.

Etter ei stund spurte hu "nye venninnen" om dama mi ville bli med på Mc fest i morgen (siden dette va på ein fredag) Og dama beklaget og svarte nei og at dette va ikke i hennes innterrese.
    Fikk til svar at dei kunne jo møtes og finne på noe annet. Eller hu "nye venninne" kunne komme til dama mi i morgen og finne på noe.

Da gikk det opp for dama hva hu nye venninne prøvde på:-D
    Og sa hu va ikke slik og at hu hadde type. Hu "nye venninne" tok det greit og gikk.

Dama fikk vite etter på at hu nye hadde hangt over dama mi, og holdt rundt, slikt at folk hadde trodd at de va sammen og slikt. Og dama mi hadde heller ikke fått med seg at hu "nye venninnen" hadde lenge stått å vente på muligheten til å komme i kontakt med dama mi

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting som plager meg er 50år gamle damer som begynner å bli klåfingra og vil ha deg med hjem. Og ikke gir seg før du går til et annet sted.

Ellers er deodorant og en tannpuss minimum før man drar på kino. Og helst en pakke fishermans friends.

Michaelsand: Du skulle forsøkt å peist dem begge på en gang

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    En ting som plager meg er 50år gamle damer som begynner å bli klåfingra og vil ha deg med hjem. Og ikke gir seg før du går til et annet sted.
    Hadde du gått ett annet sted hvis det hadde vært denne dama, som faktisk er godt over 50?:-D

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner meg virkelig igjen i mye av det som skrives om her, i mitt tilfelle er det kinoturer som er irritasjonsmomentet. 9 av 10 ganger havner det et alltid et naut bak meg eller i nærheten. Hva de gjør varierer, men fy f*** så plagsomt det kan være:

-Mobilbruk enten med voldsomme discolys sammen med ringetone (gjerne jambafrosk-aktig). Disse smarte individene prøver ofte å viske for at ingen skal høre at de prater i mobil. De venter sef til det er stille i salen så de selv klarer å høre hva personen de snakker med sier :roll:
    -Dytte seteryggen min fordi det tydeligvis er for dårlig beinplass på norske kinoer for denne idioten som vil strekke beina sine helt ut som i en stressless stol
    -Dårlig hygiene, enten det er dårlig ånde, svettelukt eller promping så vond at man trenger eksorsist for å fjerne lukta (veldig smart å gå på kino etter å ha proppet i seg sterk, indisk mat som forvandler tarmene til en vulkan på bristepunktet).
    -I.Q rundt 80, som hindrer vedkommende fra å oppfatte vitser eller i det minste bruker såpass lang tid på å skjønne poenget at latteren bryter ut når alle andre er ferdige (irriterende, høy latter er ofte standard på disse menneskene)
    -Personer som reiser seg opp 4-5 ganger under filmen og går ut og inn av salen, engten for å prate enda mer i mobil eller dobesøk som følge av maten beskrevet lengre opp...
    -Fjortisjenter som kniser og fulle kinogjengere er heller ikke noe særlig...

Er det rart at jeg ikke går noe særlig på kino lenger....? Når lyd og bilde (med få unntak) er bedre hjemme er det sjelden jeg gidder å betale 80kr +reise for å sitte småsint i 2 timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg blir ofte irritert når jeg er på kino..
    sist gang var det en idiot som satt ved siden av meg og brukte opp hele armlendet og tok foten sin over nesten på mitt sete.. og folk som hoster/ler bråker eller forstyrrer med mobil eller noe sånt, en gang var det en handikappet som satt bak meg og prompet.. så ja jeg foretrekker hjemmekino

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mye av det dere skriver her hjelper godt med på at jeg går svært sjeldent på kino for tiden. En annen grunn er hvor dårlige kinoer som er her i byen (ålesund).

Sist jeg var på kino var i kuala lumpur i sommer. Det var noe annet...folk oppførte seg også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •