Piercinger, hva mener dere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 26
    Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Piercinger, hva mener dere?

Må si jeg at jeg ikke har helt forstått hva som er så kult med piercinger i navlen, tunga, brystene og mere intime deler...

Jeg er på en måte i den alderen der folk "skal" synes sånt er kult, men sånn er det da altså ikke.. Jeg synes helt enkelt at det er grisestygt, hva er vitsen med ei stang i tunga, plagsomme metall drit.. Piercinger andre plasser som nevnt er bare stygt, generelt stygt... Noen piercinger i navlen kan være litt fint, men de er egentlig bare i veien de også..

Jeg risikerer å bli "slakta" her for mine meninger, men nå har jeg sagt det, så da lurer jeg på dere andre mener?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Piercing er forferdelig stygt, synes jeg. Grusomt.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier du, med den avataren?

Nei da, egentlig er jeg litt enig med deg, synes egentlig det samme om tatoeringer. Er jenta fin så er a fin, blir ikke penre med huden full av stål.

På en annen side kan det jo være litt spenende med en piercing en eller annen lur plass...

Best med ei fin ei uten slikt uansett.

:-P:-P

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er piercing her og der er jo ikke noe farlig! Men å dolle hele trynet osv med jern er jo ikke videre pent. Men et par for de som vil:P

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså, tenk dere dette scenarioet..

Dama di fant plutselig ut at hu skulle ha piercing i tunga, æsj tenker man kanskje.. Betale for å gjøre seg styggere :P
    Jaja, er hennes valg tenker man vel etterpå, og sier hun " Jeg kan ikke kysse på 1 mnd, og jeg må spise pasta og suppe i 2 uker framover, må opp på natta for å kjøle ned tunga de første dagene" Så får man intrykket av at dama er stokk dum for å betale for å gjøre seg selv styggere og appåtil måtte lide for det.. Og så har man jo den finfine sjangsen for infeksjon og alt det der da, en slags form for spenning i hverdagen?

Har vært igjennom det, var møkk sur på kjerringa i flere uker, stygt var det også, og ihvertfall ikke noe morro å kline med.. Hu er det foresten slutt med, ikke pga det, men det er en annen sak..

Ikke akkurat et morsomt scenario, mener ihvertfall jeg.

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg digger piercinger. Navlepiercinger ihvertfall. Kona har piercing og får pierce seg der hun har lyst. Tattoveringer skal jeg ha selv. Har jaggu betalt en del piercinger for konas venninner også. Pent ble det jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde piercing i tunga i endel år, men det var mest for at min da værende dame ville det :-P:-P:-P :-) -og hun satte STOR pris på den :-D

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns piercing er grusomt!
    For de som vil ha det, for all del værsegod. Jeg ser ikke ned på noen som har det, men jeg må jo si jeg ler godt inni meg når jeg passerer noen av de ultrakule fjortisene som er fulle av skrapmetall og tattos i trynet.
    Ikke det at de ser så tragiske ut der og da, men den morsomme biten kommer da man prøver å se de samme for seg når de er blitt feks 60år...med kulemage, hårvekst ut av nesa og øra, rynker her og der i tillegg til piercing & tattos der de tviholder på rullatoren

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt med måte, sier jeg.. Ei søt jente med en sånn skjønnhetsflekk(piercing), synes jeg er knall fint!.. Ei jente med piercing i tunga gjør også ting MYE mere interessant når hun ..... deg :-D

Men som sagt, alt med måte.. Møtte ei jente en gang med 8(!) piercinger i tunga.. Da ble jeg litt redd egentlig.. Kan jo skade seg på sånt!.. ;-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "normal" piercing er greit, men ikke overdrevent.
    Tattiser derimot er jeg glad i, samt jeg har selv, men ikke piercinger, tok to hull i året da jeg var 4år(faktisk sant), sammen med en onkel, de satt i lenge, men nok er nok

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stygt!

Ihvertfall mer enn i ører!

Newcomer Raymond sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme erfaring som KinoWalla når det gjelder piercing. Dama var på jentetur i england og hele vennegjengen fant ut at de skulle ta piercing i tunga.. Plutselig sto hun der og fortalte om absolutt alt hun IKKE kunne gjøre på x-antall uker! Respekterer folk som tar både piercing(-er) og tatovering(-er) men personlig synes jeg det er forferdelig stygt. Dessuten, hvorfor "pynte" seg i tunga? Er vell ikke mange som går å ser inne i munnen din.. Menmen, deres valg ;-)

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker ikke piercing, men det ka jo i det minste fjernes, noe man ikke kan si om tatoveringer. Jeg lurer litt på om alle som tar motetatoveringer som tribalmønster etc, har tenkt helt over hva de gjør. Tenk deg at du tok på deg en rosa Ballgenser og mokasiner og anla hockeysveis for 20 år siden fordi det var så tøft, eneste betingelsen var bare at du måtte se slik ut resten av livet.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raven8
    Jeg digger piercinger. Navlepiercinger ihvertfall. Kona har piercing og får pierce seg der hun har lyst. Tattoveringer skal jeg ha selv. Har jaggu betalt en del piercinger for konas venninner også. Pent ble det jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Hvorfor i heklefjell har du betalt for venninnene til kona di også? :-?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Jeg liker ikke piercing, men det ka jo i det minste fjernes, noe man ikke kan si om tatoveringer.
    Tatoveringer kan fjernes. Hvertfall til en viss grad. Men det er dyrt, langt dyrere enn selve tatoveringen.

Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Tenk deg at du tok på deg en rosa Ballgenser og mokasiner og anla hockeysveis for 20 år siden fordi det var så tøft, eneste betingelsen var bare at du måtte se slik ut resten av livet.
    Å satan... Da har du brent deg...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Piercing er greit nok så lenge ein held det på eit(i mine auge) anstendig nivå. Vil nødig gå rundt med "freak on a leash". I navlen er snasent, øyrene er bra, tunga går vel til nøds an. Stort andre plassar hadde eg ikkje villa hatt på dama:P

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen

Det var så billig. Derfor tok vi rund baut. Pierceren gliste fra øre til øre så rart leppene ikke satt fast i øredobbene hans. Dessuten er venninnene hennes meg evig takknemlig så jeg er nesten en smågud blandt dem. Og det er jo hyggelig da.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Piercing har jeg selv, holder på utvide hullene som jeg har i ørene mine. Jeg har også Tatto, Grunnen for at jeg gjør det er fordi jeg syns det er fint og kult.

Jeg kommer til å sitte på gamle hjemmet med tattiser over alt. Folk som ofte tar tattis eller Piercing, gjøre det pga dei ikke er 100% fornøyd med kroppen sin. Og føler at noe blekk eller metal pynter kroppen.

Som jeg sier når folk spør hvorfor, det er jeg som skal være fornøyd med meg selv, ikke du ;-)

Ps: fruen (sjefen :-P ) har også tattiser og Piercing.
    Ps: Det va ikke defor me kom sammen. Jeg hadde då ingenting, men hadde tegnet ein som jeg ville ha, og har tatt. (men jeg er langt i fra ferdige) (du blir hekta når du har tatt ein tattis)

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Tre- eller firkant?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0