Mitt prosjekt (off topic)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mitt prosjekt (off topic)

Hei alle sammen,

Dette er til de grader off topic, men jeg tar en sjanse og poster dette allikevel, og håper det ikke blir deleted.

Vi lever i en verden hvor urettferdigheten bare blir større og større. Hvor egoismen blomstrer som aldri før. Jeg har startet et prosjekt for å gi hjelp til de svakeste av de svake. De fattigste av de fattige.
    Les mer på www.maao.no

Jeg trenger all mulig hjelp. Det kan være alt fra web design til innsamlinger, foredrag osv osv. Takknemlig for alle råd. Takknemlig for all mulig hjelp.

Vennlig hilsen
    IMM

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje en idé å underskrive med fullt navn når det gjelder dette?

Hvorfor ikke bidra med penger direkte til SOS barnebyer, Leger uten Grenser eller lignende?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Kanskje en idé å underskrive med fullt navn når det gjelder dette?

Hvorfor ikke bidra med penger direkte til SOS barnebyer, Leger uten Grenser eller lignende?

Tenkte du fullt navn her på avforum, eller på hjemmesiden?

Joda, det er bra å gi penger til SOS barnebyer, Leger uten Grenser og andre også. Så klart. Jeg har selv vært i kontakt med Leger Uten Grenser, og kommer til å gi støtte til de selv. En fantastisk organisasjon!

Mange stiller seg spørrende til om det er behov for enda en organisasjon, når det finnes så mange fra før. Svaret er ja. Jeg har fått inn penger til My African Aid Organisation, som ellers ikke ville vært gitt til andre organisasjoner. Og er man skaptisk til MAAO, så gi penger til noen man har tillit til. Som jeg skriver på hjemmesiden, er det viktigste AT man bidrar, ikke på hvilken måte (les til hvilken organisasjon man gir til).

Leif Arild Jensen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •