Venting..tortur for AV-interesserte?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Venting..tortur for AV-interesserte?

For en uke siden fikk jeg vite at mine svenske skattepenger ikke kommer før tidligst august, senest desember(!). Jeg var rimelig klar for å kjøpe inn nye høyttalere og hadde allerede send mail til butikken og sjekket at de hadde de aktuelle høyttalerene på lager. Så denne beskjeden. Har ventet siden januar på å kjøpe disse, så jeg skal nok klare et par måneder til, men allikevel... Venting på innkjøp av nytt utstyr er ren tortur. Man klarer jo omtrent ikke å tenke på annet. Hvordan blir dette låtende, hvordan vil det se ut etc. Jeg tror pokker meg at jeg har tenkt på dette hver eneste dag siden jeg oppdaget dem. Nå er jeg lei. Jeg vil ha!!
    Noen andre som har det slik?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føler med deg... Jeg gikk og ventet i evigheter(syntes jeg) på bonuspenger ifra jobben når jeg skulle kjøpe min SVS....

Tilbyr den butikken du skal kjøpe høytalere kjøpekort? Ofte så får du jo 6-9 mnd rentefri lån(mot et lite gebyr)..... Hvis du vet du får penger igjen på skatten liksom.

Hva slags høytalere skal du kjøpe deg forresten?

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig der, samt det og vente på noe når det er bestillt, event sendt.. sporer pakken på posten.no flere ganger om dagen...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cartoon1973
    Føler med deg... Jeg gikk og ventet i evigheter(syntes jeg) på bonuspenger ifra jobben når jeg skulle kjøpe min SVS....

Tilbyr den butikken du skal kjøpe høytalere kjøpekort? Ofte så får du jo 6-9 mnd rentefri lån(mot et lite gebyr)..... Hvis du vet du får penger igjen på skatten liksom.

Hva slags høytalere skal du kjøpe deg forresten?
    Håper på å få kjøpt svarte Infinity Cascade Model 3, hvis ikke noe slår feil med skattepengene.
    http://www.infinitysystems.com/homea...es=CSC&cat=BFS
    Trodde faktisk bare jeg var noen dager i fra å få kjøpt dem, når jeg fant ut at skattepengene ble sendt ut så utrolig sent her i Sverige hvis ikke man leverer på sms/nettet.

Jeg er 100% sikker på å få igjen, men noe usikker på beløpet siden det er første gang her. Jeg vil ikke gå til innkjøp av noe før jeg har pengene på konto.

Sitat Opprinnelig postet av HFfredd
    Enig der, samt det og vente på noe når det er bestillt, event sendt.. sporer pakken på posten.no flere ganger om dagen...
    Haha, vet akkurat hvordan det er. Venter som bare pokker på subwooferen jeg bestilte i går. Og nå er det langfrihelg her, siden svenskene legger "røde dager" til nærmeste helg(en idé for Norge, gitt). De får altså ikke sendt ut varen før mandag, tidligst. Begynner vel å titte endeløst utålmodig ut av vinduet på tirsdag, tenker jeg.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine skattepenger kommer vist ikke før i november hippfuckinghurra

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg går og venter på mitt nye dreamscreen lerret som Avshop skulle få i midten av juni. Ringte i dag og fikk beskjed om at det var forsinket og bekreftet på lager 8.juli
    Venting er noe dritt!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått skattepengene og venter ikke på noe som helst. Føles faktisk bra, men guuuuuud så kjedelig. Gjesp.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Jeg har fått skattepengene og venter ikke på noe som helst. Føles faktisk bra, men guuuuuud så kjedelig. Gjesp.
    Haha, bra noen slipper å vente, da!

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Haha, bra noen slipper å vente, da!
    Med :razz: den byttefrekvensen han har er det godt han slipper å vente

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm..
    Jeg går og venter på skattepengene mine, men det har ikke kommet noe ennå. Noen som vet når de skal være på konto?
    Får jeg brev hvis de blir utsatt til høsten?
    Begynner å bli litt utålmodig her

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •