Tanker rundt det å fri.....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tanker rundt det å fri.....

Jeg har vel nå kommet til det stadiet i forholdet kor det føles rett å sette en ring på fingeren til dama og få slutt det uendelige maset om ring

Når det er sagt så er jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette. Har lyst å lage litt stemning og legge litt "arbeid" i det. Prøve å unngå de største klisjene som ring i maten osv.....

Derfor kjære entusiaster, kom med forslag på hvordan jeg kan gjøre det, beste forslag får en valgfri DVD/CD

Synes du det blir for personlig å legge det ut her, så send gjerne PM, skal ikke publisere noe jeg.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo ta litt av den klassiske med å lage middag med god stemning og masse stearin lys, etc,etc. Lag ein helaften der du værte na opp med alt muligt, som Fks: massge og noen små hint med små tulle gaver. Avslutt med å legge ei Rose på hode puten der du har tredd ringen inn på stilken slik at hun etter ei stund ser den. Eller at du forlanger at hun skal sette den i den "nye vasen" du ga henne. Men da ville jeg heller hatt ein pukket Roser heller, og du har gjemt ringen nedi vasen.

Ein kompis av meg ga fruen ett korsett, det han hadde knuttet ringen fast til ein tråd der.

Kjøp ein cd/dvd med ringen inni :-P

Håper at det va noe der du kunne bruke

Ps: beklager skrive feil, har lese og skrive vansker..

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første tanken som slo meg (kanskje ikke så god, men samma F...):

Lag en DVD...
    Dere avtaler å se en film, hun skjønner det ihvertfall ikke at noe sånt skal skje da.
    Og ha med starten på en film (du har selvsagt resten av filmen på en annen DVD)
    Så etter noen minutter inne i filmen er plutselig du, forteller hvor glad du er i henne osv osv.... og frir
    (på filmen altså, og har ringen klar ved siden av henne)
    Da overrasker du henne garantert...

Dette bare slo meg når jeg leste.... ops:
    Kanskje ikke en god plan, men garantert orginal.

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En klassiker er jo bare å kjøpe inn så mye roser som lommeboka tåler. Dandere dem utover et valgt rom, vent til din kjære kommer hjem fra jobb eller liknende og da slår du til, når hun minst venter det. Så går du ned på kne og gir henne den vanlige regla.

Blir jo nesten klisjè uansett hva du gjør når det gjelder å fri, tror alt er prøvd?

Du kan kanskje borre hull i en post-it blokk, legge ringen inni og skrive et lite frieri på den første lappen, det er kanskje ikke gjort før?

En annen tøff ting er å få en slik "donald duck" pilot til å skrive frieriet i røyk på himmelen... men det tror jeg ikke er så lett i virkligheten!?

Av erfaring fungerer masse roser +middag veldig greit, det er det at det skjer og hva du sier som er viktig. Legg mer jobb i ordvalg enn i det som koster penger.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta kontakt med lokal tv, og fri etter lokal nyhetene. Men den er jo brukr før. Eller du kan ta med deg fruen på kino, og fri foran heile kino salen før filmen begynner.

Så ein som måtte synge ein sang der under utdrikknigs laget sitt :grin:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hør her, og hør nøye

Neida, jeg skal fortelle hva en kollega gjorde, og han gjorde det så grundig at hans kone griner den dag i dag når hun tenker over det.

I disse lavpristider koster en flybillett til Roma ca 900,- pr. person tur/retur. Et hotellrom i 2 netter ca 1500,- pr. person på et greit hotell.

Du skal fortelle din kjære at du har vunnet en tur i et lotteri på jobben eller noe i den duren. Detaljene tenker du ut selv :-D

Dere reiser nedover, og tar en god middag og litt vin første kvelden. På vei ut på byen neste dag går dere selvfølgelig innom St.Petersplassen. Midt i folkemengden går du ned på kne og frir :-D (Du kan selvfølgelig velge attraksjon, det florerer av de der. Bare husk at St.Peterskirken er katolsk og kan være litt feil på en symbolsk måte, om dere ikke er katolikker)

Spansketrappen i måneskinn kan også funke bra

Håper dette var til hjelp, og lykke til!

PS! Alle detaljene skal avsløres etter frieriet, slik at hun skjønner hvor ekstremt mye jobb du har lagt ned i dette. Slike ting har en tendens til å øke gledesrusen til din forhåpentligvis fremtidige ektefelle

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aktos forslag er det beste, men det der med "...PS! Alle detaljene skal avsløres etter frieriet, slik at hun skjønner hvor ekstremt mye jobb du har lagt ned i dette..." blir litt fake dersom tipsene i denne tråden følges slavisk.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte litt på detaljene rundt at han "vant" en reise på jobben, slik at hun skjønner at det var fake, og at han hadde planlagt det slik

Ikke at denne tråden skulle opp som et diskusjonstema. Moderatorene sletter selvfølgelig tråden når trådstarter har bestemt seg

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Hør her, og hør nøye
    Wow. En som har gjort det før :grin:

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke vente til dama begynner å mase om å gifte seg og til slutt bare si GREIT! jeg gir meg, du skal få det jævla brylluppet ditt!
    Litt sånn Al bundy stil

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .
    Sitat Opprinnelig postet av Al Bundy
    Women; Can't live with them, can't shoot them!

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt forslag er at du bør finne det på selv.
    Slik at du om 10 år slipper å tenke på at den geniale ideen kom fra ukjente menn i et forum.

Ikke negativt ment.

(Forventer CD hvis du følger mitt råd )

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frieri er veldig indivituelt.

Jeg og Ellen våket over hennes mor fra naborommet på sykehuset i Haugesund. Realitetene begynnte å gå opp for alle, inklusive hennes syke mor, og en av de siste dagene sa hun til meg at jeg måtte ta godt vare på datteren hennes når hun gikk bort.

Vi krøp opp i sengen senere på kvelden, ganske merket av dagen som hadde gått der man snakket om livet etter det uungåelige, og selv om jeg ikke hadde ringene klare var det ikke noe tidspunkt som var mer riktig å fri på enn akkurat da. Vi gikk ut sammen og kjøpte ringene dagen etter, så spiste vi Fajitas på Egon før vi gikk tilbake til de andre igjen.

Om 4 dager skal vi gifte oss, og vi har nå en datter på litt over ett år

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Hva i huleste er det som går av folk? Er det noe som går?

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har tenkt på at mennesket biologisk sett ikke er ment å være monogame? Ta en titt på statistikkene... Seriemonogami ligger mer til menneskets natur...

Kjærlighet gjør blind...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger i menneskets natur å tvinge seg selv til det som virker helt unaturlig (les religion).

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Det ligger i menneskets natur å tvinge seg selv til det som virker helt unaturlig (les religion).
    Godt sagt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •