Flytting av AV-utstyr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flytting av AV-utstyr

Skal flytte på meg 500 km og lurte litt på hvordan en best mulig kan sørge for at AV-utstyret kommer trygt fram. Dvs. selve stereoutstyret har jeg originalemballasje til, så der er det ikke noe problem. Men har en stereobenk i høyglanset lakk og med glasshyller, hvor det ikke skal mye uforsiktighet til før en har en dyp ripe i lakken. Er det å få kjøpt sånne ruller med bobleplast en bare kan surre rundt?

Lurte også på hvordan erfaringene er på å flytte CRT-tver over lange avstander. I originalemballasjen er det isopor som virker støtdempende, men den esken er selvsagt kastet. Bør jeg sørge for demping slik at TV-en ikke rister i stykker langs de norske landeveiene, eller er ikke det nødvendig? Hva slags demping i så fall?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Bobleplast i lange baner... Vet ikke om dere har Binders oppe i Trondheim, men de selger store ruller til en grei penge...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sett TVen i baksetet på bilen hvis det går. Hvis ikke burde det gå greit å legge den med skjermen ned oppå en stor pute eller noe annet mykt et sted hvor det er plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •