Allergi - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30

Tråd: Allergi

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Skalldyr. Kan ikke fordra når noen kun satser på et kjempelass med reker som mat,.. for alle eeeeeeeeelsker jo reker.... :-(

Er ikke selv allergi mot husdyr, men synes det er veldig utenksomt når noen tar med seg en hund inn på en buss. Det er garantert noen på bussen på bussen som merker det, men de tør ikke si ifra til dyreeieren. Noen jeg kjenner er såpass allergiske at om de må sitte en stund i en buss hvor det tidligere har vært en hund så renner det av nese og øyne i minst ett døgn.

Bikkjenekt på bussen
    reker er konge! hehe... må være utrolig drit å være allergisk for de. ingeting er bedre enn å ta en båttur i snekka mi med loff, smørpakke, majones, citron og en pose deilge ferske reker

faren til en kompis av meg kan bare spise laks, poteter og knekkebrød så og si. og kan ikke ha noen med parfyme på seg i nærheten eller i det hele tatt lukte noe, for da dauer han på et par timer. så han må altid ha sprøyter med seg osv...rart det allergi greine!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Skalldyr. Kan ikke fordra når noen kun satser på et kjempelass med reker som mat,.. for alle eeeeeeeeelsker jo reker.... :-(

Er ikke selv allergi mot husdyr, men synes det er veldig utenksomt når noen tar med seg en hund inn på en buss. Det er garantert noen på bussen på bussen som merker det, men de tør ikke si ifra til dyreeieren. Noen jeg kjenner er såpass allergiske at om de må sitte en stund i en buss hvor det tidligere har vært en hund så renner det av nese og øyne i minst ett døgn.

Bikkjenekt på bussen
    reker er konge! hehe... må være utrolig drit å være allergisk for de. ingeting er bedre enn å ta en båttur i snekka mi med loff, smørpakke, majones, citron og en pose deilge ferske reker

faren til en kompis av meg kan bare spise laks, poteter og knekkebrød så og si. og kan ikke ha noen med parfyme på seg i nærheten eller i det hele tatt lukte noe, for da dauer han på et par timer. så han må altid ha sprøyter med seg osv...rart det allergi greine!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var allergisk mot bjørkepollen, så ble det burrot, så ble det noe annet. Nå reagerer jeg ikke noe særlig på pollen lenger med annet jeg tar en løpetur i skogen under max spredning.

Tåler ikke katt og enkelte hunder. Samt tåler ikke mandler i større mengder og reagerer litt i halsen på moreller. Utenom det er jeg er jeg frisk som en fisk men har hatt lyst å ta en tur på balder klinikken for å ta en test slik at jeg kan se hva jeg faktisk er allergisk mot. Kjekt å vite før man plutselig kan gå på en smell.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Du glemte nykvernet pepper.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Du glemte nykvernet pepper.
    og en foxy lady liggende på dekk i solsteken...mmmmmmm:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seeeeeeeeeff :-D

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Jææ, det er da jeg tar frem engangsgrillen og fram med pølsepakka, når jeg ser på fjesene til dem andre så vet jeg ikke hvem som blir misunelige jeg

Ellers så har jeg vokst fra meg det meste av allergien min opp gjennom livet bortsett fra:

- Eh, reker....
    - Pollen, å fy****
    - Katter, hater de dyra der. (Heldigvis ikke mot hunder!!!! Har en god voffs selv )

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pølser a gett hehe....!

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddk
    Gresspollen. Da er det morsomt å være bonde :roll:
    I Sveits har de nå hatt første testen av en ny medisin som ikke bare skal dempe symptomene. Det medisinen gjør er å lure immunsystemet som reagerer på pollenet til å tro at man er angrepet av noe mye farligere slik at det glemmer pollenet. Etter 8 månder har de som prøvde medisinen fortsatt kun 1/100 av sensitiviteten mot gresspollen som i praksis betyr at det ikke lengere er noe problem.

Kanskje bare et par sommre til....

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhh, det hadde vært deilig å kunne fungere som "vanlige" mennesker om sommer'n.:roll:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •