Garantert fotballfri sone - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 192
    Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sport på TV er kjedlig synes nå jeg da...
    Med unntak av strand vollyball for damer da, som er artig i noen minutter før jeg hopper over det også....
    Men jeg har en sønn på 8 år som er helt GAL. Han skal se på alt av sport.
    Uannsett hva det er. Skjønner ikke hvor det kommer ifra...

Men å spille fotball, gå på skøyter, sykle osv osv osv det er moro.
    Så lenge det ikke ligger en kul film i kjelleren og venter på meg da...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sykling er langt fra kjedelig. Elsker sendingene til TV2 om sommeren. Det er ikke bare 5 timer sykling. Det er mye mer. Innlagte spurter, de forskjellige taktikkene innad i lagene, sinnssvake tilskuere, og geniale kommentatorer. I fjor husker jeg spesielt en etappe, temmelig flat. Etter ca. 3 timer kommer kommentatoren: "Derer husker kanskje for et par timer siden da noen kuer løp ved siden av rytterne? Nå i reklamepausen har vi sett flere kuer som har løpt, og kan konkludere med at flekkete kuer løper raksere enn ensfarvede".

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Sykling er langt fra kjedelig. Elsker sendingene til TV2 om sommeren. Det er ikke bare 5 timer sykling. Det er mye mer. Innlagte spurter, de forskjellige taktikkene innad i lagene, sinnssvake tilskuere, og geniale kommentatorer. I fjor husker jeg spesielt en etappe, temmelig flat. Etter ca. 3 timer kommer kommentatoren: "Derer husker kanskje for et par timer siden da noen kuer løp ved siden av rytterne? Nå i reklamepausen har vi sett flere kuer som har løpt, og kan konkludere med at flekkete kuer løper raksere enn ensfarvede".
    :grin:

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Sykling fikser jeg ikke... Det er mine øyne gørrkjedelig bortsett de siste 5 minuttene
    siste 30 sekundene mener du... det er jo i spurten det skjer noe :grin: om det blir noe spurt da...:?

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skal vi lage et kurs i sykling ?

Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    siste 30 sekundene mener du... det er jo i spurten det skjer noe om det blir noe spurt da...:???:
    Beklager, jeg forstår du synes det er kjedelig og det er ikke så rart når du til de grader beviser at du ikke har skjønt noe av hva sykling dreier seg om. Men som tidliger nevt er det en stor fordel å kjenne sporten litt fra innsiden for å skjønne taktikken. At Lance Armstrong har vunnet det meste de siste årene uten å kunne spurte beviser vel at sykling er mye mer enn de siste 30 sekundene.

Gleder meg som en unge til 1 juni......

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Beklager, jeg forstår du synes det er kjedelig og det er ikke så rart når du til de grader beviser at du ikke har skjønt noe av hva sykling dreier seg om. Men som tidliger nevt er det en stor fordel å kjenne sporten litt fra innsiden for å skjønne taktikken. At Lance Armstrong har vunnet det meste de siste årene uten å kunne spurte beviser vel at sykling er mye mer enn de siste 30 sekundene.

Gleder meg som en unge til 1 juni......
    :roll: så fint at du vet hva jeg har skjønt da...:?
    var selvfølgelig satt VELDIG på spissen, som en parallell til de som synes at fotball er kjedelig hvis det ikke er 10 mål i en kamp! Som i fotball er det selvfølgelig taktikk i sykling også, vil vel si i enda større grad! :wink:

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøvrig er det ikke fotballfri sone her...:grin: Skål! :wink:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He,he. Synd jeg ikke rakk å få PJ i hus til VM, får den i det minste til sluttspillet starter... Er forresten skuffet over et noe tafatt svensk lag :neutral: Håper de skjerper seg til 2.omgang

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    He,he. Synd jeg ikke rakk å få PJ i hus til VM, får den i det minste til sluttspillet starter... Er forresten skuffet over et noe tafatt svensk lag :neutral: Håper de skjerper seg til 2.omgang
    Der fikk du svar på tiltale med en gang Marantz! :grin: ... og nesten det andre også...:-P

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare et spørsmål, er fotballhævette snart over? jeg spyr jo nesten når jeg åpner avisen. Det står jo bare om overbetalte tullinger og hvor bra/dårlig de gjorde det. God have mercy on me!

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare et spørsmål, hvor mange urinmarinerte sykkelbukser får man i løpet av Tour de France? ;-)

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apropos sykling: BMX DET er fett å se på de gutta kan virkelig sykle, skating er også kult å se på.
    Ellers så prøver jeg å få med meg snooker sendingene på eurosport.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørsmål ?

Hvorfor er noen (alt for mange!) fotballsuportere så voldelige ? Ref til nylig stort slagsmål på Shamrock pub på Grynerløkka etter en VM kamp. Det er vel ingen andre sporter hvor dette er så fremtredende.

PS sier ikke at ALLE er det, men et alt for stort mindretall.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Endel av disse er ikke spesiellt interessert i fotball i det hele tatt.
    2. Ingen annen idrett har større oppsluttning enn fotball. Derfor vil noen få promille av tilhengerene synes langt bedre.
    3. Det kan ha noe med hvilke land de kommer fra (kultur osv).. Meg bekjent er ikke vold i fotballmiljø i f.eks Norge og Japan noe problem sammenlignet med en rekke andre..
    4. Fotball er religion. Det viktigste i verden. Iallefall av det uviktige. Da kan de "tippe over" for noen..

Det blir litt synsing ;-)

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Apropos sykling: BMX DET er fett å se på de gutta kan virkelig sykle, skating er også kult å se på.
    Ellers så prøver jeg å få med meg snooker sendingene på eurosport.
    BMX: kunne ikke vært mere enig! rått!
    Skating: jepp!
    Snooker: wtf? :grin:

DrE

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Bare et spørsmål, hvor mange urinmarinerte sykkelbukser får man i løpet av Tour de France? ;-)
    De gutta har innlagte pissepauser, men de får vi ikke se til glede for oss og ergrelse for damene;-) . Urinmarinering kommer vel helst av svette.

Ellers er de gutta eksperter på å gjøre fra seg både foran og bak mens de sykler. Pissing mens de sykler har vi sette på TV og de skiter rett og slett i handa og kaster hvis de har det travelt eller de tar med seg en hjelperytter bak feltet som drar de opp igjen når de er ferdig. Det eneste problemet er tilskuere som står langs veien eller i veien.....

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    3. Det kan ha noe med hvilke land de kommer fra (kultur osv).. Meg bekjent er ikke vold i fotballmiljø i f.eks Norge
    Var det ikke en episode nå for litt siden med noen som kalte seg "unge-enga" eller noe slikt?
    Det var ihvertfall ett par drittunger fra Enga som yppet på seg noe bråk under hver kamp...

Newcomer lien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    2. Ingen annen idrett har større oppsluttning enn fotball. Derfor vil noen få promille av tilhengerene synes langt bedre.
    Og pr. tilskuer vil nok andre sporter utarte seg som drastisk mer voldelige. f.eks. hvis to tilskuere noengang har sloss på frisbee-golf, da er den sikkert mer voldelig enn fotball. For å ikke snakke om ødeleggelsene i USA etter World Series, March Madness, NBA Finals etc.

Målestokk er nøkkelen..

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    De gutta har innlagte pissepauser, men de får vi ikke se til glede for oss og ergrelse for damene;-) . Urinmarinering kommer vel helst av svette.

Ellers er de gutta eksperter på å gjøre fra seg både foran og bak mens de sykler. Pissing mens de sykler har vi sette på TV og de skiter rett og slett i handa og kaster hvis de har det travelt eller de tar med seg en hjelperytter bak feltet som drar de opp igjen når de er ferdig. Det eneste problemet er tilskuere som står langs veien eller i veien.....
    Husker Øystein Sunde fortalte noe om dette, men tror det gjaldt maraton. At det hadde vært veldig morsomt å sett en som driter i handa og kaster det ut i veikanten, dette var dog når man spolte tilbake høhø

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    BMX: kunne ikke vært mere enig! rått!
    Skating: jepp!
    Snooker: wtf? :grin:

DrE
    Snooker er fett å se på, hvis det er gode spillere. Kanskje ikke akkurat sport, men poker hender det også jeg ser litt på. Finner det hele ganske fascinerende av en eller annen grunn. Men ikke like moro som å spille.

Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •