Garantert fotballfri sone - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 10 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 192
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tenkte mer på at han linket opp vår jobbserver :???:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svært interessant tråd dette, men ejg må nok flytte den til chitchat...;-)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ærlig innrømme at jeg heller ser fotball en så vanvittig monotone sporter som sykling, skisport, friidrett og det greiene der. Å se noen tråkke i oppoverbakke i timevis virker liksom litt åndsforlatt.

En annen greie jeg misliker med proffsport er at det er så vanvittig stygt, rent audiovisuelt. Utøverne er gjerne kledd kjipt og pragmatisk, knallfargede kondomer eller shorts med reklame på, oversvømt av skilter og tull med mer urelatert reklame, og lyden av et fotballpublikum, hva er det? En endeløs uling fri for både melodi og mening.

Nei, kle bueskytterne opp som samuraier, kulestøterne som gamle grekere, og la fektere kle seg på 1600-tallsvis, med flamencogitarer som bakgrunnslyd. Da hadde jeg sett på!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    At han har mye større mage nå enn før...
    he he Vet du hvem jeg er?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg tenkte mer på at han linket opp vår jobbserver :???:
    Ikke noe spesielt egentlig, men det hadde jo kanskje vært greit om de "dumme", fotballinteriserte, unnasluntrende og Frp stemmende lagermedarbeiderne dine fikk vite hva du mener om den "type" mennesker. Kanskje droppe de en mail med link til denne tråden.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arne Scheie
    For mye fotball på TV? Ja, det er for mange bøker på biblioteket også...
    Ser ikke bare på fotball fordi jeg mener det er en underholdene sport (til en viss grad, Angola - Portugal her om dagen sugde Mummi-kjeks). Mer enn halvparten er den sosiale greia. 30-40 stk, fotball på lerret, bra lyd, og kjøleskap som aldri går tomt for øl, det er saker. Ser ALDRI fotball alene, det er kjedelig, det innrømmer jeg gladelig.

Nei, kan ikke skrive mer, skal spille fotball. Må stikke NÅ, hvis ikke rekker jeg ikke kampen etterpå ;-)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skrev følgende:
    Jeg kjenner mange i lederstillinger som ikke ser på fotball. Jeg ser heller ikke på fotball. Ingen av mellomlederne eller topplederne på jobben ser på fotball, men derimot ser alle lagerarbeiderne på jobben fotball. Hva forteller det oss? Ingen verdens ting.

Hva er problemet ditt Konrad? Det er du som trekker konklusjonene. At ikke du skjønner satire eller ironi får du stå for, men om du prøver å "ta" meg på noen måte, er det greit. Å krangle på internett er fjollete, det samme er slikt du gjør nå. Jeg prøver ikke skjule hvem jeg er, ei heller er jeg ute etter å ta noen, selv om det er fristene fra tid til annen. Men helt ærlig trodde jeg du var en voksen mann, slik du selverklært fremstår som rettferdig og sympatisk. Så feil kan man altså ta. Det er i alle fall verdt å huske. Fjern linken!

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    he he Vet du hvem jeg er?
    :grin: Nope... was jumping to conclusions... du sa "gammel" svømmer...
    No offense! :wink:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EON
    Pussig nok så føles ikke den beskrivelsen veldig treffende, men det var vel også poenget

Flink gutt ;-) det var akkurat det som var mitt poeng

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe spesielt egentlig, men det hadde jo kanskje vært greit om de "dumme", fotballinteriserte, unnasluntrende og Frp stemmende lagermedarbeiderne dine fikk vite hva du mener om den "type" mennesker. Kanskje droppe de en mail med link til denne tråden.
    Må si du stempler deg selv mer enn noen andre i denne tråden Konrad ! Måten du trekker konklusjoner på er mildt sagt sjokkerende.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, nå har det vært mange konklusjoner her!

Jeg konkluderer personlig med at:
    - vi er alle dumme av og til
    - fotball er kjedelig
    - fotball er morsomt
    - fotball engasjerer

Btw, er det bare meg, eller har det vært for lite mål hittil i dette VM? (Ser FRA-SUI nuh)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da beklager jeg hele greia, men det er noe som skurrer...... det virker på meg som du faktisk mente noe av det du skrev. Satire/ironi eller ikke. Og jeg var ikke den eneste som ikke "tog an"(?).

Ang linken, vi har da moderatorer som rydder opp etter idiotene som ikke kan holde seg i skinnet. Hva gjør da litt reklame?

Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg skrev følgende:
    Jeg kjenner mange i lederstillinger som ikke ser på fotball. Jeg ser heller ikke på fotball. Ingen av mellomlederne eller topplederne på jobben ser på fotball, men derimot ser alle lagerarbeiderne på jobben fotball. Hva forteller det oss? Ingen verdens ting.

Hva er problemet ditt Konrad? Det er du som trekker konklusjonene. At ikke du skjønner satire eller ironi får du stå for, men om du prøver å "ta" meg på noen måte, er det greit. Å krangle på internett er fjollete, det samme er slikt du gjør nå. Jeg prøver ikke skjule hvem jeg er, ei heller er jeg ute etter å ta noen, selv om det er fristene fra tid til annen. Men helt ærlig trodde jeg du var en voksen mann, slik du selverklært fremstår som rettferdig og sympatisk. Så feil kan man altså ta. Det er i alle fall verdt å huske. Fjern linken!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Hmm, nå har det vært mange konklusjoner her!

Btw, er det bare meg, eller har det vært for lite mål hittil i dette VM? (Ser FRA-SUI nuh)

Jepp, altfor lite mål... og Frankrike burde fått straffe etter handsen i sted...:grin:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har da diskutert før vi Jørgen, og du vet at jeg er ironisk enkelte ganger. Jeg synes jeg forklarer meg godt nok til at du burde skjønne det. I alle fall når jeg skriver like etterpå hvorfor jeg uttaler meg på den måten. Grunnen til at jeg dro frem lagergutta var at samtlige av de er VålerengaIDIOTER (de er gode venner av meg, men de er ekstremt Vålerengafans, meldte bl.a inn dattera mi inn i klanen dagen etter hun ble født...) Måten du håndterer slikt på er latterlig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Må si du stempler deg selv mer enn noen andre i denne tråden Konrad ! Måten du trekker konklusjoner på er mildt sagt sjokkerende.
    Du var litt for raskt ute, som du sikkert ser på tidpunktet. men det er slik jeg er...... Skyt først , spør etterpå..... men det lukter fortsatt litt vondt av innleggene til Akto.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jasså gjort søk på telefonkatalogen.no? he he. Vi skulle ha vært agenter.... Greit nok.... men jeg blir ofte hissig på andres vegne. Slik har jeg altid vært..... take it or leave it...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    :grin: Nope... was jumping to conclusions... du sa "gammel" svømmer...
    No offense! :wink:
    Gammel? Alder er bare et tall det..... Det er godt over 10 år siden jeg var aktiv, så kula har økt i takt med Feton maten jeg har inntatt. Og mangelen på trening gjør det ikke akkurat bedre. Alt for mye sofasitting og Avforum. I steden for å bare se på fotball burde vi utøve mer selv. Kampene som har vært til nå har jo vært bedrøvelige, bortsett fra åpningskampen.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men det lukter fortsatt litt vondt av innleggene til Akto.
    Det er nok bare kjeften din som sitter for nært nesa

---------------> <-----------------

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har jo akkurat dytta inn en tyggis.... hmmm det hadde jeg jo ikke tidligere i dag. Bare så det er sagt, jeg har ingen problemer med å innrømme "feil". Det er tydelig at jeg ikke kjenner deg godt nok til å ta poengene dine.

I dag har du en sjanse til å se et godt lag spille fotball. Brazil skal i aksjon 21:00!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel? Alder er bare et tall det..... Det er godt over 10 år siden jeg var aktiv, så kula har økt i takt med Feton maten jeg har inntatt. Og mangelen på trening gjør det ikke akkurat bedre. Alt for mye sofasitting og Avforum. I steden for å bare se på fotball burde vi utøve mer selv. Kampene som har vært til nå har jo vært bedrøvelige, bortsett fra åpningskampen.
    Kanskje vi kan sparke i gang en AVforum turnering for ex-knokkelsparkere så får vi avgjort dette en gang for alle...:wink: hvem vil være kaptein...?

Side 6 av 10 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •