Hvorfor??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hvorfor??

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor??

I min rekke av tråder uten AV innhold what so ever kommer denne tankevekkeren.

Jeg er på jobb nå, her ute har vi tilgang til triomega, tabletter med noe olje greier i som skal smøre hjertet og blodårer og gode greier! Disse tar jeg til frokost...

Så stod jeg der om morran, trøtt i trynet og passe i koma. Leser tilfeldigvis på pakken med triomega:

Dosering 2 tabletter.

Hvorfor i SVARTE lager de en tablett med halvparten av hva man "trenger" i stedet for å lage en tablett skikkelig, slik at dosering ble 1 tablett til dagen???????

Det plagde meg om morran, plager meg ikke lenger, men finnes ingen logisk grunn så lenge de ikke skal fordeles utover dagen....

Hrmf....

Dagen sidesprang fra sjøen!

(Sikkert en eller annen som kommer til å skrive at: "finnes det ikke et triomegaforum.no du kunne postet på, e.l. Vel, jeg skriver denne tråden her, fordi jeg føler ikke det er noe å bruke mer tid på for å melde seg inn i et nytt forum for å spør der da eg heller kan spør alle de superglupe menneskene inne på avforum om de har filosofert over denne "utbyttingen" som jeg føler det faktisk er! Føler meg nesten litt lurt når boksen er så og så stor men i praksis kunne den vært halvparten så stor og allikevel hadde eg fått samme mengden! D gnager altså!

Ha en nydelig lørdag folkens! Eg kjede meg litt på jobb!

:grin: :grin: :grin:

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I det filosofiske hjørnet i dag ;-) I dette landet finnes det en rekke mennesker som syntes det å svelge en halv dispril er helt umulig men de greier det med tider å stunder, non greier det ikke i det hele tatt. Hvordan ville du da tenkt hvis du skulle produsert en omega tre kapsel. Å lage den dobbelt så stor ville sannsynelig ødelagt salget helt.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med smurfen. Men hvorfor tar du de om morgenen, santa? Ta dem om kvelden, så slipper du å gulpe olje...

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smurfen: Du har jo litt rett i dette, men eg tror ikke de hadde fått særlig mye større kuler om de hadde laget dobbel så stor mengde som nå........

Tiger: Trener ofte på kvelden, da spiser eg gjerne ikke middagen, tar meg kun kaffi klokka 21.00 og da glemmes d alt for lett, har som regel bare en liten tran rap åsså er d over!

Går dessuten alltid rett forbi kjøleskapet for å finne meg melk i dispenseren på morran, da kommer eg på det!

Mange faktorer som spiller inn skjønner dere!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •