Er hjemmekinoen ditt siste fristed?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er hjemmekinoen ditt siste fristed?

I dagbladet fant jeg denne artikkelen som jeg syntes var interessant. Den handler om at vi menn har et behov for å gjemme oss bort av og til fra andre, spesielt kone/samboer og resten av familien. Toalettet, kjelleren og garasjen var visst en av de siste fristedene hvor mannen kan være i fred og være seg selv, da kvinner stort sett styrer resten av hjemmet og ofte velger en åpen innredning noe som begrenser privatlivet litt. Et dedikert hjemmekinorom er det flere som har i kjelleren sin, der man kan sitte i fred med alle sine tekniske duppeditter, fri for mas fra kjerring og barn. Jeg bor alene, så "heldigvis" slipper jeg å ta stilling til problemet (foreløpig). Men jeg kjenner meg selv såpass godt og jeg vet at jeg trenger å være alene av og til uten folk rundt meg. Å få spørsmålet: "Hva tenker du på?" er det verste jeg vet...
    Hva med dere som bor sammen med noen, har du behov for å kunne "gjemme" deg litt bort fra familielivet av og til? Har du et rom hvor du setter deg ned med avisen og nyter stillheten? Kanskje du faktisk er så heldig å kunne trekke deg tilbake i kinorommet og stenge verden ute?

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja... Kjeller'n er mitt fristed.