Død over korpsmusikken! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 91 av 91
    Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sov med ørepropper av heftigste sort i dag og forlot sentrum midt under barnetoget, så der var eksponereingen minimal. Men jeg må rette en takk til alle gamle tanter, skrikerunger og bakfulle russ som blokkerte utgangen fra kåken, måtte dere drukne i fiskeslo.

Ferden gikk så til lunch i en leilighet godt skjermet fra noe som kunne minne om et korps. Så langt, så vel. Hadde en liten episode da vi stod på terrassen hvorfra vi kunne beskue at en bil var millimetre fra å meie ned en syklende korpsgutt. Mail til Audi vedrørende deres latterlig overdimensjonerte bremser er på vei.

Vel hjemme igjen, en times tid før folketoget, iverksatte jeg skjerming i form av siste episode av Lost, musikk fra A Perfect Cirlce, og nuh stormer jeg ut igjen til buffé hos mine kjære foreldre som heldigvis har hatt vett til å aldri sende hverken meg elle mine fire søsken i noe korps.

I det hele tatt har dagen så langt forløpt uten videre dramatikk, mye takket være mine mentale forberedelser. Med unntak av noen få verbale utbrudd har jeg i det hele tatt vært veldig "zen" i dag, så det kan se jeg ut som jeg kommer meg gjennom dagen uten faretruende variasjoner i blodtrykket.

Klart, hvis noen blåser av en russefløyte i trynet mitt på min vei mot bilen vanker det selvsagt destruering av nevnte fløyte samt en stykk størrelse 47 i rektum, men slikt sier seg selv egentlig.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da veldig.....greit nok at korpsmusikk ikke er det flotteste men er det virkelig vits i å utrydde den?
    Denne ene dagen i året må vi da tåle?
    Jeg er en stor motstander av feks. country/danseband men her jeg bor er det nesten ingen andre band som spiller en Vassendgutan, Åsmund Åmli, DDE osv. men hva kan jeg gjøre med det? Noen liker det faktisk og det er noe jeg bare må godta. Men viss denne tråden fortsetter i samme tempo som den har gjort i dag ber jeg Lygren sette opp en egen kategori for "Oss som hater country/danseband", der har jeg virklig mye jeg skulle sagt om det var slik ting skulle fortsette her på dette ellers fortreffelige AV!!!Forum

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av de morsomste trådene på lenge. Faktisk hysterisk morro lesning.

Men var ikke klar over at korps er inndelt i divisjoner som fotball osv.....
    Jeg vet ikke hvilken divisjon korpsene her spiller, men det er helt sikkert at det er plass til en god del divisjoner over for og si det mildt..

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Necroth
    Denne ene dagen i året må vi da tåle?
    NEI! Jeg MÅ ikke tåle noe som helst, men jeg er såpass i kontakt med livets harde realiteter at selv jeg har innsett at korpsmusikk(og for den del DDE, danseband og tilsvarende uhyrligheter) ikke forbys ved endring av grunnloven med det første, men i mellomtiden skal jeg gjøre mitt ytterste for å skjerme meg selv fra skadelig eksponering.
    Samt selvfølgelig forklare i lange beretninger til de som er tilhengere av slik "musikk" hvor mye hjelp de har behov for. Det koker gjerne ned til en euforisk anbefaling av elektroterapi og nakkeskudd, men ja...

Og det spørs vel om tråden lever så veldig mye lenger i denne omgang. Var full fyr og flamme i noen uker i fjor etter 17mai, da med aktive medlemmer som tok ting en bitteliten smule i overkant seriøst, noen(som meg) så humoren i det og så var det én eller flere(hvem vet) som tilsynelatende lagde seg bruker utelukkende for å servere de mest absurde forsøk på nedsabling og latterliggjøring av undertegnede. Fantastisk morsomt til tider, så les gjennom hele tråden om du har tid en dag, og legg merke til et par brukere som kun har innlegg i nettopp denne tråden, og har aldri latt høre fra seg hverken før eller siden. Tristesse på høyt plan , men jeg tviler på at debatten blir like hissig og langvarig denne gang. Lever i håpet

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=kakehode] Det koker gjerne ned til en euforisk anbefaling av elektroterapi og nakkeskudd, men ja...

[QUOTE]

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss! Har det virkelig gått et år siden sist jeg leste i denne tråden! :S
    Tiden flyr jo! Hehe!
    Jeg var rødruss i år, men glemte å bestille russefløyte! Satt derfor stille og rolig på russebiltaket og vinket med det norske flagg! Korpsfolket var laaangt fremme i toget, russebilene var bakerst! Hørte derfor ikke noe av spillingen. Hodepine hadde jeg uansett nok av....

Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahaha! Her tar det av.

Jaja. Det er vel svært vanskelig for noen å se humoren i ting. Og det sier jeg som selv har hatt noen barndomsår i korpsmusikken. Gah. Jeg HATET 17. mai. Jævla tunge skarptromma.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hansam
    Hahahaha! Her tar det av.
    Jaja. Det er vel svært vanskelig for noen å se humoren i ting. Og det sier jeg som selv har hatt noen barndomsår i korpsmusikken. Gah. Jeg HATET 17. mai. Jævla tunge skarptromma.
    og jeg ELSKER 17.mai med janitsjarmusikk, unger, norske flagg, is, pølser, taler, bunader og alt det der.................

Når jeg tenker etter så har jeg gått i tog som musikant i siden jeg var 7 år gammel, aldri med klassen og aldri stått i vegkanten og sett egne unger i toget.

Humor er fint og dere må gjerne mobbe oss og mislike "Norge i rødt hvitt og blått" og "Gammel jegermarsj", men heldigvis er det ingen som tvinger dere å gå utendørs
    Og jeg skulle gjerne sett den ungen eller den familien som må oppleve 17.mai uten et eneste korps. DET må være tidenes nedtur!

Men nå kan dere alle "mobbere" (les: morsomt ment) forberede dere til neste års happening ved å bestille noen av disse:

Tilvenning er en fin ting!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Klart, hvis noen blåser av en russefløyte i trynet mitt på min vei mot bilen vanker det selvsagt destruering av nevnte fløyte samt en stykk størrelse 47 i rektum, men slikt sier seg selv egentlig.
    hmmm, det er vel problemsløsning i beste "LOST-John-stil" det ja, som jo passer godt til avataren din.
    Lynende intelligent måte å løse en utfordring på

Find and destruct! haha

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en av forumets bedre tråder når det kommer til humor. Følte det derfor var greit å bumpe den med et år. I fjor gikk det som nevnt heftig for seg, både latterlige og lattervekkende innlegg.

Bra det gikk bedre i år!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    hmmm, det er vel problemsløsning i beste "LOST-John-stil" det ja, som jo passer godt til avataren din.
    Lynende intelligent måte å løse en utfordring på

Find and destruct! haha
    Har vært terroriserende russ selv en gang, så nå som 17mai har slept de trompetsuttende småguttene med seg og tatt et års ferie, er jeg med på den at man er bare russ en gang, og da kan man like gjerne legge fra seg hjernen hjemme.
    Men på selveste søttende føkkings mai skal det ikke rare overtrampet til for at jeg detonerer, så jeg tar ikke fem flate øre for å slenge en russ, som tilsynelatende er midt i en framføring av temaet fra Indiana Jones, i nærmeste husvegg. Og det er langt mer sosialt akseptert enn å daske korpsfolket med en nypusset saksofon, så jeg ser på det som avkobling, utløp for en smule frustrasjon og en samfunnstjeneste en gullbelagt tinnmedalje verdig.
    Finnes jo tross alt de som er russ, mens de for pokker er pliktet til å spy bak en busk, peise på seg kjønnsykdommer og i det hele tatt henfalle til hedonisme og dekadense, utrolig nok stiller opp og spiller i de her helsikes korpsene på morgenkvisten.
    Så russen slipper ikke unna, får ta sin straff de også. At jeg i så måte nok en gang skjærer over alle med samme kam er bare fordi jeg er stor fan av slagordet til REMA 1000.
    Noen meningsfull grad av intelligens har hverken jeg, og ihvertfall ingen andre, påberopt meg Eller som jeg nylig overhørte på et vorspiel; "Tenking er for tapere". HEAR-HEAR!!

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •