Død over korpsmusikken! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 91
    Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Neida, jeg svarer på det jeg finner verdig en kommentar, resten oversees glatt, og det kan du gjerne ta som en fornærmelse. Jeg har åpenbart null respekt for korpsmusikken og alt den bringer med seg,så at jeg i den sammenheng er et troll burde da si seg selv!
    Men er det noe konsist du ønsker svar på, må du gjerne spørre. Om jeg imidlertid ser det verdig en besvarelse er en vurdering jeg får ta når og om den tid kommer.

Og joda, jeg var veldig klart over alt sammen fra før av,men det er ikke alt i denne verden jeg gidder å bry meg med, så trollkoz og klemz til deg og

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.. men fritid har han nok av.

Har en liten følelse av at trådstarter har litt vel god tid med tanke på at han gidder skrive så mye om korps som viser seg noen timer i året på nasjonaldagen. Glad jeg ikke irriterer meg over småplukk, hadde vært slitsomt å hisse seg opp over hver minste ting.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Har forresten ikke hørt noe til korps på to uker nå, og jeg ser poenget ditt fra tidligere visdomsord: "kanskje dere til og med vil oppdage hvor sentralt korps er i dagliglivet ditt, enten du liker det eller ikke."
    Joda, kjenner såvisst at det mangler noe i livet nå ja! Åh, fri meg fra denne grufulle pinsel!
    hvis du hadde lest innlegget mitt og latt hjernecellene dine for en gangs skyld få en minimal stimulanse av andres vokabular, så hadde du kanskje fått med deg at med de høytalerne du har så trenger du faktisk korpsinstrumenter for å få en fin lyd i dem. SPESIELT hvis du er så imot trance også, som du tidligere har nevnt din forakt for.

og jeg skrev du, ikke dere. bestem deg for om du skal bruke flertallsform eller entallsform a, begge deler høres bare dumt ut.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pettermv
    Har en liten følelse av at trådstarter har litt vel god tid med tanke på at han gidder skrive så mye om korps som viser seg noen timer i året på nasjonaldagen. Glad jeg ikke irriterer meg over småplukk, hadde vært slitsomt å hisse seg opp over hver minste ting.
    Neida, jeg er så rolig av avbalansert at det er en fryd, men korpsmusikk, og da særlig drillkorps uteomfor soveromsvinduet klokken 07.00 utgår med skyhøye kneløft! Curses!!!
    Og ja, min mentale alder er selvfølgelig fem år

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av - Hen -
    ...med de høytalerne du har så trenger du faktisk korpsinstrumenter for å få en fin lyd i dem. SPESIELT hvis du er så imot trance også, som du tidligere har nevnt din forakt for...
    Hva i svarte...
    Så for å få god lyd i høyttalerne mine trenger jeg korpsmusikk og trance?!?
    Javel...men da kan vel du avskrives som limsniffer! Nuvel, har vært gøy å kjefte på deg

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, jeg svarer på det jeg finner verdig en kommentar, resten oversees glatt
    Ahh! For en glimrende debatt-strategi. Jeg ser for meg politiske tv-debatter:

Siv Jensen: "Nei det spørsmålet er ikke verdig min oppmerksomhet, så det svarer jeg ikke på. Neste spørsmål!"

Denne debattføringen vil jo være revolusjonerende innen felt som politikk og juss. "Nei ærede dommer, jeg vet at jeg er tiltalt for seksuelt overgrep mot mindreårige, men det spørsmålet jeg fikk nå syns jeg ikke noe om, så da svarer jeg ikke på det".

"For et dumt/uverdig spørsmål"-forsvaret ditt er på linje med slike klassikere som "the dog ate my homework" og "ja men alle andre gjør det jo".

Ikke bare er du et forum-troll, du er også rimelig slakk som debattant. Hvis du virkelig brenner for dette korstoget ditt mot korpsmusikk så foreslår jeg at du forbedrer argumentasjonen din. Jeg kan aldri tenke meg at folk er villig til å hoppe på korstoget når du argumenterer som en 14-åring. (No offence til 14-åringene på forumet).

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig fantastisk hvor seriøst du klarer å ta dette, men jeg er jo mildt sagt barnslig, så jeg kjefter villig med! Ihvertfall når du lar deg provosere, herregud, hele poenget med tråden er jo åpenbart å herse med korpsfjotter, så mission accomplished!

Hvis du nå roer pungen bittelitt og leser hele tråden fra start til slutt vil du se at det ikke akkurat er noe å skrike høyt for. Men fabelaktig nok begynner alt korpspakket, inkludert deg ja, så det kan du også ta som en fornærmelse, å skrike,klage og kjefte etter første kritiske kommentar. Ikke mye selvironi der i gården nei...

Og hvorfor i alle dager gidder du i det hele tatt å tyte på meg som er så troll, talentløs debattant osv.? Må da være skrekkelig lite stimulerende for deg å konversere med noen så lite opplyste som meg! Nuvel..

Dette var aldri noen saklig eller alvorlig debatt(som du vil se om du leser tråden fra starten og tenker litt lenger enn til nesetippen), så om jeg ikke overholder noen rigide debattregler, eller (skrekk og gru) kødder litt med deg i den vanvittig saklige tråden får du ha meg unnskylt.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    korstoget

Du mente vel Kor(p)stoget????

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Hehe :grin:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Må passe deg nå, ellers kommer en korpsmafioso på besøk og lager nye sementtøfler til deg

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På meg?? hehehe....

Han må svømme langt da!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig fantastisk hvor seriøst du klarer å ta dette
    :lol:

men jeg er jo mildt sagt barnslig, så jeg kjefter villig med! Ihvertfall når du lar deg provosere, herregud, hele poenget med tråden er jo åpenbart å herse med korpsfjotter, så mission accomplished!
    Som sagt, trolling blir mye mer effektiv når du ikke lar publikumet ditt vite at du troller. Det er bedre at de forlater diskusjonen i den falske viten at du faktisk mener det du sier. Det blir mer frustrerende for dem da enn hvis de får det bekreftet at du bare kødda..

Må da være skrekkelig lite stimulerende for deg å konversere med noen så lite opplyste som meg!
    Stimulerende? :lol: Slik jeg ser det, så gjør jeg dagens gode gjerning ved å å gi deg et par tips på hvordan å bli et bedre forumtroll. Det er opp til deg om du vil ta dette til deg eller ikke.

Dette var aldri noen saklig eller alvorlig debatt
    Well duh! Når du starter threaden med "død over korpsmusikanter" så gir du ikke mye rom for tolkning

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herr Eselskjender; jeg er redd hele poenget(eller mangelen på sådan) har unnsluppet din bevissthet fra begynnelsen. Og du ser litt for stort på det, men du må gjerne fortsette å kommentere hvert eneste ord jeg skriver.
    Samtidig er jeg jo litt forpliktet til å besvare kommentarer i tråden jeg på dramatisk vis startet for noen uker siden. Så kjør på du, ganske underholdende å se hvordan noe som åpenbart bare er rølp og tull kan irritere på seg andre!
    Men nå må jeg spille korpsmusikk og trance på anlegget mitt i det håp at det nå endelig skal låte skapelig, så takk for denne gang

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen årsak.

Till we meet again. (18. mai 2007)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feil by for min del, jeg skal holde fokus på å likvidere morgenprosesjonen her i Haugesund, men jeg skal sende ned en liten tropp for å levere ut stokkepryl til enhver korpsmusikant som våger seg ut i Stavanger

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i svarte...
    Så for å få god lyd i høyttalerne mine trenger jeg korpsmusikk og trance?!?
    Javel...men da kan vel du avskrives som limsniffer! Nuvel, har vært gøy å kjefte på deg
    ja, jeg er jo ganske nysgjerrig på hva slags musikk du skal høre på da?
    hehe, jo takk. har vært ganske så festlig å kjefte på deg også!
    hmmm.. moro å høre at du starter en liten fagforening mot korpsbedrivelse her, gleder meg til dere kommer til Sande.. lykke til!

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er alle liksom blitt venner nå...? :neutral: :wink:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    It's the miracle of Christmas!

Neida, jeg har startet ny thread nå.. så jeg regner med "me starte på'an igjen" der inne så lenge moderatorene er ute og nyter sommerværet

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle kommentere det i den andre tråden, men fant ut at det skulle ikke være meg som tok initiativet til ny runde :wink:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Er alle liksom blitt venner nå...? :neutral: :wink:
    Neinei, å ha venner blandt korpsfjottenen holder jeg meg såklart hevet langt over, skulle da bare mangle, men det kan virke som de mest ivrige syteskallene har innsett at de har skreket litt for høyt om noe de har misforstått, så for deres egen del ihvertfall er det god knall det!

Sitat Opprinnelig postet av - Hen -
    ja, jeg er jo ganske nysgjerrig på hva slags musikk du skal høre på da?
    hehe, jo takk. har vært ganske så festlig å kjefte på deg også!
    hmmm.. moro å høre at du starter en liten fagforening mot korpsbedrivelse her, gleder meg til dere kommer til Sande.. lykke til!
    Ute av limrusen eller? Ganske fabelaktig å påstå at man trenger korpsmusikk og trance for å få anlegget til å låte skikkelig, jeg får anta det var tull, for ellers...ja herregud, er grenser for hvor lite hjernen kan være i drift før en må legges i respirator liksom!

Nuvel, her i gården skys slike lyder fra helheim som pesten det er og erstattes med A Perfect Circle, Tool, Modest Mouse, The Vines, Sevendust, Slipknot, The Corrs, Guru Jazzmatazz, Beastie Boys, Audioslave, Diana Krall, Norah Jones, Depeche Mode, Blue Man Group, Cake, The Cure, Danko Jones, The Libertines, Electric Six, Weezer, Feeder, Ghostface Killah, The Herbaliser, HIM, Jem, Mew, Porcupine Tree, Muse, Non Phixion, Kent, The Ark, Placebo, The White Stripes, Rammstein, Rufus Wainwright, Silverchair, Pixies, Snow Patrol, System of a Down og det er vel omtrent alt jeg gidder å ramse opp i farten.

Har blitt noen hundre CD-plater etterhvert for å si det pent, og ikke en med noe i nærheten av korpsmusikk eller trance! Og anlegget låter på tross av dette meget bra! Uten i mitt tilnærmet korpsmusikkfrie liv må jeg si ting virkelig går veien om dagen. Ja, naturstridig, men noen må bryte med normen her!

Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    It's the miracle of Christmas!

Neida, jeg har startet ny thread nå.. så jeg regner med "me starte på'an igjen" der inne så lenge moderatorene er ute og nyter sommerværet
    Ahaja, så endelig tatt hintet eller bare gitt opp?

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •