Måndens DVD&Hjemmekino! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Satt å leste testen om audiopro sitt mini anlegg, det nevner Anfield ett eller annet om en fet fjernkontroll., Hva gjør jeg da???? jo jeg leter etter bilde av den selvfølgelig.. :???: Ingen bilde..

Hva om dere tar ett bilde av fjernkontrollen fremover ;-) Det snakkes alltid om fjernkontrollene og plusser og minuser men det mangler som regel bilde.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke bilde av den, men den er nesten identisk med den til Shanling CD-spilleren min (bortsett fra fargen) :
    http://charismaaudio.com/shanling11.jpg

Kan ta bilde av den om en uke, hvis det fortsatt er av interesse. Da skal jeg nemlig besøke min audiofile mor. :wink:
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Satt å leste testen om audiopro sitt mini anlegg, det nevner Anfield ett eller annet om en fet fjernkontroll., Hva gjør jeg da???? jo jeg leter etter bilde av den selvfølgelig.. :???: Ingen bilde...
    Synd at ikke fjernkontrollen kom med. På det bildet som er i bladet var faktisk fjernkontrollen linet opp på venstre siden av anlegget, men er desverre ikke kommet med i bladet. Sorry....

Legger det ved her, så du kan se. Både i sort og sølv. Ekstraservice på vegne av DVD & Hjemmekino.....;-)

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk til dere ! Dette kaller jeg extra service. Får håpe att ikke nattesøvnen går til spille,det var i allefall ikke ment som noe annet enn en konstruktiv tilbakemelding til skribentene .. :grin: Da jeg vet att de snoker rundt på avforum ved midnattstider. :wink:

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Synes bladet denne gangen hadde flere artikler som overlapper med L&B (dvs. gadgets og iPodhifi...).
    Synes egentlig det nesten hver gang. Fikk begge bladene samme dag, og kunne lese mye om de samme tingene i hvert av bladene. Greit at nyheter er "hot", men må man nødvendigvis teste samme modell HT f.eks. ?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal man ringe og sjekke med konkurrenten hva de tester da for å ikke få de samme produktene? god ide
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    skal man ringe og sjekke med konkurrenten hva de tester da for å ikke få de samme produktene? god ide
    Blir vanskelig det, men som leser blir en ofte sittende med dobbelt av en del ting. Men for all del, det er jo greit med en "second opinion" også. Ellers blir begge bladene lest fra perm til perm, og jeg tror ikke noen av abbonementene blir sagt opp med det første. :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PÅ side 65 JBL reklamen er det meg eller ser det som er under trekk der ut som en ny variant av "Jbl 250 Ti Classic Edition"?

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HenningHG:

http://www.hifi4all.dk/content/templ...=1205&zoneid=1
    http://manuals.harman.com/JBL/HOM/Owner's%20Manual/JBL_TL260%20OM_ENG.pdf

Danskene er tidlig ute vettu 18/3/06 er nyheten datert.

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Arrgghh, irriterer når det er feil i innholdsfortegnelsen.
    Ellers var bladet ok denne gangen, jeg savner egentlig bredere dekning. Hjemme hos repotasjene er jo det kjekkeste å lese, men ikke denne gangen tydeligvis.

K

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bladet var denne gangen et godt stykke ned på kvalitetsskalaen i forhold til de foregående nummerene. Jeg savner mere dybde i anmeldelsene og så må det bli slutt på å bruke produsentens bilder ref. JMlab electra BE m.fl.
    Bilde av front, bak og evt. fjernkontroll bør være obligatorisk.
    Det kan virke som om det er blitt kortere tid til å teste produktene, jeg legger også merke til at det er blitt veldig mange produkter å teste for noen av skribentene. Et slags karaktersystem må på plass, det vil gjøre bladet mere "brukervennlig" uten at det nødvendigvis blir sellout av den grunn.
    Er veldig bekymret for fremtiden til det nye bladet, D&H skriver at de ønsker å dekke et større spekter enn idag - det høres litt ut som lyd&bilde i mine ører.
    Et par forslag:
    -Messespesialer, egne bilag hadde vært kuult.
    -Hva med å ta kontakt med svenske og danske importører også, da hadde vi kunnet fått tilgang til et større antall produkter (slik dere gjorde med Halcro og SVS)
    -HTPC er fortsatt et uberørt tema, det samme kan sies for CRT og burde så absolutt rettes opp. Det finnes jo HTPC og CRT guruer her på forumet som sikkert kunne være villig til å sette ned noen ord på papir mot betaling.
    -Effektforsterkere synes jeg har fått veldig liten oppmerksomhet.
    -Litt kabeltester hadde også vært morsomt.
    -Det er fortsatt en god del skrivefeil og dårlige settninger, men dere blir bedre.

Kim

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •