Hva jobber du med? - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 15 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15
Viser resultater 281 til 290 av 290
    Newcomer Nadali sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er autorisert regnskapsfører og jobber i et lite regnskapsbyrå. Årsoppgjørene er ferdige og jeg kan bruke høstkveldene til å ta igjen litt musikklytting

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nadali
    Er autorisert regnskapsfører og jobber i et lite regnskapsbyrå. Årsoppgjørene er ferdige og jeg kan bruke høstkveldene til å ta igjen litt musikklytting
    Som revisor, så vet jeg litt hvordan du føler det

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    550
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt usikker på om jeg skal bli økonom eller ingeniør. Jeg er veldig interessert i teknologi, men ville IKKE like å LAGE teknologi..tror jeg.. Er veldig analytisk og svært nysgjerrig..liker å teste ting..lite kreativ..

Hva bør jeg velge..?

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John2100
    Fortsatt usikker på om jeg skal bli økonom eller ingeniør. Jeg er veldig interessert i teknologi, men ville IKKE like å LAGE teknologi..tror jeg.. Er veldig analytisk og svært nysgjerrig..liker å teste ting..lite kreativ..

Hva bør jeg velge..?
    Bussjåfør ?
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Trumpetguy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    806
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John2100

Hva bør jeg velge..?
    Dersom bussjåfør ikke virker midt i blinken så kan jeg absolutt anbefale en ingeniørrettet utdanning med sikte på å bli forsker innen tekniske fag. Der trenger du ikke LAGE teknologi, men har absolutt store muligheter til å ta i bruke nyeste nye av eksisterende teknologi mens du analytisk undersøker det som pirret nysgjerrigheten din. Noen forskere er kreative, mens mange slett ikke er det. De to typene utfyller hverandre i det yrket. Selv er jeg noenlunde teknisk kompetent (ingeniør), men uten den store kreative drivkraften. Jeg har imidlertid holdt en del ytterst kreative sjeler i ørene mens jeg har brukt teknologi så det koster etter for å få gjennomført forskningsprosjekter innen budsjett og plan.

Newcomer Sparegris sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle blåse litt støv av denne posten og dra den videre

ble faktisk ganske nyskjerrig på hva dere som ligger på topplistene på minHjemmekino og minHiFi^^,

Jeg går ut i lære til høsten som trikker (Skipselektriker) og når jeg er ferdig der ligger vel grunnlønnen på 6-700k så kommer jo selfølgelig alle de fantastiske tileggene også da

Men har man en hobby, samboer, barn og bare er 18 år så trenger man penger!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jaggu jeg ikke har svart her før. Jobber som miljøterapeut innenfor rus&psykiatri, utdannet vernepleier. Samt noen bi oppdrag for barnevernet, og er tilitsvalgt gjennom fagforbundet. Driver og tar etterutdanning i psykisk helsearbeid og tverrfaglig arbeid i helsefaget.

Newcomer Sparegris sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Tror jaggu jeg ikke har svart her før. Jobber som miljøterapeut innenfor rus&psykiatri, utdannet vernepleier. Samt noen bi oppdrag for barnevernet, og er tilitsvalgt gjennom fagforbundet. Driver og tar etterutdanning i psykisk helsearbeid og tverrfaglig arbeid i helsefaget.

Høres spennende ut!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, både og Men stort sett spennende, lærer like mye om seg selv som andre mao jeg er ikke rett på en flekk:twisted:

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Oi, høres meget spennede ut, jeg har selv jobbet mange år for barnevernet, og har i min utdannelse menighet\barne og ungd. ped vært innom mye av det du jobber med. Men nå har jeg viet hele mitt arbeidsliv til piano.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Side 15 av 15 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •