Hva jobber du med? - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 15 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 290
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Offentlig sektor

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Utdannelse og jobb: Siv. ing. innen offshoresikkerhet.
    Familie: Samboer og 3 barn (tvillinger på 4 år og minstemann på 2.5 år).
    Hjemmekino: Er helt i startfasen. Har kjøpt inn utstyr og arbeider med kjellerstua for øyeblikket.
    Update: Fikk ny jobb denne uka. Etter over 10 år hos samme arbeidsgiver så skifter jeg jobb tidlig neste år til et operatørselskap. Gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For tiden IT-student ved Høgskolen i Molde, ved siden av dette jobber jeg som nattevakt ved et av byens hoteller. Sitter også som daglig leder, teknisk ansvarlig og plateselskapkontakt (noe som fører til en mengde gratis skiver til gjennomlytting, dog av veldig vekslende kvalitet) ved den lokale studentradioen (http://www.radio-px.no).

Fra før av har jeg tre år ved NTNU Dragvoll, primært kantinefag, og en del års fulltidserfaring som hotellresepsjonist bak meg.

Edit: Kommafeil

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Studerer teologi, og er ferdig prest til jul Ellers jobber eg ved siden av i psykiatrien. Tar og videreutdanning i psykoterapi.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Update: Fikk ny jobb denne uka. Etter over 10 år hos samme arbeidsgiver så skifter jeg jobb tidlig neste år til et operatørselskap. Gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer.
    "utfordringer" høres så ungt og fremadstormende ut :?
    Jeg ble for noen år siden jobbmessig "oppgradert" til senioringeniør - altså gammel og ubrukelig.
    For å si det på en annen måte: hver dag er en ny dag mot AFP (for de som vet hva det er).

Newcomer Kakemann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "jobber" mest som elev på VKII Musikk, skjønt jobbing blir det vel heller lite av :lol: ... ellers har jeg ca 18% stilling som gitarlærer (200kr/timen )

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Automatiker lærling. Bare ett år igjen nå

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ny her på forumet, og hiver meg inn i generell chit-chat..

Utdannet BSc(Hons) produktdesigner i det store utland, jobbet litt i det store utland med design, og fikk designpris med meg hjem, hirr.
    Tegner streker (og sirkler) hele dagen lang! hehe.

Får betalt for å tegne nye instrumenter og leke med plastelina, tannhjul og titan etc hele dagen (new product design and development).
    Toppen av lykke.

Har nylig blitt minusmillionær...ny leilighet...jippii, der nytt lyd og bildeanlegg kommer opp...sjekk ut min hjemmekinolink under.
    Har....av alle ting...Gresk samboer, som er interiørarkitekt, så dere kan vel sikkert tenke dere diskusjonene vi har om plassering av utstyr i hjemmet.

Er ikke Bergenser...er innvandrer fra Skien.

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jobber i eit lokalt data firma. Jobber med alt innen IT, salg, reperasjoner, oppgradering , nettverk, trådløs breiband, programmering (Delphi, C++, access, SQL etc...) Web design/programmering. På "fritiden" driver eg på med data!!!.... :-) Driver å programmerer shareware spill (www.warblade.as) og diverse andre freeware og shareware program.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Warblader
    Jobber i eit lokalt data firma. Jobber med alt innen IT, salg, reperasjoner, oppgardering , nettverk, trådløs breiband, programmering (Delphi, C++, access, SQL etc...) Web design/programmering. På "fritiden" driver eg på med data!!!.... :-) Driver å programmerer shareware spill (www.warblade.as) og diverse andre freeware og shareware program.
    Da kunne du kanskje ha hjulpet meg med en liten makro funksjon i excel da

Newcomer bergan01 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rema på meg

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste har sikkert fått med seg at jeg har byttet jobb og er over-sjefs-slave i Midgard Audio AS. Jeg har nå også en under-sjefs-slave som jobber for meg 8)

Newcomer WildRover sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HAHA

Yrke:
    Elev/Tungeskjærer!

Er bare 15 da :P

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får slenge meg på jeg også. Ble ferdig med vidregående ifjor på Forskningslinja på Lillestrøm VGS. fordi som ikke vet hva det er så er det en linje som bare er på Lillestrøm vgs hvor man har matte, fysikk, Kjemi, teknologi og forskningslære, altså ekstra masse realfag (faktsik for mye for den norske stat). Siden inntaks datoen og en tur til england kræsja i fjor så ble det ikke no skole på meg i fjor, så vi prøver i år istede. Det blir nok elektronikk ingentinggjør på ntnu, så får vi se ossen det går. Ellers driver jeg et egent firma som jobber for Sound Pressure i Lillestrøm, hvor jeg gjør alt fra å selge, bygge, reparere og ikke minst leke med masse stereo anlegg i alle former. der har jeg vært i snart 3 år etter å ha blitt komandert til å jobbe der. Før det jobba jeg på din sykkel på Lillestrøm/strømmen og var lydteknikker på diverse arrangementer. Har egentlig jobba masse siden jeg var 13, så egentlig liker jeg å jobbe mer enn å gå på skolen og går der bare fordi det kanskje er lurt å få med seg litt utdanning. Bare jeg kan ha det litt gøy på skolen er jeg fornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg jobber i et lydstudio i Oslo og det har jeg gjort siden i fjor sommer. Der tilbringer jeg dagene som 'teaboy' og co-pilot, samt at jeg gjør en del enkle jobber og jobber med lav prestisje. I tillegg tar jeg av meg alt av taleopptak.
    Null utdannelse (jobben fikk jeg mest pga av en god porsjon flaks, plystring i gangene og mange hjemmesnekra cd'er) men jeg jobber med et par karer som jeg håper lærer meg nok til at jeg ikke vil savne noen skolegang.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en fortid som løvetemmer i Circus Merano, men jobber nå som Ninja i et hemmelig vaktselskap som jobber med oppklaring (spaning) i Nokas saken.....

Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jobbet med telefon salg men nå er jeg arbeidsledig!
    er ikke mer enn 17år da så har nok med skolen!

Newcomer Piit sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, jeg jobber med litt av hvert. Fører regnskap ++ for bedriften til faren min for å få litt praksis til studiene mine. Har også en del timer i måneden på den lokale Esso-stasjonen.
    Dessuten driver jeg et firma som driver med diverse webutvikling sammen med noen kamerater. Tar dog ikke ut lønn her enda. (Kjekt med solid økonomi når vi blir AS.) 8)

Newcomer Mr. Digital Drive sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halloen...
    Jeg jobber som lærer... har vært det i 11 år nå.... ikke akkurat så lukrativt.. men, men.. trives sinnsykt godt som lærer... gikk opp 50.000 i lønn for 3 år siden.. og det hjalp....

Har vært litt heldig og arva en del... ellers hadde jeg ikke hatt råd til et slikt anlegg... da hadde det blitt et jamo.. et eller annet hos Elkjøp :cry:

Har også et feriehus jeg driver på å restaurere... så da er det ikke noe problem å få pengene til å gå.... :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innflytter til Bergen, har bodd her i snart 3 år og trives godt

Jobber med å optimalisere websider for søkemotorer, samt diverse andre web relaterte ting

Holdt på med hjemmekino i snart 15 år eller så Bor pr i dag i leilighet bare så ikke det helt store nå, men på jakt etter enebolig og da skal ting ordne seg håper jeg

Side 10 av 15 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •