Tror junior blir teknofil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tror junior blir teknofil

Følgende hendte da jeg og Jonas(4 år) så på barne tv i går. Plutselig ble skjermen svart hvorpå Jonas sier: Det lyser jo fortsatt blått(lysdiode som indikerer på)så den er jo ikke av? Nei svarte jeg;jeg skjønner ingenting jeg?Hvorpå Jonas svarer:kanskje du satt deg på fjernkontrollen pappa?
    Oppvakt sønn;men er det riktig at man skal bli så sarkastisk når man kun er 4 år?

rettet for skriveleif

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glup guttunge ja! Utrolig undervurderte små barn ofte i den alderen!

Litt OT:
    Hadde et bilde av en kompis med skjegg og krøller, og et bilde der han var helt barbert, både skjegg og på hode.

Ei lita vi passte på såg først ene bildet, det er Knut sier eg, så gikk d ei stund, så neste bilde der han var barbert, se, der er knut sier emilie! Jeg kjente han knapt igjen selv.... Ingenting var likt! Da var hu rundt 4 år gammel...

Så du skal ikke se bort ifra at når han runder ti så har han mer peiling enn deg på alt du har av utstyr hjemme! Så må du spør han om hjelp når ting ikke fungerer!!!

Det blir tider det!

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.

Leste i en tråd på et nettsted for foreldre at yngstemann på 2 måneder elsket å ligge på ryggen og se på den takmonterte projektoren i stua... Virket som mora fryktet at guttungen skulle arve farens teknofile legning. ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •