Også rariteter i DigitalWorld

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Også rariteter i DigitalWorld

Hvorfor bare klage over rariteter på trykk i Lyd&Bilde og DVD&Hjemmekino når DigitalWorld prøver å fortelle om alt de ikke har skjønt.

Om Philips DVDR3300 fra en test av 4 harddiskopptagere:
    "En meget positiv ting som vi ikke finner hos de andre opptagerne, er muligheten til å ta opp flere programmer samtidig. Personlig så hadde vi vel klart oss med færre, men hvorfor la seg avspise med noe mindre enn det beste? Du går ikke glipp av mye med denne funksjonen."
    "Vi er særlig begeistret for muligheten til å foreta åtte opptak samtidig. Personlig er jeg villig til å ofre mye for nettopp denne funksjonen. Her får du mye igjen for pengene."

Om Sony RDR-HX510 fra en test av 4 harddiskopptagere:
    "Vi liker komponenttilkobling, men skulle gjerne hatt Philips mulighet for flere opptak samtidig."

Funksjonen er sikkert grundig testet. ;-)

Om Toshiba FF1 LED-projektor:
    "At den er basert på LED betyr at det ikke er noe lampe i den. Her har hver piksel sitt eget lys."

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    -Akkurat denne rariteten (Philips opptakeren) var på trykk også i Lyd&Bilde - kanskje de tok den derfra.
    Forklaringen var visst en litt rar formulering på Philips sine websider, angående muligheten for å programmere inn åtte opptak fremover i tid (altså ikke samtidige programmer, som de trodde).

Nå trodde jeg forsåvidt at man i en test faktisk testet produktet, og ikke kopierte/limte inn fra web og oversatte etter beste evne... Det kan jeg faktisk klare selv, for så vidt jeg vet har jeg tilgang til internett.
    Spesiellt når man finner en egenskap (tror man) som virkelig skiller produktet fra de andre i testen, hadde ihvertfall jeg hatt lyst til å teste akkurat den egenskapen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •