Forumtreff i Trondheim (dato:19.08.06 eller 02.09.06)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active langbein sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forumtreff i Trondheim (dato:19.08.06 eller 02.09.06)

Lurer på om det er noen interesse for et forumtreff i Trondheim for eksempel den 19.08.06?
    Siden jeg skal flytte tilbake til Trøndelag, og er redd for å få abstinenser kan jeg ta på meg å arrangere treffet. Jeg har allerede begynt å tenke på program og vil komme tilbake til det litt senere.
    Siden jeg ikke har bodd i Trøndelag siden 1994 kan dere også gjerne komme med tips til et sted vi kan gå og spise/ta en øl etter ”demorunden”

Foreløpig påmeldingsliste

-Langbein

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Im In! Det eksisterer en gammel tråd, der et slik treff var under planlegging, men jeg tror den døde ut. Tonart, HFCK, og Hifiklubben er vel verdt et besøk kanskje..

Den gamle tråden er her: http://avforum.no/forum/generell-chitchat/26005-av-walkabout-trondheim.html

-Langbein
    -gix

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regn med meg! Så da blir vi tre ihvertfall. Når det gjelder mat så kanskje Frati?

rs_banditt

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert Rs_bandit.

Har vært i kontakt med Tonart, så der blir det nesten helt sikkert noe opplegg der.
    Skal også sjekke mulighetene om å få en demo av 4K projektoren til sony, da jeg har noen kontakter som muligens kan ordne det. Kommer tilbake med mere info etterhvert.

-Langbein
    -gix
    -rs_banditt

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg foreslår å legge treffet til den lørdag den 28, altså en uke etterpå. :-) Jeg tror flere av skolene ikke begynner på igjen før den 21.

Andreas

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gix
    Jeg foreslår å legge treffet til den lørdag den 28, altså en uke etterpå. :-) Jeg tror flere av skolene ikke begynner på igjen før den 21.

Andreas

Du mener vel lørdag den 26 aug, men da er det forumtreff i Oslo og man bør helst unngå og arrangere treff som sammenfaller med planlagte offisielle avforumtreff. ( les første innlegg av Lyngren i denne tråden: http://avforum.no/forum/generell-info-/28286-info-avforum-offisielle-treff-2006-informasjonstr.html )Pluss at jeg har tenkt meg nedover på det treffet :grin:

Har også forandret overskriften, og tror vel kanskje at 2. sept. er en bedre dato. Dette kan vi besteme nærmere senere etter at vi vet hvilke nye produkter som blir lansert, og når de er tilgjengelige for demo. Kommer da tilbake til en endelig påmeldingsliste ;-)

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av langbein
    Du mener vel lørdag den 26 aug, men da er det forumtreff i Oslo og man bør helst unngå og arrangere treff som sammenfaller med planlagte offisielle avforumtreff. ( les første innlegg av Lyngren i denne tråden: http://avforum.no/forum/generell-info-/28286-info-avforum-offisielle-treff-2006-informasjonstr.html )Pluss at jeg har tenkt meg nedover på det treffet :grin:

Har også forandret overskriften, og tror vel kanskje at 2. sept. er en bedre dato. Dette kan vi besteme nærmere senere etter at vi vet hvilke nye produkter som blir lansert, og når de er tilgjengelige for demo. Kommer da tilbake til en endelig påmeldingsliste ;-)
    26, var det jeg mente ja. Men jeg ser nå, at det ikke går. Jeg var ikke kalr over at det offisielle treffet var den dagen :-)

Men som du sier. Dato kan man komme tilbake til senere.

Andreas

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av langbein
    -Langbein
    -gix
    -rs_banditt
    -Sonus
    Jeg er med, selv om Hi Fi har tatt litt baksete i det siste. Bilstereo som tar mye tid for tiden

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •