Engstelig- Blir ikke kvitt bilen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Engstelig- Blir ikke kvitt bilen

Har lagt ut bilen min for salg, men null respons så langt.

Noen interesserte?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7082063

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først.. nei takk

Vet akkurat åssen det er med dårlig respons på bil. Sleit skikkelig sist og måtte gå vesentlig under markedsverdi (pga tidspress ved flytt).

Har du prøvd autodb.no, Motorbørsen og de andre?

Intermediate drkaos sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit nok at det er en god bil til en kurant pris, men om det haster må du smøre deg med tolmodighet. Det er nemlig kjøpers marked, og har vært det en stund...

Lykke til!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til, det ser ut som en kurant bil da!

Det er ikke alltid lett, utrolig mange biler der ute..

Mvh

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, ligger på Auto- og motorbørsen, samt autodb. Får senke prisen i morgen, og se hva som skjer... Sukk...

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du burde kanskje vurdere å legge ut noen flere bilder, det er det første jeg ser etter ved bilannonser på nettet. annonser uten eller med små/dårlige bilder hopper jeg over..

det ene bildet som ligger der fungerer ikke, men det er kanskje bare hos meg (?)

ville prøvd å skrive litt mer info om bilen, hva har den blitt brukt mest til (motorvei, bykjøring, skogen ) etc. og gjort det så oversiktelig som mulig. ikke skriv ting som ikke nødvendigvis er negative, men som ikke er positive heller, f.eks "vinterkjørt" heller ikke mot det positive såfremt det ikke står "ikke vinterkjørt"

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vito
    du burde kanskje vurdere å legge ut noen flere bilder, det er det første jeg ser etter ved bilannonser på nettet. annonser uten eller med små/dårlige bilder hopper jeg over..

det ene bildet som ligger der fungerer ikke, men det er kanskje bare hos meg (?)

ville prøvd å skrive litt mer info om bilen, hva har den blitt brukt mest til (motorvei, bykjøring, skogen ) etc. og gjort det så oversiktelig som mulig. ikke skriv ting som ikke nødvendigvis er negative, men som ikke er positive heller, f.eks "vinterkjørt" heller ikke mot det positive såfremt det ikke står "ikke vinterkjørt"
    Bilder er jo iofs greit og ikke noe problem, men det er begrenset hvor mye man får skrevet pga plassrestriksjoner. Hva slags bilde mener du skal til for at det skal fungere?

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    standardbilder er veldig greit, forfra, bakfra, fra siden, skrått forfra, skrått bakfra. et par interiørbilder også med. jeg tror du tjener litt på å skrive hva bilen har vært brukt til, om ikke annet enn at du skriver "bykjørt" el.l.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg ser for meg når det er snakk om så nye biler, er at en eventuell kjøper kjenner til bilen. Det er vel svært sjelden snakk om impulskjøp i denne prisklassen. Men det er jo mulig jeg tar feil. Skal få tatt noen ekstra bilder, det skader jo ikke.

Det har vært nesten 300 visninger på Finn, så det må jo være noen som er interesserte.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor lenge har den ligget ute for salg? Som flere nevner, det er kjøpers marked. Nå vet ikke jeg hvordan det er med andre merker men flere bmw-eiere jeg snakket med når jeg skulle bli kvitt min hadde brukt opptil 6mnd for å få den prisen de ønsket :?

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    impulskjøp eller ei, bilder og god informering er veldig viktig; særlig bilder.

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere bilder som nevnt, og både fra inni og utsiden ;-) Og som nevnt av noen andre får heller jeg ikke til å se det bildet som er lagt ut viss jeg trykker på det.

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flere bilder ja, og fjern "Selges rimelig ved hurtig avgjørelse", dette kan virke litt negativt. Pris blir diskutert uansett når det er noen som ser på den.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å la en butikk selge den da? Jeg fikk selv MB Auto på Minde til å selge min bil for en stund siden, tror det var ca 15000 de tok for det (en bil som var i ca samme prisklasse 290k)

Jada, 15000 er "mye" kanskje, men sett fra en evt kjøpers ståsted er det ofte litt tryggere å kjøpe fra en forhandler, med tanke på garantier etc (Så nå på annonsen at du hadde bruktbilgaranti allerede, så mulig at det er mulig å presse prisen på kommisjon ned)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •