Hvem er vi??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 36

Tråd: Hvem er vi??

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Hvem er vi??

jeg startet en slik tråd på et annet forum med stor suksess, så jeg prøver her også...

Jeg heter Morten, er 32år, er gift med Cecilia (vi har 13 år sammen), som er 30 år, vi har 3 gutter sammen på hhv. 7, 4 og 2år, og er bosatt på Jæren. Jeg jobber fortiden i Smedvig Offshore, og etter 8 år offshore fikk jeg tilbud om jobb på land som driftingeinør for en av smedvigs rigger offshore, og i og med at vi har småbarn passet det seg bra å gjøre dette i en periode. men må innrømme at jeg savner fritiden fra offshorejobben (jeg skal ut igjen om et år ca,)

vi har i dag et "husbank" hus på 150 kvm, og er nå på jakt etter noe større, med både plass til hjemmekino og 3 barn
    Jeg har en stor lidenskap i alt som er kult enten det heter elektronikk, hi-fi, data eller bil. noe kona ikke alltid setter like stor pris på da dette stort sett er dyre hobbyer, men hører ikke noe klaging når vi ser på serier eller filmer på PJ

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Magne her, 23år har samboer (hatt i 6.5år) og ei datter på 5. Jobber som Ambulansepersonell i Lom/Skjåk.

Har hatt interesse for Hi-Fi siden 10års alderen, men har blitt lite av det de siste 5årene pga barn/studier og flytting. men har nå slått meg ned i utkanten av Stryn og eiger hus på 240kvm fra -30tallet med 20kvm kino under planlegging.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble intressert i GROM hifi første gangen jeg satte meg ned skikkelig foran onkel sitt anlegg bestående av et par Willson Watt høyttalere og mener da han hadde EC elektronikk. Da var jeg vel kanskje 16-17år, hadde iallefall selv gjort "stor" investering i CV E-315 og en Sherwood forsterker sak . E315 hadde sykeste bassen .

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Musikk på hjernen.

Har vel hatt musikk på hjernen fra 8 års-alderen. Begynte å spille piano, fortsatte med trommer. Hadde min første betalte spillejobb som 12-åring. Siden har jeg holdt det gående. "Høydaren" er vel konserten med Jethro Tull, der jeg var med Mr. Anderson og sang "Songs from the wood".I det siste har det blitt betydelig roligere pga tinitus.
    Fikk min første stereo i 12 årsalderen. Plastikk kalles det vel. Kjøpte mitt første skikkelige stereoanlegg for 4 år siden, og siden har det bare blitt mere. Grunnen til at det gikk så lang tid er vel at jeg var mettet på musikk fra "live"-biten av livet mitt. Har nesten ikke hatt tid til å sette meg ned for å lytte heller. Har selvsagt arvet div. utstyr fra venner og slekninger som var reparerbart, og flikket det til sånn at det har vært ok som stereo.
    Anlegget mitt er nå så bra at jeg er ganske fornøyd. Blir sikkert noe nytt etter som åra går. Har også en tålmodig samboer som jeg traff i min "aktive periode". Hun har merket at jeg er mere hjemme, og så lenge jeg skylder på anlegget er det bare å kjøpe, (hun vet ikke prisen nei!). Har også en liten datter på 2mnd og 4 dager. Vakker skapning må jeg si. En ting vil jeg bare si, stakkars svigersønn! Her stilles det krav. Ikke til anlegg, men både musikksmak og attitude skal evalueres. Good luck! :twisted:

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei

Thomas heter jeg. Samboer med Hanne Marthe i 6 år, har en sønn på 2.5 år. Jobber som Lageransvarlig på norges (nordens) største lager innen tekstil profilering og gaveartikler.Bor i en enebolig i skien. Vi liker begge en god film i kinorommet.:smile:

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jan her :-)

Bor i hybelleilighet i Bodø, dessverre uten samboer. Så det blir meg og anlegget :-p Kommer oprinnelig fra Tr.heim, men måtte flytte hit for å gå skole (Flyfag).

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marius her
    Er 16 så jeg bor hjemme enda. Går på skole i Namsos (Elektro)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei! Ståle her!

Jeg er 32år,gift ,2 barn på 6 og 3 år, bor i enebolig som er for liten,så byggesøknad er innlevert. Må ha eget rom til alt stashet!! Er utdannet innen bilfag,men jobber hos en stor Verktøy/jernvare grossist på Heimdal,som serviceteknikker. Driver ellers med alt innen hifi og bilstereo, reparerer det meste som forsterkere, høyttalere osv. Mye av fritida går med til lytting av musikk og filmtitting, bytter utstyr veldig ofte, og synes det er skikkelig morsomt å teste forskjellige høyttalere osv. Bare i år er det vel 7ènde paret som er dratt hjem. Ellers må jeg vel si at jeg er velsignet med en skikkelig grei kone, hun har faktisk aldrig klaga på alle de store og små boksene, høyttalerene og alt annet som står overalt i huset og garasjen!!!

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo Andrè heiter eg. 20 år og samboer. Bor i leilegheit som ikkje er veldig svær(ok størrelse for mitt budsjett) men som allikavel rommer ein integrert kino i stua vår på 23 kvadrat. Jobber på TT Multi, ei bedrift underlagt Tema Trading konsernet, som lager baderom/kjøkkeninnredning. Er også sjef for ungdomsklubben i Sykkylven som eg starta.

Newcomer Nadali sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1979-mod, bor i Bergen, er student og jobber som personlig assistent på deltid. Har samboer (i 4 år). Bor på Nordnes, ikke så langt fra Hifi-klubben, så jeg er en flittig vindus-shopper :smile: Min student-tilværelse tillater ikke at jeg har det råeste av utstyr, men er ganske fornøyd med det jeg har fått til så langt alikevel.

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 77 modell ble sammen med kona i mai 2005 og er nå gift med henne vi giftet oss i oktober 2005. ingen barn heldigvis. Hun trenger mer utdanning før den tid kommer. så hun er skolejente. Jeg er uføretrydet pga sykdom. Vi har dessverre mesteparten av verden mellom oss. Jeg i norge hun på filippinene. Men jeg kommer meg vel snart ut av dette nisselandet til ett bedre land. Ett land med mer varme og ingen snø. Hater denne hvite dritten.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig at noen har 2,4 barn egentlig.. lurer på hvordan de ser ut.. Bolle i ovnen?

Active mons_ivar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Utrolig at noen har 2,4 barn egentlig.. lurer på hvordan de ser ut.. Bolle i ovnen?
    hehe, det er jo 2,4 barn som er gjennomsnittet i norge da

Newcomer theom sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

22-årig student. her. Samboende i Kristiansand på 3. året. Opprinnelig fra Nesodden utenfor Oslo. Har stor interesse for hifi/hjemmekino som desverre blir mer og mer undertrykket. Har akkurat flyttet til ny leilighet, så se min hjemmekino mot slutten av uka, så skjønner du hva jeg mener..

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Barco i stua, er singel!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Heisann!

Er da en gutt på 17 år, om ikke lenge 18. Bor hjemme hos foreldrene fortsatt, lager forøverig et dedikert hjemmekino rom i kjelleren, så å bo her er ikke så ille som en skal tru likevel. Jobber som selger på Expert i Stokke, og går VK1 elektronikk i tønsberg, trives godt med alt den linja kan tilby. For snart et år siden kjøpte jeg min første forsterker, en Nad fra Hifi Klubben. Etter det har det bare ballet seg på med både gode og greie produkter for både lyd og bilde. Sivilstatusen er forøverig singel, noe som kanskje er greit da en har tid til interessen ol.

Mvh
    Ole Magnus

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Thorstein her. Gift, far til to gutter 8 og 4 år. Er i starten på en (evigvarende?) oppgradringsfase, men tar det litt rolig, håper på sikt å kunne ha et eget rom i kjelleren til AV. Med unger i huset er det begrenset hvor ofte far kan fyre opp :sad:

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er Morten, bor i Kjellern hos mor og far enda.. Har kjæreste vi har vært sammen i snart 2 år så hun flytter vel inn hos meg snart

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei kent-are her, 18 år og singel, og det er greit! Da får man tid til både hifi og paintball, skole og jobb. går vk1 Tømerfag og jobber på Rørvik Bygg AS. har likt lyd siden 14års alderen. åja bor hjeme enda, ENDA skal flytte :wink:

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    24 år, automatiker, jobber i statoil på statfjord C. Skal studere Automasjonsingeniør fra høsten av. Forlovet og skal gifte meg i sommer! Det blir helt klart dette årtusens høydepunkt so far!!

Edit: Gift!

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •