Hvem er vi?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36

Tråd: Hvem er vi??

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er 37 og er gift med Linn på 27. Sammen har vi Leander som er litt over 10 uker. Vi flytter i nytt hus om ikke lenge, og da blir det innredet hjemmekino! Tidligere har jeg bare hatt sånn billigstereo, så det jeg har nå er virkelig en oppgradering.

Jeg jobber med switching, routing, firewalls og slikt.

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sigurd her.
    Er 15 år og bor hjemme hos mamma og pappa. Kinoen har jeg oppe på gutterommet. Har ikke noe jobb for tiden så oppgraderinger blir det lite av

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lolle!

Lars olav fra fredrikstad 34år i mai gift i 7år bor i enebolig på 320kvm.
    har holdt på med HK i snart 15år
    kjører tankbil å har fri hver 4uke noe som gjør at "mor" er på jobb og jeg har formidagene til rådighet til lyd og bilde!
    ho er ikke like glad i dundrene lyd men ser gjerne en god film hvis det byr seg!
    storkoser meg med hk har dette i eget rom som er dedikert til dette formålet!
    har forøvrig en peiseetue på 45kvm som vi har fullsiz biljardbord, samt bar i stua så vi liker oss mest hjemme med gode venner!!
    er noen i nærheten så ta gjerne en tur innom!!
    livet er herlig dere :grin:
    http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/lolle

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Per Anders, 23år.
    Nyutdannet vernepleier/miljøterapeut
    jobber i et psykiatrisk bofelleskap med ymse andre oppgaver utenfor basen.(rus, etc etc)

Hatt interessen for hifi siden jeg var liten, arvet hobby etter far og onkel.
    Driver også med lydibilen, men stort sett er interessen der om vår og sommeren, resten av året er det lyd i hjemmet som er hovedinteressen.
    Nylig blitt hektet på fiske mer spesifikt ferskvannsfiske. Så det spørs om lyd hobbyen må finne seg i å dele økonomien med litt stenger og sluker.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg er 37 og er gift med Linn på 27. Sammen har vi Leander som er litt over 10 uker. Vi flytter i nytt hus om ikke lenge, og da blir det innredet hjemmekino! Tidligere har jeg bare hatt sånn billigstereo, så det jeg har nå er virkelig en oppgradering.

Jeg jobber med switching, routing, firewalls og slikt.
    Jeg er blitt 38, Linn er straks 28 og Leander er snart 8 måneder. Vi er kommet vel til rett i nytt hus, og jeg har fått min hjemmekino. Den blir selvfølgelig aldri ferdig, men den blir bedre og bedre. Jeg har ikke byttet jobb, men jobben har byttet navn og sted. Jeg jobber i Oslo.

Skulle du få lyst til å invitere deg selv til en kikk på min kino, eller meg til en kikk på din kino, så må du hive deg på PM. Selv om jeg ikke har tenkt å bytte ut noen komponter med det første betyr ikke det at jeg ikke har lyst til å følge litt med, og venner (audiofile/kinofile/andre) får en jo aldri nok av.

Kanskje det bor noen i nærheten av Ski som også har små barn? Betrakt dette som en kontaktannonse! :lol:

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg heter Jan, 32 år fra Trondheim. Samboer på 6. året med Anne, 26 år, fra Køln i Tyskland. Vi bor i Maastricht, Nederland, hvor vi begge jobber som flygeledere i en europeisk organisasjon som heter Eurocontrol. Noe som jeg liker mest med jobben er at vi jobber skift og dermed har fri når andre må jobbe, og omvendt. Kommer godt med når man bor i verdens tredje tettest befolka land. Forøvrig føler jeg nesten at vi bor i europas navle da det er så lett å reise rundt her.

Ingen barn, men har nettopp kjøpt hus med 5 soverom :wink: (etter 2 års leting) og plass til hjemmekino i kjeller :smile:

Er mere interesser i hjemmekino enn stereo. Andre interesser er reising, dykking, trening, data og biler, tar en tur til Nürburgring i ny og ne.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sveinung, 18 år! bor hjemme hos far. Skal gå allmenfaglig påbygning til høsten. Planer om å bli sjåførlærer! (Tror dette er et unormalt ønske!?)
    Glad i å sykle, jogge og holde meg i god form.

Har begynt så smått å bli interessert i det som har med lyd og bilde å gjøre, men er fremdeles veldig uviten

Akurat nå venter jeg på min kjære sjåfør som skal frakte meg til storåsfestivalen! Skål!

Værsegod neste!

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Har Barco i stua, er singel!
    Har 21" sub i stua, er singel!

-rart det der...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 27 og et halvt år gammel, ungkar og helikoptertekniker.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 25 år gammel, jobber i hotell bransjen.., type nattevakt.. Singel..
    Opprinnelig fra Mo i Rana, men bor- og jobber nå i Buskerud kommune. (Østlandet)

Har ingen barn som jeg vet om, men skal nevnes at jeg tilbrakte ett år i sjøforsvaret.... :?

Newcomer Piit sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Petter her. (Piit - Pete - Petter) Jeg er 20 år og jobber som Assistant Site Manager (eller nestleder, om du vil) på Esso OTR. Kjøpte meg leilighet for et halvt år tilbake, hvor jeg har hjemmekinoen integrert i stua. Singel, men stortrives!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er 38 år, gift i 12 år, og har ei jente på 4 år.
    Jobber som salg/servicemedarbeider i Widerøe på Torp flyplass i Sandefjord.

Hifi interesse fikk jeg vel en gang tidlig i tenårene, da en kamerat kjøpte et rack (som var vanlig den gang). Jeg hadde lyst å kjøpe anlegg jeg også, men ville gjerne sette meg litt inn i ting før jeg kjøpte. Og leste et blad på biblioteket, der en kar fra NRK ga en del råd. Tror bladet het TREFF. Vel, jeg leste og leste, og ble litt hekta. Og siden det har det bare vært sånn.

Kona er veldig grei som lar meg ha så mye rart utstyr i stua. Store høyttalere, og en sub som er noe større enn normlt. Men ingen protester fra kvinnefronten. Hun er glad i musikk selv, og det hender faktisk at hun drar virkelig på når hun spiller selv.

Hun synger gospel musikk (er fra Barbados i Karibien), og bruker anlegget nesten like mye som meg. Hun sang tidligere i Brooklyn Tabernacle Choire, som er et av USA`s mest kjente gospelkor.

Ellers har jeg hatt mye utstyr gjennom årene selvfølgelig. Electrocompaniet, Tandberg, Denon, JBL, KEF, B&W, Pro Ac, Luxman, Mission Cyrus osv osv.

Jeg har nettop startet et prosjekt som jeg gleder meg veldig til å drive med i årene som kommer. Så langt unna hifi man kan komme. Les mer på www.maao.no

Hilsen
    IMM

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jens her! Er 17år, går på elektro. Bor hjemme, å jobber på en trelast!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    29år samboer(nesten 6år) Har vært HI-FI frelst siden 13-14års alderen. Men pga økomomi, så har det ikke blitt gjort noe innkjøp hos meg. Jobber som bilmekaniker i komunen. Skal på jobb interjuv på Mandag Håper eg slipper å jobbe som mekaniker lenger.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har svart i en lignende tråd før, men shit-au...here goes.

Er 38 år og har tre barn på 6, 6 og 5 år. Dvs. hektisk. Er kun fortsatt samboer og trives med det. Er redd for å binde meg...

Har brukt 18 år av livet på skolebenken og har etter det jobbet 12 år. For tiden heves lønna i "oljå". Firmaet jeg jobber for har 103.000 ansatte, men er små i Norge.

Sykler og løfter vekter for å få enda mer overskudd til hus, hobby, fritid og jobb.

Liker å finne alternative løsninger. Kan vel kalles kreativ, analytisk og litt lat...

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er 21 år og student. Skal begynne på andre året på en linje som heter mekatronikk på høgskolen i Grimstad. Har ingen dame å ta hensyn til ;-).

AV-interessen min startet egentlig for fullt for et år siden. Hadde fra før av et "alt-i-ett-annlegg" og fikk (etter å ha lest for mye her) lyst til å kjøpe meg en SVS (off, da ble det SVS nevnt her og ja). Men siden mitt "alt-i-ett-annlegg" manglet det jeg trengte av innganger/utganger ble jeg nødt til å kjøpe alt som løskomponenter. Anger igrunn ikke så mye på det, men for en student uten inntekt er selvsagt femti laken mye å bruke på HK. I år har jeg dog planer om å ta det litt roligere (helt til oppgraderingsspøkelset kommer og tar meg :-?)..........

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •