Kjerringa krever halvparten av høyttalerne! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En ting er å gå over til unkarsstatus... Damer er det nok av. Er vel ikke så farlig om bilen blir rappa heller...

Men at noen tar anlegget ditt.... ditt eget anlegg! Bare tanken på slikt kan ta knekken på hvem som helst.

Lykke til i en tung stund - vær real med tanke på deling - men ikke gi noe ved dørene - det vil du angre på senere.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Har vært gjennom noe av det samme selv. Et meget godt råd: Her er det småpenger det er snakk om. La henne få det hun vil av høyttalere, og andre ting. Gjør ting etter boka, så slipper du noe gneg i etterkant. 50/50 ( ikke 50/40..) er en grei regel. Vet ikke hvordan forhold dere har nå, men min erfaring er at det ikke er noe å hente på å være vrien. Bli heller ferdig med driten, og kom deg videre.

Nå er vel ikke Dali Blå serie verdt all verden, og det kan jo være spennende å gå inn i en ny kjøpsprosess, med prøvelytting og skvaldring her på forumet.

Uansett, lykke til! Du har min største medfølelse!
    Er mitt oppi samme elendighet selv og støtter denne holdningen 100% . I mitt tilfelle beholdt jeg kinoen og hun bilen + mer . Ved felleseie er ALLE materielle verdier begges , uavhengig av hvem som har kjøpt de og hvem som har interesse av de. Skvær opp og move on før bitterheten tar deg , nok av damer i verden og ting du har kjøpt før kan du alltids kjøpe en gang til .

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •