Lei CV-mas!! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 181

Tråd: Lei CV-mas!!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Derfor! Trenger vi flere filtre. Negative søkeord kanskje?

Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir litt teit å klage på at alle poster det samme om igjen og om igjen. Jeg skjønner selvfølgelig frustrasjonen. Men gøy med litt liv på forumet da

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten alle disse cv trådene så hade høytaler delen av forumet vært ganske dødt, og hvis det er dødt så blir det mindre forumbrukere.. Man kommer ikke bort ifra at folk spør mye om det samme, det hører til et forum..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Walla når det gjelder dette, en kan ikke filtrere bort alt mulig, da forsvinner folk fort. en behøver ikke å lese alt fordi om det er skrevet.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Og det sier mannen med horn. Drita eller Ole?
    Neida, bare tuller litt. Det er bare ikke helt min stil

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spør du meg er det relativt lav aktivitet i hele forumet, så avforum trenger de brukerne de har.

Det er viktig at "nye" brukere føler seg velkomne, og mange av de er ukjent med søk funksonen. Samt at de er usikre og vil gjerne ha svar på akkuratt det de spør om.

Å smelle døren i trynet på de som prøver å gå inn i forumet fordi de har et teit spørsmål om en brukt CV høytaler med tilhørende nad forsterker til kr 3256 kan gjøre sitt til at forumet går glipp av et godt medlem.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krdale
    Spør du meg er det relativt lav aktivitet i hele forumet, så avforum trenger de brukerne de har.

Det er viktig at "nye" brukere føler seg velkomne, og mange av de er ukjent med søk funksonen. Samt at de er usikre og vil gjerne ha svar på akkuratt det de spør om.

Å smelle døren i trynet på de som prøver å gå inn i forumet fordi de har et teit spørsmål om en brukt CV høytaler med tilhørende nad forsterker til kr 3256 kan gjøre sitt til at forumet går glipp av et godt medlem.
    Jeg er helt enig med deg krdale. Er ikke altid så lett når man skal begynne med anlegg for første gang. Vi har jo alle vært der.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    poenget mitt er, som bare et fåtall ser ut til å ha fått med seg, at disse CV folka spør om AKKURAT DET SAMME HELE TIDA!!!!
    kanskje bedre informasjon angående søkemotor eller bedre søkemotor er svaret vet ikke jeg... jeg var bare lei det samme pisset...
    Jeg har lest mange av cv trådene og har ingenting mot cv, det ble bare for mye av det samme... det er hele essensen i min frustrasjon...mulig dette gjelder andre deler av forumet og, men at jeg liker de temaene bedre og blir derfor ikke like arg.

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje litt drastisk, men hvorfor ikke..?

legg inn en undermappe ved Høyttalere og kall denne Cerwin Vega! Denne delen vil heller ikke poppe opp på forsiden.. for larsipan blir jo GAL av å se en CV post der..

Da får vi konsentrert alt av CV og det blir "skjult".. Jeg kommer til å sjekke denne undermappen daglig uansett

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja jeg og
    Stikker å kjøper meg nad og cv imorgen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter denne posten kom frem er det lenge siden jeg har sett CV på forsiden som jeg tilsynelatende hater...hehe nå er det kun min egen fattige tråd!

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomH
    Uansett så ligger vel de under Generell Chit-chat, og der må man vel få lov til å utfolde seg litt friere. Jeg trodde i hvertfall det var poenget med den kategorien.

Nettopp! Akkurat det gjør at baby-trådene er et elendig eksempel.
    Baby-trådene er jo kjempegøy!

Mvh.
    Andreas

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Babyer er tross alt fremtiden, noe jeg ikke er sikker på om jeg kan si om CV! Så sant de ikke kommer med en ny og mer påkostet modell da.

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være enig i noe du sier larsipan, men det er da bære la være og trykke på "disse forbanna CV trådene" :grin:

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget med et forum er da å poste tråder for å få (mer eller mindre) gode råd:-P At mange kan være flinkere til å bruke søkemotoren er sant, men det må da være lov å lage nye poster om man vil. At det er mange "hva bør jeg kjøpe av ditt og datt" kommer vel av at ikke alle har mulighet til å høre på det de synes ser interessant ut. At de må finne ut selv hva de skal investere i er greit, men det er alltid fint å høre hva andre mener :grin:. Når det gjelder CV-tråder så er det jo bare å lese det man ønsker og har interesse av så får de andre lese CV-tråder...:wink:
    Jeg er ikke veldig interessert i CV så da hopper jeg over de trådene... :wink:

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er jo at de trådene man gjerne interresserer seg for forsvinner i massene....

Mange ganger jeg må, etter å ha sett på nye innlegg, gå inn på selve forumene jeg vet trådene ligger i, og da er det ofte mange interressante jeg ikke har fått med meg...

Mulig jeg er skikkelig sløv, men det er vilt mange cv og tv og svs tråder... Og det kryr da virkelig ikke av baby tråder sånn som jeg ser det! Dessuten går det jo an å sortere bort chitchat trådene på nye innlegg søkene... Så det problemet ser ikke jeg iallfall!

Go babys!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig at det blir for mye CV-mas her. CV er kun en ren partyhøyttaler som gir helt elendig, men veldig høy lyd, hvorav lydbildet består av bass, bass og mer bass. Det eneste man trenger å vite når man skal kjøpe forsterker til CV er at den har en høy uteffekt.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomarius
    CV er kun en ren partyhøyttaler som gir helt elendig, men veldig høy lyd, hvorav lydbildet består av bass, bass og mer bass. Det eneste man trenger å vite når man skal kjøpe forsterker til CV er at den har en høy uteffekt.

Flott at du har svaret, hvilken høyttaler skal da folket velge ? Gjerne kom med en forsterkeranbefaling også, så kjøper alle det du sier er bra. Da slipper vi alt dette maset på forumet. Det er så mye hyggeligere her inne hvis ingen poster.....
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen tanker om bakrunnen for "CV maset"

Er det noen av moderatorene som leser CV trådene?
    Har vi nok moderatorer? (Gjelder for alle tema)
    Hva med å forsøke og rekruttere en eller flere moderatorer som frekventerer disse trådene, som kan stenge tråder og henvise til søkefunksjonen?

For min del har jeg ingen problem med å styre unna trådene jeg ikke har interesse for, men det er vanskeligere med innleggene på f.eks minHifi. Her er det en friske tråder, hvor det er tydelig at sensurfunksjonen ikke fungerer.

Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Derfor! Trenger vi flere filtre. Negative søkeord kanskje?
    Synes dette høres fornuftig ut!

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig at det kanskje er på tide med en eller to moderatorer til. Ikke det at de som er her ikke gjør en god jobb, men de kan ikke få med seg alt de heller.

Når du skulle starte en ny tråd burde det kanskje kommet opp et spørsmål om du har brukt søkefunksjonen, før du i det hele tatt får lov å skrive noe.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Side 5 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •