Lei CV-mas!! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 181

Tråd: Lei CV-mas!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flere guider er etterlyst. Det er forventet enda flere medlemmer og brukere av forumet. Mener det var forbruker.no som hadde inngått et samarbeide med avforum.no. Bare ikke det blir for mange guider slik at det må lages en guide for å finne frem.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis man lager en oversikt her på forumet, noen statestikker og ltt sånn e rjeg overbevist om at cv ikke er det teamet som mest blir tatt opp. Det er bare det at så mange her har så mye fordommer mot cv og reagere hver gang det blir tatt opp, og legger spesielt godt merke til "CV".

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et poeng det også. Jaggu blir noen irritert av det og tar seg tid til å slenge drit om noe de synes er drit. Ofte fatisk mer enn å kommentere/diskutere det som en synes er bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av **dp**
    blir mye til forum hvis alle med cv interesse stikker...

dere sier også at CV går igjen og igjen, hva med SVS? Hvor mange poster med SVS ditt SVS datt kommer og går det ikke?

"seriøøøøst, min svs xy12 x 2 iu spiller rett ned til 16hz, seriøst.. får synsforstyrrelser, er HELT rått assa.." litt annen vri, men den der går om og om igjen..

AVforum = SVS forum spør dere meg..
    Kort og godt, godt sakt..! :razz:

Newcomer reVo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig at det er mye CV tråder her ja, men det er ikke noe mer en SVS eller B&W, for de som liker CV er jo det bra og de som ikke liker CV så godt er det ikke tvang å gå inn på trøden. CV er faktisk en veldig stor høyttaler produsent som er blitt veldig kjent oppigjennom tiden. Personlig er jeg veldig enig med Fabian, forumet er til for å hjelpe hverandre, og for de unge (inkl. meg selv) som ikke har penger så er CV ett veldig populært valg. I tennårings tiden så er det vanlig å synes det er kult at hele huset rister når du vrir opp volumet, og jeg synes det hadde vært litt kjipt hvis dette forumet bare skulle være for de med B&W, JBL eller Klipsch til 50.000,- Det sier jo seg selv at ikke alle fjortenåringer har slike anlegg, de har som regel litt mer billig høyttalere. De som har CV er somregel ganske unge og uerfarne, og det er derfor det blir mye CV tråder.
    BTW: CV Rocks!

hehe... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tok meg tid, fordi hver eneste gang jeg har gått inn på startsiden til avforum.no den siste tiden, har det vært NAD+CV? STROKER bla bla, 218 og CV bla bla bla...
    Mulig jeg er den eneste som irriterer meg, men jeg syntes startsiden er så artig, oppdaterer ofte etter nye poster, men i det senere har siden blitt mer og mer kjip, ettersom altfor mange poster inneholder DE SAMME TINGA!!!!

Håper noen skjønner meg...
    Hvis ikke beklager jeg til CV-folket, eller CW som de fleste skriver

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

søkeresultater

dali-500
    svs-450
    cerwin vega-334
    denon-500
    yamaha-500
    marantz-373
    rotel-500

Jeg søkte litt inne på forumene, under høyttalere og forsterkere. Dette kom frem da. Jeg vil tro at det er en grense på 500 siden flere endte med det og at det da finnes enda flere treff, så utifra hva jeg kan se her er det andre ting som er mer tatt opp enn CV.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat som SVS så kan vel kanskje CV får en egen tråd da..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsipan
    Jeg tok meg tid, fordi hver eneste gang jeg har gått inn på startsiden til avforum.no den siste tiden, har det vært NAD+CV? STROKER bla bla, 218 og CV bla bla bla...
    Mulig jeg er den eneste som irriterer meg, men jeg syntes startsiden er så artig, oppdaterer ofte etter nye poster, men i det senere har siden blitt mer og mer kjip, ettersom altfor mange poster inneholder DE SAMME TINGA!!!!

Håper noen skjønner meg...
    Hvis ikke beklager jeg til CV-folket, eller CW som de fleste skriver
    Jeg synes du driter deg totalt ut, for her beviser du selv at du ikke vet hva du snakker om, for det første så har det ikke vært mange tråder om stroker, jeg husker nå en i forrige uke, kanskje det var en tråd om storker for en stund siden, men det er lenge siden, dessuten så sier ikke de fleste CW, de fleste sier CV, det er bare sånne patetiske folk som deg som ikke har peiling som sier CW.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og da var poenget mitt bevist?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe... you rest your case???

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for si som drosjesjåføren i Prix reklamen: "Javel!?"

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gadd ikke mekke en ny tråd for å si dette. Fa*n jeg sprengte ene bassen på mine clsc12 med dp pa forsterkeren til cv_marius

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lag en ny tråd! he he....

Det var kjipt forresten.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Lag en ny tråd! he he....

Det var kjipt forresten.
    skulle nesten gjort det bare for å iritere.. andre bassen som tar kvelden i det paret nå fikk ny på garantien sist får prøve på d igjen nå. De fikk ivertfall nokk effekt den stunden d varte da 2x450w høhøhøhø

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok i overkant. Få deg et par med 15" i steden. Skulle være en god match med den DP saken.:grin:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joa kunne tenkt meg et par al1000 igjen, men er blakk og cv_marius skal bruke dp`en selv snart så da er det tilbake til den gode gamle 319 hehe

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En konklusjon jeg trekker av denne tråden er at CV høytalerene fenger mange og har ofte sterke førlelser både på CV-hat og CV-elske siden.

Synes også det å opplyse om å bruke søkefungsjonen før man starter nye tråder for å unngå å starte tråder som har vært diskutert tidligere også var en possitiv side effekt.

Har også som trådstartet syntes det har vært litt mye CV tråder den siste tiden, men jeg synes ikke det er så plagsomt og man kan jo velge andre temaer som fenger hvis man ikke liker disse.

Noe som jeg synes har til tider har vært litt plagsomt er slike "Hva" eller enda bedre "Hvem" projektor, forsterker , høytalere osv børr jeg kjøpe tråder. Ikke så veldig galt å spørr om hvilket utstyr osv man børr kjøpe og som gir god valutta og ytelse for pengene osv, men de fleste som skal kjøpe seg slikt teknisk AV utstyr børr gjøre litt egen innsatst og få litt egene erfaringer, lese om andres erfaringer og få demonstrert utstyret osv, for å vite hva de selv har som preferangser før de lar andre fremføre skudd i blinde forslag.

Det er klart at utviklingen går videre med stormskritt og nye utstyrs modeller kommer på løpende bånd, men til tider har slike veldig like "hvem" tråder vært startet med de samme produktene som svar, og søkefungsjonen kunne vel i mange tilfeller gjort slike produkt anbefalinger mer oversiktlige.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart, men hittil i dag har denne tråden generert snart 60 innlegg. Så han kan takke seg litt selv også.....

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Helt klart, men hittil i dag har denne tråden generert snart 60 innlegg. Så han kan takke seg litt selv også.....
    Joda men når dere begynner å diskutere om deres problemer med sprengte CV elementer i en tråd som dette, så kan jeg ikke si annet enn at larsipan er inne på noe riktig med å starte denne tråden....;-)

Side 3 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •